NIET groepje
maandag 13 juli 2009 om 07:30
goedemorgen meisjes
leuke avond gehad gister prutt ?
ik dacht gisteravond te gaan slapen ,eerst rolde yamman steeds tegen me aan en het was echt veel te warm en te benauwd om gezellig lepeltje lepeltje te slapen, vervolgens pikt yaman 2/3 van het bed in , en om 12.00 besloot yammini dat het wel tijd was om wakker te zijn en te blijven
al met al van 12 tot 3.00 met een brullende yammini beneden gezeten. en om 4.30 werd ik van yamman wakker die naar zn werk ging .... gaaaahaaaap
leuke avond gehad gister prutt ?
ik dacht gisteravond te gaan slapen ,eerst rolde yamman steeds tegen me aan en het was echt veel te warm en te benauwd om gezellig lepeltje lepeltje te slapen, vervolgens pikt yaman 2/3 van het bed in , en om 12.00 besloot yammini dat het wel tijd was om wakker te zijn en te blijven
al met al van 12 tot 3.00 met een brullende yammini beneden gezeten. en om 4.30 werd ik van yamman wakker die naar zn werk ging .... gaaaahaaaap
maandag 13 juli 2009 om 11:40
Hallo,
Even snel, ben haske ziek koorts, keelpijn, hoofdpijn, name it, ik heb het .
Ik lijk wel alles op te pakken wat heerst. Terror ligt net in bed, en is in slaap gevallen, gelukkig.
Tut zit tekenfilmpjes te kijken, en ik ga ook weer slapen
Tjuus, en later.
Even snel, ben haske ziek koorts, keelpijn, hoofdpijn, name it, ik heb het .
Ik lijk wel alles op te pakken wat heerst. Terror ligt net in bed, en is in slaap gevallen, gelukkig.
Tut zit tekenfilmpjes te kijken, en ik ga ook weer slapen
Tjuus, en later.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 13 juli 2009 om 16:56
maandag 13 juli 2009 om 21:09
Ben weer thuis na een periode van hard werken en weinig forummen.
Moe moe, dus ga zo slapen.
En... Groot nieuws: ik heb een Vers Vriendje Ik 'kende' hem al een poosje, maar sinds woensdag is het echt iets geworden tussen ons Hij is zoooooo leuk!
We gaan nu allebei -qua werk- een rustige periode tegemoet, dus volop tijd om elkaar beter te leren kennen
Hoe is het hier? Nog spannende dingen gebeurd de afgelopen tijd?
Pfoe, ik val echt bijna in slaap. Trusten!