NIET groepje
zondag 18 oktober 2009 om 11:03
zondag 18 oktober 2009 om 11:05
Vanochtend heb ik Roos gesproken. Ze moest weg dus ze heeft even gevraagd of ik de foto's hier wilde plaatsen.
Door een beetje tijdgebrek is de foto van de soesjes nog niet goed. Ik heb Paint Shop Pro maar weet niet hoe het werkt. Dus kon net niet even de foto's goed krijgen.
Maar ik vind het er heerlijk uitzien.
Dus hierbij Roos haar creaties;
Gevuld speculaas;
Manderijntjes-speculaastaart;
Slagroomsoesjes;
Door een beetje tijdgebrek is de foto van de soesjes nog niet goed. Ik heb Paint Shop Pro maar weet niet hoe het werkt. Dus kon net niet even de foto's goed krijgen.
Maar ik vind het er heerlijk uitzien.
Dus hierbij Roos haar creaties;
Gevuld speculaas;
Manderijntjes-speculaastaart;
Slagroomsoesjes;
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 18 oktober 2009 om 16:45
is Engie nog ergens???
Engie ik lees een stom artikel over het invoeren van een nieuw internationaal systeem van het meten en beschrijven van verzakkingen.
dan zeggen ze: this descriptive system is a tandem profile in that it contains a series of measurements grouped together in
combination
wat betekend dan tandem?
twee/een paar van twee net als op de fiets?
nou misschien lees je dit en anders bedenk ik zelf wel wat en ik moet bovendien NU gezellig doen met de nieuwe vriendin van mijn broer, ben benieuwd
Engie ik lees een stom artikel over het invoeren van een nieuw internationaal systeem van het meten en beschrijven van verzakkingen.
dan zeggen ze: this descriptive system is a tandem profile in that it contains a series of measurements grouped together in
combination
wat betekend dan tandem?
twee/een paar van twee net als op de fiets?
nou misschien lees je dit en anders bedenk ik zelf wel wat en ik moet bovendien NU gezellig doen met de nieuwe vriendin van mijn broer, ben benieuwd
zondag 18 oktober 2009 om 17:21
zondag 18 oktober 2009 om 21:59
zondag 18 oktober 2009 om 22:05
Ik wil wel ruilen met mijn tokkiebuurmannen, Elo.
Ploes, jammer dat je je ritme kwijt bent. Anders jezelf een minimum aantal dagen per week sporten opleggen, 1 of 2. Da's haalbaar, en dan volgt de rest sneller, heb je eerder een succesgevoel.
*heeft ook al een week het voornemen om te gaan rennen/lopen laten liggen*
Ploes, jammer dat je je ritme kwijt bent. Anders jezelf een minimum aantal dagen per week sporten opleggen, 1 of 2. Da's haalbaar, en dan volgt de rest sneller, heb je eerder een succesgevoel.
*heeft ook al een week het voornemen om te gaan rennen/lopen laten liggen*
maandag 19 oktober 2009 om 07:51
maandag 19 oktober 2009 om 08:28
maandag 19 oktober 2009 om 08:33
maandag 19 oktober 2009 om 09:30
goedemorgen
Fijn dat Yammini je heeft laten slapen Yam
T is hier de hele week al koud 's ochtends Myleen, heb de verwarming al aangehad, en handschoenen naar mn werk...niet leuk..
@Elo, wat Mamz al zei
ik ga vanmiddag naar London, eerst winkelen in Camden town, en vanavond naar de musical Chicago, en dan morgen tussen de middag weer naar huis
Fijn dat Yammini je heeft laten slapen Yam
T is hier de hele week al koud 's ochtends Myleen, heb de verwarming al aangehad, en handschoenen naar mn werk...niet leuk..
@Elo, wat Mamz al zei
ik ga vanmiddag naar London, eerst winkelen in Camden town, en vanavond naar de musical Chicago, en dan morgen tussen de middag weer naar huis
maandag 19 oktober 2009 om 13:19
Haha, nee, ik moest dinsdag 2 weken terug mijn voertuigbeheersing doen, die heb ik gehaald. Donderdag heb ik theorie, waar ik nu hard voor aan het leren ben ( aaargh, geen tijd!!) en als ik die heb ga ik meteen voor het laatste examen, rijden op de weg...
Maar komt helemaal goed hoor.
Ik vind die speculaasdingen er trouwens ook overheerlijk uitzien
Maar komt helemaal goed hoor.
Ik vind die speculaasdingen er trouwens ook overheerlijk uitzien
maandag 19 oktober 2009 om 14:53
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh toch zijn alle opnamens niet goed van zondag. Ze wilde nog close-ups van Bo maar om 7 uur s'avonds was het vrij donker en Bo had na een dag werken echt geen zin meer.
Dus nu als het goed is moeten we zondag weer. Hoop niet dat Bo denkt, ja dat hebben we nou wel gehad, zoek het maar uit hahahahha. Voor zover ik weet hoeft hij niet meer in de boom. Dat is wel een opluchting want die was toch een potje hoog.
Dacht hem wel even te redden toen hij nog niet goed verzekerd was aan een stalen kabel. Nou kreeg even een potje hoogtevrees toen ik een paar meter op een gammele trap stond hahahah. Oh Mijn hemeltje. Nou ik heb nog even een week om te stressen. Yammmmmmmmmm. Waar ben je?
Dus nu als het goed is moeten we zondag weer. Hoop niet dat Bo denkt, ja dat hebben we nou wel gehad, zoek het maar uit hahahahha. Voor zover ik weet hoeft hij niet meer in de boom. Dat is wel een opluchting want die was toch een potje hoog.
Dacht hem wel even te redden toen hij nog niet goed verzekerd was aan een stalen kabel. Nou kreeg even een potje hoogtevrees toen ik een paar meter op een gammele trap stond hahahah. Oh Mijn hemeltje. Nou ik heb nog even een week om te stressen. Yammmmmmmmmm. Waar ben je?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.