NIET groepje
zaterdag 5 september 2009 om 06:08
Hihi prutje, wat een lekkere poezenkindjes hebben we he. Bo heeft de laatste dagen dat hij rond 4 uur in mijn armen wil liggen. Pootje op mijn gezicht, hard knorren, gek he dat je dan wakker wordt. Vrijdoos is het.
Hoe is het met je gesnotter Pruttie? Ben je nu al aan het werk?
Hoe is het met je gesnotter Pruttie? Ben je nu al aan het werk?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 5 september 2009 om 06:54
Ben aan het werk ja, het gesnotter is te doen. Ben op tijd begonnen met calendulazalf op mijn neus, dus hij is niet eens rood
Vanmorgen 12 keer achter elkaar geniest! Ik was op weg naar de wc, moest zoooooo nodig plassen en dan zo'n mega niesbui.... heb de plee maar net gehaald
Maar dan hebben we het niezen voor vandaag gehad denk ik
Vanmorgen 12 keer achter elkaar geniest! Ik was op weg naar de wc, moest zoooooo nodig plassen en dan zo'n mega niesbui.... heb de plee maar net gehaald
Maar dan hebben we het niezen voor vandaag gehad denk ik
zaterdag 5 september 2009 om 10:02
goede morgen allemaal!
ik heb eens lekker uitgeslapen, ik had dat zo HARD nodig
leuke jas Yammie,
wel heel erg van dat dochtertje naast het graf, kippenvel
ik ga even niet bij kikker in je cola kijken, effe rustig wakker worden
werkse en snotterse Prut!
ik las net het stukje over "de vriendin zijn van een mooie man". ik vind mijn man dus ook superlekker en ik zeg ook wel eens, "niet teveel flirten in de kroeg"
maar hij krijgt echt nooit aandacht, dus misschien is hij niet zo drop-dead-gorgeous als ik denk. of hij straalt enorm uit dat hij niet geinteresseerd is!
zie trouwens ook de Kom over dit onderwerp....
ik heb eens lekker uitgeslapen, ik had dat zo HARD nodig
leuke jas Yammie,
wel heel erg van dat dochtertje naast het graf, kippenvel
ik ga even niet bij kikker in je cola kijken, effe rustig wakker worden
werkse en snotterse Prut!
ik las net het stukje over "de vriendin zijn van een mooie man". ik vind mijn man dus ook superlekker en ik zeg ook wel eens, "niet teveel flirten in de kroeg"
maar hij krijgt echt nooit aandacht, dus misschien is hij niet zo drop-dead-gorgeous als ik denk. of hij straalt enorm uit dat hij niet geinteresseerd is!
zie trouwens ook de Kom over dit onderwerp....
zaterdag 5 september 2009 om 10:11
zaterdag 5 september 2009 om 10:52
misschien komt boontje om zijn loontje
laatst waren de overburen om 11.00 nog aan het boren aan de buitenmuur. Omdat wij in een soort van trechter wonen klinkt dat lekker door. Wat bleek ze waren een schotel aan het monteren. De week erna was het storm en donderde zo die schotel naar beneden.
laatst waren de overburen om 11.00 nog aan het boren aan de buitenmuur. Omdat wij in een soort van trechter wonen klinkt dat lekker door. Wat bleek ze waren een schotel aan het monteren. De week erna was het storm en donderde zo die schotel naar beneden.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zaterdag 5 september 2009 om 10:54
zaterdag 5 september 2009 om 11:19
Goedemorgen allen!
Ben ook uitgeslapen, to do list voor vandaag ligt al klaar.
Collega van me heeft vorige week een hartinfarct gehad. Hij moet weken lang revalideren, maar is ongeduldig en wil het liefst meteen weer aan het werk. Zo maar een kaartje sturen.
Ben ook uitgeslapen, to do list voor vandaag ligt al klaar.
Collega van me heeft vorige week een hartinfarct gehad. Hij moet weken lang revalideren, maar is ongeduldig en wil het liefst meteen weer aan het werk. Zo maar een kaartje sturen.
Everytime you make a typo, the errorists win.
zaterdag 5 september 2009 om 11:27
Goeiemorgen!
Ghe, oortjes op babykleren... en dan zijn we met zijn allen verbaasd als die jong ons later vragen wat ons in godsnaam bezielde..
Ik ga met Engie hopen dat ze doorwerken. Ziet er nog niet bemoedigend uit zo.
Heb alleen maar duffe zaterdagplannetjes vandaag. Nog twee dagen en de heren gaan weer naar school! (zijn overigens reuze lief nu hoor)
Ghe, oortjes op babykleren... en dan zijn we met zijn allen verbaasd als die jong ons later vragen wat ons in godsnaam bezielde..
Ik ga met Engie hopen dat ze doorwerken. Ziet er nog niet bemoedigend uit zo.
Heb alleen maar duffe zaterdagplannetjes vandaag. Nog twee dagen en de heren gaan weer naar school! (zijn overigens reuze lief nu hoor)