NIET groepje

18-06-2009 15:35 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 217.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we zijn erg actief!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ik weet heeeeeele lekkere, kleine die superlekker ruiken, maar helaas ben ik niet de enige die die weet...

en we weten nog "geheime"
Middag!

Beterschap voor Ploes en Roosje

Roos, je hebt toch niet de mexicaanse griep opgelopen of zo..

Bramen.. ik vind ze soms lekker, maar baal dan altijd als ik een zure na een zoete te pakken krijg.
Ik heb vleugeltjes met al het goede nieuws van de laatste tijd.

Net weer gebeld voor een filmpje voor Bo. Aanstaande woensdag voor een bank. Het is als het goed is voor internet, en heel misschien ook voor op tv. Dus ga mijn goudmijntje even mooi poetsen vanavond.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Leuk Myleen

Mijn broertje heeft de mexicaanse griep. Maar hij is nu na 3 dagen al aan het opknappen. Gelukkig maar, vond het maar naar dat een supergezond iemand als mijn broertje in de lappenmand lag
Oh, tjeej Prut. Weet hij waar hij het heeft opgelopen? Gelukkig gaat het al weer de beterende kant op.

Leuk Mleen! Ben benieuwd. Ik ga duimen iig.

mamz
Jeetje Prut, het komt zo steeds dichterbij. Ik zei al tegen Roos dat ik bang was dat ze het heeft omdat ze na een week nog niet opgeknapt is. Waardeloos. Snap ook niet dat NL wel alles voor in huis heeft maar geen Tamiflu geeft als je het hebt. Tssss. Moet je eerst doodgaan ofzo? Nou ik vind het maar niets.
Je moet koorts boven de 38.5 hebben MV, en dat had Roos niet.

En verder moeten mensen natuurlijk wel kenbaar maken dat ze ziek zijn. Als Prutbroertje ook maar half op Pruttel lijkt, dan negeert hij in eerste instantie dat hij ziek is En na 48 uur doet tamiflu niks meer.

Verder regelmatig handen wassen en niet naar grote festivals gaan. Veel meer kan je niet doen.
hahahahah viva wordt genoemd bij boulevard!
Met wat?
met die actie voor Arie Boomsma

oh en ik heb morgenmiddag een afspraak bij de HA, mag ie fijn mijn longetjes beluisteren
Oh jammer gemist. Wat is dat voor aktie voor Arie?

Die 2 kleintjes zijn zo druk aan het spelen en nu denk ik maar, Kane doe voorzichtig met Bootje. Ze hebben nog nooit een wondje opgelopen in hun snoetjes hoor. Maar hoop natuurlijk ook dat ze dat ook even voor woensdag houden. Een bloedende rode streep op zijn neus staat ook zo stom op de film.

Fijn dat je eindelijk terecht kan. Ik zeg niet dat het mex.griep is, maar ik heb vaak hetzelfde als jij, astmatische bronchitus en dat gaat niet als een gewone griep wel over. Dat bedoelde ik eigenlijk meer.

Hier eindelijk een paar druppeltjes gevallen. Maar niet genoeg dat het meteen lekker koel is.
die actie staat hier op de site Mleen, rechtsboven aan
Wat is nou fijn om voor het sporten te eten?
ik zou het zowieso licht houden Plousje, misschien dat Elo goeie ideeën heeft, die is van het sporten
Elo is nog op vakantie toch?

Morgen wordt het iets met een kipburger.
Roos en Prutbroertje en Pilous, beterschap!

Pilous, heb je vandaag gesport, of ga je morgen voor het eerst? Wat ga je doen?

MV, leuk van Bo! (over wondjes: Mandu had gisteren een rode kras op z'n oor. Wat calendula op gedaan, nu weer zo goed als weg, staat zo sneu, zo'n rode streep op zo'n wit oor)
Everytime you make a typo, the errorists win.
Vanavond lekker gegeten met zus + vriend en daarna anderhalf uur gewandeld. Voelt gezond!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Mijn broertje is op vakantie geweest naar Spanje en in de discotheken daar, schijnt het ene grote griepbende te zijn Maar, hij is sterk en komt er wel weer bovenop. Hij lijkt inderdaad op mij. Heeft op zijn 2 vrije dagen in bed gelegen en is weer aan het werk nu. Komt wel goed.

Wel raar, dat mensen mij gaan mijden, terwijl ik niet eens contact met hem heb gehad. Tenminste, niet direct, heb wel mijn ouders gezien, die hem hebben gezien. Maar dat maakt mij toch niet besmettelijk?

Ach, en uiteindelijk krijgen we hem toch wel. Voor mij dan liever nu ( ivm personeel, haha, die gaan over 2 weken naar school, en dan zou ik wel een probleem hebben als ik de griep krijg, moet dan doorwerken ) dan heb ik het tenminste gehad

En een goedemorgen
Goedemorgen,

Ben nog lang niet lekker, maar gister kon ik werktechnischgezien een dagje thuis blijven en vandaag absoluut niet. Dus dan sleep ik me zo maar naar het werk.

Vanavond ga ik sporten. Fitnessen. Maar misschien dat ik dat nog even uitstel, aangezien ik me absoluut niet lekker voel.

Prut, ik hoorde ook na mijn vakantie dat de plaats in Spanje waar ik was geweest, zeer veel mex.gr. gevallen vandaan komen. Wij hebben het niet gehad gelukkig.

En mensen zijn raar ja.
Moge ladies. Vervelend die griep. Hoelaat moet je vandaag naar de dokter Roosje? Voor Ploes en Prutbroer nog vervelender trouwens om ook nog te werken. voor de zieken.

Ik ben niet lekker van de zenuwen voor morgen. Vandaag even wat kipfilet en ham kopen om Bo evt. te lijmen om te doen wat ze willen. Het is wel een extreem lange dag. Van 12 uur tot 8 uur s'avonds. En hij hoeft maar in 1 scene mee te spelen om 1 uur. Dus ik zal een kattenbak maar meenemen. Hier doet Bo het op commando, hopelijk daar ook. Nou ja, volgens mij heb ik dit al vertelt dus neem me niet kwalijk maar je weet nooit hoe beestjes gewoon op dat moment reageren. En bij foto's kon ik nog een beetje roepen maar met een film kan dat natuurlijk niet. Nou als iedereen mee duimt dan zal het wel goed komen.
Zo zeg, jullie kletsen ook veel. Net de callsheet voor het filmen gehad. Ik moet er al om kwart voor 11 zijn. Snap er niets van.

Net een speeltje gekocht die ik verloren ben bij een andere reclameshooting. Zo'n stokje met die veertjes hihi. Die zaak had geen zakje dus dat ik ver naar de auto moest lopen dacht ik de hele tijd dat iedereen dacht dat ik met een sexspeeltje liep.

Oh en ik heb reden om grote ruzie hier in de flat te maken. Ik moest vanmiddag weg en ik zie iemand hengelen en kijken in mijn brievenbus. Dat wijf weet zeker niet dat ik van binnenuit een spion heb naar mijn brievenbus. Dus ik storm naar haar toe en vroeg waar ze mee bezig was. Vaag smoesje. Dus ik ga weg en zij deed alsof ze de lift nam maar ik wist dat ze het niet deed, dat voel je. Dus ik haar opwachten, en ja hoor, stiekum om het hoekje kijken. Dus ik betrapte haar weer. Weer was ze weg. Ik denk, die komt terug en ja hoor, kwam ze naar buiten om haar excuus te maken. "Ja je zal het wel raar vinden dat ik in je brievenbus kijk. Ik dacht, MV, hou je mond of sla dat lijk op der bek. Uiteraard mijn hand opgestoken en weggegaan. Ik schiet er toch niets mee op om te zeggen dat ze niet spoort. Ik ga alleen even uitzoeken waar ze woont. Die maakt zo geen vrienden.

Ik ga ze binnenkort als mijn website online is toch irriteren door mijn eigen deur en brievenbus met reclame ervoor te plakken. Ja ik wil wel iets moois maken. Ik weet niet of een posterformaat veel geld kost maar ben het irritante geneus in mijn spullen meer dan zat. Burgemeester is een buuf van me dus anders zal ik daar eens klagen. Geintje.
Spannend met Bootje allemaal!

Wat een rare buurvrouw zeg. Wat loopt ze nou te kloten? Is er een aanspreekpunt, vve oid bij jullie in de flat? Zou ik het daar even melden. Heb je haar al eerder gezien?
haaaaaaaaaaaaaaaaaai

spannend hoor, ben benieuwd hoe bo het gaat doen myleen en wat een vreemde buurvrouw

bij mexicaanse griep is de koorts het meest aanwezige symptoom volgens de Nood draaiboeken op mijn werk

plous zo licht mogelijk eten voor het sporten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
raar hoor Mleen, die buurvrouw

Plousje, hoe is het met je darmpjes?

Itsie
Ik zit even te zoeken waar de voorzitter woont in de flat, ja ik ga het ook melden. Want ik ben dat vage gedoe zat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven