NIET groepje
vrijdag 16 oktober 2009 om 17:11
vrijdag 16 oktober 2009 om 20:48
Vandaag het babybedje opgehaald wat ik via MP had gekocht
bleek dat heel toevallig van yamman's collega te zijn
kan yamman fijn aan de knutsel om er een co sleeper van te maken.
ik ben overgens erg te spreken over de werkwijze van de dierenkliniek waar toet vandaag is geweest. want met ons vorige dierenarts was ik wel redelijk klaar. hij is lomp onaardig, horkerig, vorige keer had hij boedha te dicht op de huid geschoren waarna brandplekken en ontsteking als gevolg en toen we daarmee terug gingen moesten we gewoon weer consult antibiotica en brandwonden zalf betalen ... en zo nog een paar irritatiepuntjes.
Wat een verschil met de kliniek waar ik vandaag geweest ben!
twee vrouwelijke artsen, ze gingen heel lief en geduldig met boedha om. Veel duidelijkheid over bevindingen en onderzoeken naar mij toe in normale mensentaal.
ik vind het een verademing !
bleek dat heel toevallig van yamman's collega te zijn
kan yamman fijn aan de knutsel om er een co sleeper van te maken.
ik ben overgens erg te spreken over de werkwijze van de dierenkliniek waar toet vandaag is geweest. want met ons vorige dierenarts was ik wel redelijk klaar. hij is lomp onaardig, horkerig, vorige keer had hij boedha te dicht op de huid geschoren waarna brandplekken en ontsteking als gevolg en toen we daarmee terug gingen moesten we gewoon weer consult antibiotica en brandwonden zalf betalen ... en zo nog een paar irritatiepuntjes.
Wat een verschil met de kliniek waar ik vandaag geweest ben!
twee vrouwelijke artsen, ze gingen heel lief en geduldig met boedha om. Veel duidelijkheid over bevindingen en onderzoeken naar mij toe in normale mensentaal.
ik vind het een verademing !
vrijdag 16 oktober 2009 om 21:20
vrijdag 16 oktober 2009 om 21:23
DA was overgens erg te spreken over de nier en leverwaarden voor zo een oude hond, en zijn rikketikje klonk ook fier en krachtig, ze vond hem in goede conditie , nou daar was ik natuurlijk erg blij mee.
we willen toet ivm zijn arthrose rond de 30 kilo houden.
en hij was 30.30 dus dat vond ik ook lekker !
we willen toet ivm zijn arthrose rond de 30 kilo houden.
en hij was 30.30 dus dat vond ik ook lekker !
zaterdag 17 oktober 2009 om 09:26
Moge ladies.
Lief van je Mamzie, morgen heb ik de tv opnamens. Heb er nu al buikpijn voor.
Ik ben nu bezig om 8000 foto's veilig te stellen op een externe geheugen. En honderden recepten. Toch wel een fijn idee als ik die niet meer kan kwijtraken.
Dikke knuf voor die lieve Boeddha.
Lief van je Mamzie, morgen heb ik de tv opnamens. Heb er nu al buikpijn voor.
Ik ben nu bezig om 8000 foto's veilig te stellen op een externe geheugen. En honderden recepten. Toch wel een fijn idee als ik die niet meer kan kwijtraken.
Dikke knuf voor die lieve Boeddha.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 17 oktober 2009 om 21:47
Verslagje:
De eerste week was heerlijk! Veel zon, veel op het strand gelegen en veel gelezen en gezwommen. Toen sloeg het weer om en werd er een luik open gezet en was het nat. Autootje gehuurd en het eiland bekeken. Het is een mooi eiland met veel bergen. Navigatie gaf vele wegen aan en dat bleken geen wegen te zijn, daar volgen later nog wel foto's van
Beetje rond geslenterd verder. Heerlijk. Nu gedoucht en in badjas gewikkeld op de bank met kat, laptop en thee.
Hoe is het hier? Las iets over Eddie en Kurt
De eerste week was heerlijk! Veel zon, veel op het strand gelegen en veel gelezen en gezwommen. Toen sloeg het weer om en werd er een luik open gezet en was het nat. Autootje gehuurd en het eiland bekeken. Het is een mooi eiland met veel bergen. Navigatie gaf vele wegen aan en dat bleken geen wegen te zijn, daar volgen later nog wel foto's van
Beetje rond geslenterd verder. Heerlijk. Nu gedoucht en in badjas gewikkeld op de bank met kat, laptop en thee.
Hoe is het hier? Las iets over Eddie en Kurt
zaterdag 17 oktober 2009 om 21:51
zaterdag 17 oktober 2009 om 21:53
zondag 18 oktober 2009 om 09:00
zondag 18 oktober 2009 om 09:22