NIET groepje
donderdag 3 september 2009 om 23:01
donderdag 3 september 2009 om 23:03
quote:rosanna08 schreef op 03 september 2009 @ 22:57:
klinkt als een goeie methode Yam en idd Yammini zo bezig zien met die pasta, heerlijk. Was het erg warm die dag of heeft ze geen shirtje aan uit voorzorg?
het was en warm genoeg om haar alleen in dr pamper te laten zitten, en na de naturel pasta kreeg ze ook pasta met tomatensaus
en kon ze zo hoppa van kinderstoel naar badkamer
en de hond ligt dankbaar onder de kinderstoel
voorheen lag ie altijd naast mijn stoel, ik schoof m nog wel eens wat toe ( ia heel slecht van mij ) maar yammini is veel guller dus , zij is nu zijn dikke vriendin , de vuile overloper
klinkt als een goeie methode Yam en idd Yammini zo bezig zien met die pasta, heerlijk. Was het erg warm die dag of heeft ze geen shirtje aan uit voorzorg?
het was en warm genoeg om haar alleen in dr pamper te laten zitten, en na de naturel pasta kreeg ze ook pasta met tomatensaus
en kon ze zo hoppa van kinderstoel naar badkamer
en de hond ligt dankbaar onder de kinderstoel
voorheen lag ie altijd naast mijn stoel, ik schoof m nog wel eens wat toe ( ia heel slecht van mij ) maar yammini is veel guller dus , zij is nu zijn dikke vriendin , de vuile overloper
donderdag 3 september 2009 om 23:16
donderdag 3 september 2009 om 23:33
vrijdag 4 september 2009 om 01:00
Truste allemaal. Weer iemand die mij mailt die me herkende. Ga binnenkort maar helemaal incognito. Gevraagd hoe en wat dus ik wacht op antwoord. Ik heb al heul lang niets persoonlijks gepost. Niet iets wat iemand kan weten die ik 20 jaar niet gesproken heb. Dus ik kijk naar mijn mail uit morgen. Heul apart. Ben erg benieuwd naar het verhaal erachter. Wel leuk als het dat vriendinnetje van vroeger is.
Heb eergister wel van Prik een vorkje een hyves aangemaakt, iemand uit het niets mailde me en was een stadsgenoot. Erg leuk.
Als de site klaar is om online te gaan stuur ik wel hier en daar een hyves berichtje .
Heb eergister wel van Prik een vorkje een hyves aangemaakt, iemand uit het niets mailde me en was een stadsgenoot. Erg leuk.
Als de site klaar is om online te gaan stuur ik wel hier en daar een hyves berichtje .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 4 september 2009 om 09:08
quote:Yamuna schreef op 03 september 2009 @ 22:54:
[...]
en zeg nou zelf yammini zo de tagliatelle naar binnen zien werken is stukken vermakelijker dan als ik het in de blender had gemikt om vervolgens klakkeloos naar binnen te scheppen als homogene drab
*herkent zich zelf in drabterminologie en moet grinniken*
Altijd leuk, de Rapleymaffia
MV, ik ben het eens met Yam hoor, wat niet is kan altijd nog komen. Misschien gewoon nog een keer proberen op RP en ook i.r.l. de hoop niet opgeven.
[...]
en zeg nou zelf yammini zo de tagliatelle naar binnen zien werken is stukken vermakelijker dan als ik het in de blender had gemikt om vervolgens klakkeloos naar binnen te scheppen als homogene drab
*herkent zich zelf in drabterminologie en moet grinniken*
Altijd leuk, de Rapleymaffia
MV, ik ben het eens met Yam hoor, wat niet is kan altijd nog komen. Misschien gewoon nog een keer proberen op RP en ook i.r.l. de hoop niet opgeven.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 4 september 2009 om 09:12
Ben benieuwd MV, das wel gek, dat ze je dan herkend.
Mamz, fijn van goed werkende structuur
Elo, ik heb die topics nog niet gezien, maar weet nu al dat het parodieën zijn op het Sinterklaas topic Wat belachelijk vroeg ook, je daar nu al zorgen om maken. Hier liggen de kruidnoten trouwens al in de schrappen van de supermarkten hoor. Ongelooooflijk. Zin vergaat me dan totaal tegen de tijd dat het 5 december is.
Mamz, fijn van goed werkende structuur
Elo, ik heb die topics nog niet gezien, maar weet nu al dat het parodieën zijn op het Sinterklaas topic Wat belachelijk vroeg ook, je daar nu al zorgen om maken. Hier liggen de kruidnoten trouwens al in de schrappen van de supermarkten hoor. Ongelooooflijk. Zin vergaat me dan totaal tegen de tijd dat het 5 december is.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook