NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hey Elo!

Jaaaa, was gewoon leuk. Vriendin is niet voor lul gezet maar heeft ook onwijs genoten met haar 6 maanden zwanger zijn

Hoe voel jij je vandaag?
Smurfin, zal straks even op de kom op je vraag terug komen. Zit even nu wat dingen te regelen voor een nieuwe band die ik vandaag moet hebben.

Moet jij morgen toch werken? Voel je je goed genoeg?
haai!

ik zit te snotteren en in mijn ogen te wrijven, hooikoorts!

eigenlijk slaap ik altijd met mijn raam dicht om dat te voorkomen, maar vriend vond het te warm en had het raam open gezet. dan waaien er allerlei allergenen naar binnen.
De Eikel die Marelsman zijn auto wil kopen komt zo. En gezien het feit dat ie niet wil betalen wordt dat leuk. Kut, daar zijn ze. Tot zo.
668, the neighbour of the Beast
Loos alarm. Hij wil de boel dus eigenlijk voor zo min mogelijk geld hebben, en Marelsman wil ik élk geval de keuringskosten er uit. Hele verhaal volgt zo, met de spannende afloop.
Misschien is een airco een idee Elo?

Oeh.. Marels.. ik ben benieuwd
Huh?

Er komt iemand langs om de auto te kopen, maar hij wil niet betalen? Das niet kopen toch?
Ennnnnnn uiteraard is die eikel al bijna 10 minuten te laat.

Belde dan ook drie kwartier van tevoren dat ie zou komen.

Lekkere plannng he.....

Ik kan ZO slecht tegen dat soort mensen.
Oh, die kleine is die andere helemaal aan het aflikken... lief...
zo pa en moe aan de telefoon gehad, pa belde zelfs nog een

keer terug

hebben jullie dat ook? bepaalde mensen bellen altijd binnen 5 minuten terug omdat ze zijn vergeten iets te vragen of te zeggen, bij doen dat pa en moe en zus (maar broer niet) misschien erfelijk probleem
Volgens mij ben ik zo iemand..
Ahw... Djo! Lief!

Klinkt niet bekend Elo...

En net even naar boven, aankleden en wassen enzo.. Doe ik weer een stap waarvan mijn rug zei: Ik werk niet meer mee!

Dus ik zit weer op de bank en kan weer eens niet normaal lopen...
Nee ik ken het niet, blijf net zolang aan de lijn hangen tot alles besproken is .

Zo band is geregeld, om 12 uur kan hij het doen. Is iemand waar ik al eens eerder ben geweest. Moest wel lachen, normaal zou ik overal jeuk krijgen als iemand in elke zin zegt, is goed vrouwtje, oke moppie. Maar is een aardige oude man. Die mij even matst voor maandag met een band voor 25 euro. Bij alle andere garages was ik tussen de 70 en 175 euro kwijt. Ik heb een speciale bandenmaat. Zelfs kwikfit had um niet.

Hopelijk komt de auto dan maandag wel door de keuring.
Zo, de Eikel was er. Jong ettertje van 18 ofzo dat dus het lieft voor niks aan auto wil hebben

Maar daar doet Marelsman niet aan mee. Ding is zijn geld gewoon waard, punt.

Begint ie te zeiken over dat die dingen niet meer zoveel opbrengen (koop er dan ergens anders een voor dat geld, lul) en dat ie toch wel veel kilometers gedraaid heeft (dat stond in de advertentie dus als je dat teveel vindt moet je niet komen kijken). Dan waren ze nog aan het zeuren over de APK (als je de auto 500 euro onder de vraagprijs wilt hebben moet je daar niet over zeuren).

Toen wij dan zeiden dat we het voor die prijs PLUS de kosten van de APK zouden doen kwam er niet zoveel reactie, alleen dat ie hem volgende week donderdag al moest hebben. Afgelopen donderdag dus (dan had je eerder moeten komen kijken). Belde ie van de week op over de APK enzo. En of we hem donderdag wel even over konden schrijven (sommige mensen werken).

Dusssssssssssss. Uiteindelijk heeft ie hem nu over geschreven dus, en heeft ie toch betaald voor de kosten van de APK, maar wát een gezeik zeg.
Is de auto nou verkocht marels?

Djo waar blijft de foto van Nijnemans in je hand?
MV
arme Plous!

ben je teveel door elkaar geschud op de motor laatst?
Ga ik straks maken mylene, ff batterijtjes oplaaien..
mogguh

ik ben brak en ik heb een kater en ik ben verkouden en ik ga zo werken

en dat was het...

fijne dag allemaal
Was daarvoor al Elo...

Ik ga dinsdag naar een kraker. Kijken of die het weer goed kan kraken.

Oh, fijn Smearl! Hij is verkocht
Dat je MAG werken Engie. Ik heb 2 vriendinnen die vliegen maar mogen niet mee als ze verkouden zijn.

Beterschap.

Ga nu even hurrie-uppen.
hoi en dag Engie

hoop het Plous!

ik ga naar buiten... waar de vogeltjes fluiten, waar het zonnetje zo heerlijk schijnt

waar de koetjes zoetjes loeien

de trompettenboontjes(?) groeien

waar al je misere verdwijnt...

van wie is dit liedje ook al weer.....
tis ookniet goed eigenlijk hoor, vliegen met verkoudheid, maar als ik me ziek meld krijg ik ook weer gezeik...en morgen toch oproepdienst dus dan kan ik uitzieken
quote:elodita schreef op 25 april 2009 @ 11:07:

hoi en dag Engie

hoop het Plous!

ik ga naar buiten... waar de vogeltjes fluiten, waar het zonnetje zo heerlijk schijnt

waar de koetjes zoetjes loeien

de trompettenboontjes(?) groeien

waar al je misere verdwijnt...

van wie is dit liedje ook al weer.....

ik zong altijd:

we gaan naar buiten

waar de vogeltjes fluiten

we gaan naar binnen

bij de dikke vette spinnen

ok genoeg nu, ik ben weg, tot morgen!
Hey

Niet bijgelezen maar kom even dagzwaaien

Hele dagplanning in de war gisteren door komst van mijn nieuwe nichtje. Details volgen later (volgende week), dan kom ik er aan toe . Ier en ik rijden nu nog even langs broer en dan richting Ardennen. Nichtje is dus geboren op Ierenverjaardag & uitgerekende datum

Gisteren naar Paradiso geweest voor verjaardag Ier. Was erg leuk, soort singer-songwriter wedstrijd. Mijn favo zangeres won

Dikke kus allemaal en tot volgende week!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven