NIET groepje
zaterdag 4 juli 2009 om 08:52
Moge ladies, ik heb gelukkig veel gister gedaan maar ik zou mijn haar nog verven en dat is gister neit gelukt dus dat ga ik nu doen. En wat ik vandaag aan wil moet nog even drogen. En ik zie dat de plantjes dorst hebben.
En dan ga ik strakjes naar Roosje :jubel: .
En dan ga ik strakjes naar Roosje :jubel: .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 4 juli 2009 om 09:32
quote:rosanna08 schreef op 04 juli 2009 @ 08:40:
zeg stelletje slaapkoppen!
het is hartstikke mooi weer en ik heb al heeeeeel veel gedaan
mijn to-dolijstje voor vandaag:
bed afhalen
badkamer inspuiten met nietjesmengsel
afwassen
opruimen
alles nat afdoen
kattenbakken verschonen en schoonmaken
vegen
dweilen
badkamer afnemen
badkamer dweilen
douchen
nieuw brooddeeg maken (brood gisteren mislukt )
salades maken voor vanavond
zeg stelletje slaapkoppen!
het is hartstikke mooi weer en ik heb al heeeeeel veel gedaan
mijn to-dolijstje voor vandaag:
bed afhalen
badkamer inspuiten met nietjesmengsel
afwassen
opruimen
alles nat afdoen
kattenbakken verschonen en schoonmaken
vegen
dweilen
badkamer afnemen
badkamer dweilen
douchen
nieuw brooddeeg maken (brood gisteren mislukt )
salades maken voor vanavond
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 4 juli 2009 om 10:27
goed bezig Roos
ik heb nog niets gedaan
gezellig dat je met Myleen gaat daten!
gisterenavond had ik pannekoeken gebakken die hebben we meegenomen in de boot, toen zijn we langs de Amstel gaan picknicken met vrienden
en de mannen heb zelfs nog gezwommen in hun boxershort!
dat was wel echt een goede zomerse avond
zo nu ook onder de douche!
ik heb nog niets gedaan
gezellig dat je met Myleen gaat daten!
gisterenavond had ik pannekoeken gebakken die hebben we meegenomen in de boot, toen zijn we langs de Amstel gaan picknicken met vrienden
en de mannen heb zelfs nog gezwommen in hun boxershort!
dat was wel echt een goede zomerse avond
zo nu ook onder de douche!
zaterdag 4 juli 2009 om 10:49
Zo ik heb mijn haar geverfd. Nou heb ik een leuk shirtje maar zie net dat ik er geen broek bij heb. Lastig, doe maar een zwarte eronder maar vind zwart niet zo leuk staan bij een wit shirtje. Dilemma's dilemma's .
Zo nu even ontbijten met een gehaktbal van gister. Voor het eerst italiaanse ballen gemaakt met veel kruiden en pesto. Lekker waren ze. Nou ben ik toch al gek op gehaktballen, kan geen variatie bedenken die ik niet lekker vind.
Zo nu even ontbijten met een gehaktbal van gister. Voor het eerst italiaanse ballen gemaakt met veel kruiden en pesto. Lekker waren ze. Nou ben ik toch al gek op gehaktballen, kan geen variatie bedenken die ik niet lekker vind.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 4 juli 2009 om 12:49
Pffff.... gister een etentje met drankjes. Voor het eerst sinds jaaaaren uitgeslapen tot 9u. Dat is laat, als je normaal rond 6/7u je bed uit bent, ja, ook in het weekend.
Goed, boodschappen zijn binnen, straks nog wat spullen voor de tuin halen en nog een vergeten boodschap en even marktplaats bijwerken.
Oh, en een was in de machine doen.
Goed, boodschappen zijn binnen, straks nog wat spullen voor de tuin halen en nog een vergeten boodschap en even marktplaats bijwerken.
Oh, en een was in de machine doen.
zaterdag 4 juli 2009 om 22:08
beterschap met je rug pilous
grrr wat blijft het warm. ik heb vanavond een poging gedaan om yammini's kamertje te koelen met een soort mobiele airco. daar gooi je water en ijs in ... tadaaa frisse lucht
3 liter water in ijsklontjes had ik al verzameld in mn vriezer, 2 liter water uit de koelkast ... schwung .. piep piep doe je ding !
uur later teruggekomen.. al die moeite voor 1 graadje afkoeling
ik hoor net dat er een huishoudelijk apparaat deze zomer nog richting de werf gaat !
grrr wat blijft het warm. ik heb vanavond een poging gedaan om yammini's kamertje te koelen met een soort mobiele airco. daar gooi je water en ijs in ... tadaaa frisse lucht
3 liter water in ijsklontjes had ik al verzameld in mn vriezer, 2 liter water uit de koelkast ... schwung .. piep piep doe je ding !
uur later teruggekomen.. al die moeite voor 1 graadje afkoeling
ik hoor net dat er een huishoudelijk apparaat deze zomer nog richting de werf gaat !
zondag 5 juli 2009 om 07:55