NIET groepje
dinsdag 30 juni 2009 om 21:12
Ja ik had 6 tomaten dus eigenlijk 6 kansen maar ik had het zo heet en zo gehad dat ik dacht, als die streng breekt dan moet het zo zijn en dan kap ik. (je maakt hem net als je een appelstreng maakt). Maar in 1 keer lukt die. Oprollen ging bijna fout, ik laat het uit mijn handen vallen en voila toen stond ie zo;
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

dinsdag 30 juni 2009 om 21:54
juist roosje lol
Doet u maar mevroi graag alstublieft, kijk maar hoeveel;
je weet zelf wel wat een redelijke prijs is, paar kilo kan ik vast verwerken als ze er tenminste een beetje goed aan toe zijn!!
Hahaha mn neefje belt net dat een vriend van hem zn gouden verlovings ring is verloren met zwemmen, Misschien komen ze me zo halen; ff helpen met de metaaldetector...
Hoop voor die jongen dat het lukt schijnt pas nieuw te zijn dat ringetje...
Doet u maar mevroi graag alstublieft, kijk maar hoeveel;
je weet zelf wel wat een redelijke prijs is, paar kilo kan ik vast verwerken als ze er tenminste een beetje goed aan toe zijn!!
Hahaha mn neefje belt net dat een vriend van hem zn gouden verlovings ring is verloren met zwemmen, Misschien komen ze me zo halen; ff helpen met de metaaldetector...
Hoop voor die jongen dat het lukt schijnt pas nieuw te zijn dat ringetje...

dinsdag 30 juni 2009 om 22:13
Deze mini quiche had een andere vorm moeten krijgen maar ik maak nooit een quiche met bladerdeeg dus de volgende keer even kijken hoe ik hem wel in de goeie vorm krijg.
De laatste quiche met artisjokken en kaas is ook super gelukt maar morgen de foto, batterij moet opladen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 30 juni 2009 om 22:23
Ouch, ring kwijt in natuurwater.. ik dacht in een zwembad of zo (kreeg herinneringen aan een vriendin die haar trouwring kwijt was).
Ik heb mijn huiswerk niet gedaan, moet morgen tekenen voor een behandeling van Oudste bij de ortho terwijl ik nog niet weet hoe het zit met de vergoedingen van de verzekering.
Nou ja, morgenochtend op 1 klant na niets te doen.
Ik heb mijn huiswerk niet gedaan, moet morgen tekenen voor een behandeling van Oudste bij de ortho terwijl ik nog niet weet hoe het zit met de vergoedingen van de verzekering.
Nou ja, morgenochtend op 1 klant na niets te doen.