NIET groepje

18-06-2009 15:35 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 217.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we zijn erg actief!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
aaagggrrrhhhllllrrrreeerrrggghhh oid.

Er blijft een asprintje in mijn keel hangen :puke:
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
slokje water Boro?

nog 2 nachtjes idd, ben de boardingcard al aan het uit printen
water gedronken, limonade, spa.

Zit nu an een banaan ind e hoop dat het verder glijd. Wat een ellende zeg.
Dat is echt drama, pillen die in je keel blijven hangen
668, the neighbour of the Beast
Boro, wat een domper.. Wist de Autist al dat er een hondebeest aan zat te komen, of 1 van de andere kinderen? Want dat is ook nog eens een keer heel sneu..

Vandaag een fijne dag gehad met twee vriendinnen. Helaas niet de goede aanpak gekozen met Oudste toen die een akkefietje had en die zit nu dus op zwaar onweer.
Ben ik ook weer!

Straks komt er iemand naar mijn meisjesroze motor kijken.

En Snoes zijn motor staat nu naast mijn nieuwe motor. Als ik een man zou zijn, zou ik er een harde plasser van krijgen

Boroooo! Leef je nog?
Denk niet dat die meneer hem wil hebben....
Moge ladies,

Iedereen nog op 1 oor? Ik heb heerlijk uitgeslapen. En ik heb vers zelfgemaakt brood, hoop dat ie lekker is geworden.

Strakjes nog met een paar meiden in Adam een broodje eten. Lekker gezellig. Ben ik meteen weer van een aantal doosjes tampons af. Zijn leuke doosjes trouwens van Libresse. Handige bewaardoosjes voor in je tas.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
boro leeft nog

Gisteren zijn we mee uit genomen door de neef van Vriend. Naar een country / bluegrass festival in Rotterdam. Was lachen. Tut en A waren er niet, Terror is wel mee gegaan en die heeft tot 22.00 uur vooraan bij een muziektent staan dansen ( beetje jammer dat hij blijkbaar country en bluegrass leuk vindt )

Daarna goddelijk surinaams gehaald bij een afhaal surinamert, en dat thuis lekker opgegeten. Terror lag pas om 23.30 in bed, maar het was het waard. T was gezellig. Lekker biertjes gedronken en gedanst.

Neef van vriend was een tikkie dronken Viel in slaap bij ons thuis, dus vriend heeft hem even netjes naar huis gebracht.

Nu huishouden, dan op bezoek bij A, en vanavond naar een verjaardag, druk druk druk dus.

Hoeist met jullie ?
goedemorgen allemaal, ik leef ook nog. Ben wel een beetje gebroken, maar komt goed

Bospop was erg leuk, helaas ook best nat, maar ook zon tussendoor. Leuke muziek gehoord en gezien

Boro, wat balen van A's allergie, je had je er zo op verheugd

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Lekker zo een avondje Boro!

Jou dag klinkt ook leuk Roosje

En MV lekker op stap vanmiddag met haar tampons

Ik heb een pyamadag op de bank en kijk nu naar rtl4

Vanmiddag even Zwager bezoeken
ik leef nog!

ben bij mijn ouders op bezoek, gewoon relaxen, en niks doen

heb vannacht 12 uur aan een stuk geslapen hebben, ik zal het wel nodig hebben gehad dan.....
Haaai. Ik doe het ook nog.

Lekker Elo, zo lang slapen, ik heb ook flink doorgeslapen, maar zo lang toch ook weer niet
668, the neighbour of the Beast
Ben ook nog in leven. Druk, maar blij. Bachelordiplomauitreiking gehad, verjaardag van vriend gevierd, de nodige eind vh schooljaarborrels en etentjes. Lees morgen verder terug, ben nu onderweg naar A'dam voor de verjaardag van een Romevriendinnetje. Misschien kom ik MV en haar tampons nog tegen... -dat heb ik nog wel net teruggelezen. Ook de hondenallergie van A. Balen, Boro. Later!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Allereerst even een dikke knuffel van mij voor jullie!

Plous, heb je de motor verkocht? Doe eens een plaatje als het niet zo is. Ik wil namelijk een motor kopen, en als het even kan een roze
Hey Djo Je leeft nog
En heb een leuk verhaaltje geschreven. Niet hier, maar ergens anders.
4 op een rij
En een knuffel voor Boro
En nu weer stofzuigen
He prutje...!

Excuses allemaal dat ik zo lang niets heb laten horen.

Het was lichtelijke noodzaak dat ik maar eens op mijn laptop aant werk ging zonder internet en met resultaat

Studie loopt allemaal weer wat beter!

Daarnaast sukt mijn internetverbinding steeds. Maar vandaag heeft hij er weer eens zin in... maar nu hebben jullie er geen zin in
Goeiemiddag!

Djo ook weer in da houze. Fijn dat je je studie weer onder handen hebt genomen en gekregen.

Pruttel, ik heb dus elders al gereageerd. ;)

De zon gaat schijnen hier, dat mag'ie wel blijven doen ook!
Wat een lief konijnenbont trouwens..
Ja, hier mag de zon ook wel eens gaan schijnen. Heb een enorm leuk jurkje gekocht, maar met dit weer blote benen is wel even doorbijten zeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven