NIET groepje
vrijdag 4 september 2009 om 11:53
Zo "mystery" opgelost. Diegene die mij mailde was een vriendin van mijn voormalige buurmeisje. Hoe ze weet dat ik dan MV ben weet ik dan weer niet. Nou ja, ga er geen hoofdpijn over breken hihihi. Ik kan haar mij heeeeel vaag herinneren. Maar het viel samen met een periode dat ik een erg auto ongeluk heb gehad, zware hersenschudding en hersenkneusing dus merk soms wel dat niet alles uit die periode helemaal helder is. Na een ochtend erover denken kwamen er wat herinneringen naar boven dat ik iig weer weet wie ze is. Dus misschien nog even verder denken dat ik dan nog meer kan herinneren.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 4 september 2009 om 13:47
Was een paar dagen bij mama, maar nu weer heerlijk thuis.
Myleen en Roos, hoe was het eten bij New King en ook fijn om te weten: hoe is de prijs?
Ik neem vanavond een vriendinnetje mee uit eten vanwege verjaardag & afstuderen maar ik kan maar niet kiezen waar we naar toe gaan...
Oh ja Myleen: voor de index op de vreet-pijlerT!!
vrijdag 4 september 2009 om 14:00
hey Age, gezellig een paar dagen bij je mama, lekker vertroetelt zeker?
New King was lekker, maar niet spectaculair. Ik had garnalen met groente en Mleen had pekingeend waar veel bot in zat. Het is iig geen standaard chinees zeg maar. Als je er heen gaat, wel reserveren en vragen of je beneden mag zitten.
prijzen voor de hoofdgerechten lagen tussen de 12 en 18 euro geloof ik
New King was lekker, maar niet spectaculair. Ik had garnalen met groente en Mleen had pekingeend waar veel bot in zat. Het is iig geen standaard chinees zeg maar. Als je er heen gaat, wel reserveren en vragen of je beneden mag zitten.
prijzen voor de hoofdgerechten lagen tussen de 12 en 18 euro geloof ik
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 4 september 2009 om 14:33
Eens met Roos. De nasi vond ik echt heel bijzonder. Je moet zeker reserveren en beneden zitten. Boven zit je tussen de wachtende mensen. Ik had pekingeend maar zelfs na het vragen van een mes kreeg ik het vlees niet van het bot af. Volgens Yasmijn en Antonio meen ik de beste chinees in Amsterdam. Ik heb heerlijk chinees bier gedronken daar (soort corona), dat is "moeilijk" te krijgen normaal. Dus was an sich lekker maar de titel "beste chinees" krijgt hij van mij niet.
Oja kijk op internet wat je wilt nemen, de kaart daar en op internet klopt totaal niet met elkaar.
Dit als je er heen gaat.
Hoe is het met je moeder Age? En je tante (van dat nare gedoe toen)?
Oja kijk op internet wat je wilt nemen, de kaart daar en op internet klopt totaal niet met elkaar.
Dit als je er heen gaat.
Hoe is het met je moeder Age? En je tante (van dat nare gedoe toen)?
vrijdag 4 september 2009 om 14:47
Ah, bedankt voor jullie snelle info Roos & Myleen. Dan ga ik liever naar Sea Palace, kijken of dat net zo lekker is als met de bruiloft toen.
Haha Roos, ik ben totaal niet vertroeteld bij mama We moesten woensdag naar Nijmegen, zusje moest weer voor onderzoeken naar het ziekenhuis. Overdag winkelen en 's avonds naar Arnhem omdat mijn 'cadeau-zusje' jarig was. Mijn moeder is toen bij haar vriend gebleven en ik ben met zusjes weer naar Mama-dorp gegaan. Was dus alleen 'thuis' gisteren. Gisteravond kwam mama weer thuis, en vanmorgen ging ze op vakantie. Lucky Bastard! In juni is ze ook al een maand weggeweest
Met m'n moeder gaat het dus wel goed Myleen, met tante weer minder.
M'n oom spoort écht niet... Hij is psychisch echt niet in orde maar ja... wil dat zelf dus niet toegeven
Ik was er gisteren nog, en negeer hem dan compleet.
We hebben fijn buiten gespeeld, tante, nichtjes, neefje, m'n zusje en ik. Echt lachen, in het speeltuintje daar
Pfoe, het is echt een gebed zonder eind tussen oom & tante. Tante wil niet scheiden omdat ze er dan alleen voor staat, maar nu staat ze er ook al alleen voor... En ze vindt het zielig voor de kinderen.
Terwijl ze nu juist het slechte voorbeeld geven!
Oom heeft nog een poos in de caravan geslapen op het terrein van het oude huis (ze hebben nu een duur huurhuis in de wijk waar ik ben opgegroeid). Nichtje van 7 vond dat wel ok, want dan 'was mama veel leuker, zonder papa erbij'.
*zucht* Het zijn zulke leuke, lieve, intelligente kinderen, waarom wordt dit ze aangedaan?!?
Haha Roos, ik ben totaal niet vertroeteld bij mama We moesten woensdag naar Nijmegen, zusje moest weer voor onderzoeken naar het ziekenhuis. Overdag winkelen en 's avonds naar Arnhem omdat mijn 'cadeau-zusje' jarig was. Mijn moeder is toen bij haar vriend gebleven en ik ben met zusjes weer naar Mama-dorp gegaan. Was dus alleen 'thuis' gisteren. Gisteravond kwam mama weer thuis, en vanmorgen ging ze op vakantie. Lucky Bastard! In juni is ze ook al een maand weggeweest
Met m'n moeder gaat het dus wel goed Myleen, met tante weer minder.
M'n oom spoort écht niet... Hij is psychisch echt niet in orde maar ja... wil dat zelf dus niet toegeven
Ik was er gisteren nog, en negeer hem dan compleet.
We hebben fijn buiten gespeeld, tante, nichtjes, neefje, m'n zusje en ik. Echt lachen, in het speeltuintje daar
Pfoe, het is echt een gebed zonder eind tussen oom & tante. Tante wil niet scheiden omdat ze er dan alleen voor staat, maar nu staat ze er ook al alleen voor... En ze vindt het zielig voor de kinderen.
Terwijl ze nu juist het slechte voorbeeld geven!
Oom heeft nog een poos in de caravan geslapen op het terrein van het oude huis (ze hebben nu een duur huurhuis in de wijk waar ik ben opgegroeid). Nichtje van 7 vond dat wel ok, want dan 'was mama veel leuker, zonder papa erbij'.
*zucht* Het zijn zulke leuke, lieve, intelligente kinderen, waarom wordt dit ze aangedaan?!?
vrijdag 4 september 2009 om 15:31
Tsssssssssssssss Age, wat je zegt, wat geef je je kinderen voor voorbeeld. Daarbij geloof ik heilig in een betere leefomgeving met mensen die gelukkig zijn dan ongelukkige ouders bij elkaar. En bij jouw oom en tante spelen natuurlijk nóg meer vreselijke mee. Nee voor het welzijn van de kinderen, als het haar daarom gaat zou scheiden zo te horen beter zijn. Tuurlijk zou zij financieel er op achteruit gaan ........... aanname hoor. Maar goed, beter om hier niet te oordelen. Maar wel heel triest. Je tante lijkt me zo een aardige vrouw. Hopelijk vindt ze de kracht om voor haarzelf te kiezen .
Sea Palace is dat schip naast CS waar je chinees kan eten? Heb er 1 x maar gegeten met mijn moeder en mijn oma maar was wel lekker.
Sea Palace is dat schip naast CS waar je chinees kan eten? Heb er 1 x maar gegeten met mijn moeder en mijn oma maar was wel lekker.
vrijdag 4 september 2009 om 16:03
Tante slikt het gewoon maar, ergens berust ze in haar "lot" maar soms komt ze ook wel in opstand.
Ik snap het echt niet.. maar goed, dat ben ik
Oom zit de hele dag op de bank niks te doen, en tante doet alles. Zij werkt wél, doet het huishouden en zorgt voor de kinderen.
*ZUCHT*
Boro, mooi interview voor FvdM! Welk cadeau heb je uitgezocht? Wel iets voor jezelf toch?
Sea Palace is idd dat drijvende restaurant bij de OBA. Heb daar in feb een echte chinese bruiloft gehad van de neef van m'n tante. Erg goed (en veel!) eten! Hmmm...
Ben benieuwd of het in het restaurant dan ook zo lekker is.
Wel duur, jammer...
Ach, we zien wel waar we vanavond naar toe gaan...
Ik snap het echt niet.. maar goed, dat ben ik
Oom zit de hele dag op de bank niks te doen, en tante doet alles. Zij werkt wél, doet het huishouden en zorgt voor de kinderen.
*ZUCHT*
Boro, mooi interview voor FvdM! Welk cadeau heb je uitgezocht? Wel iets voor jezelf toch?
Sea Palace is idd dat drijvende restaurant bij de OBA. Heb daar in feb een echte chinese bruiloft gehad van de neef van m'n tante. Erg goed (en veel!) eten! Hmmm...
Ben benieuwd of het in het restaurant dan ook zo lekker is.
Wel duur, jammer...
Ach, we zien wel waar we vanavond naar toe gaan...