NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
Laatste reclame van tv waar Bo in heeft gespeeld;

reclame

Bo klimt er wel in, maar heb ze wel gezegd dat ik niet de boom in klim om hem eruit te halen. Die boom ziet er hoog uit en hij moet op 3 meter gaan zitten. De man die hem eruit moet halen met een trap is bang voor katten. Ja ben niet bang dat Bo eruit valt, het is een kat die in mijn granol muur al op 2 meter (2.50 m?) plafond klimt. Hij is gek op klimmen, vraag zaterdag wel even of ze geen gaas kunnen plaatsen wat je niet ziet op tv zodat hij niet naar het topje kan gaan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Oh alleen het eerste filmpje staat erop, niet waar hij de hoofdrol in speelt, je ziet hem alleen op de achtergrond bij de eerste pfff, nou ik ga weer bellen. Hahhahaha, ze snappen niet waarom ik bel. Nou ze gaan het er proberen op te zetten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
goedemiddag, daar was ik weer

feest bij marels was erg gezellig. Niet dat ik nu pas weer boven water ben overigens
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Haai mevrouw Stevens! Fijn dat je het ook leuk vond. Ben heul blij met je cadeautje!
668, the neighbour of the Beast
ik zal het doorgeven aan de makers
Moet je zeker doen!
quote:mylenevalerie schreef op 21 september 2009 @ 16:04:

Oh alleen het eerste filmpje staat erop, niet waar hij de hoofdrol in speelt, je ziet hem alleen op de achtergrond bij de eerste pfff, nou ik ga weer bellen. Hahhahaha, ze snappen niet waarom ik bel. Nou ze gaan het er proberen op te zetten.

Ik wil niet heel naar doen hoor mv, maar ik begrijp wel dat men het raar vindt dat jij gaat bellen om het filmpje.

Dat je trots en blij bent is prima en begrijpelijk, maar om nou bijna te gaan eisen dat men ala minute het filmpje op hun site zet.... ik neem aan dat zij jou hebben betaald en niet anders om ?

Sorry, maar zo denk ik erover, ik ben te nuchter voor dit soort dingen :-)

Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Wat voor een kado Marels, vertel ?
Ik heb van Its een tasje gekregen met allemaal spulletjes erin gemaakt door verstandelijk gehandicapten; een agenda, een handzeeppompje en een stuk zeep, hardstikke leuk!
En ik ben het stiekem wel met Boro eens. Persoonlijk zou ik not amused zijn als ik iemand aan de telefoon krijgt die vindt dat ik a la minute mijn website moet veranderen. Vooral omdat er geen reden toe is; als zij de oude reclame op de website willen houden is dat hun goed recht, toch?

Maar goed, ik zal ook wel te nuchter zijn en bedoel het niet persoonlijk. Ik wil maar aangeven dat ik heel goed snap dat ze niet begrepen waarom je belt.
binnenkort zal ik ook eens een zakje voor jouw maken boro

ik moet salade gaan maken en ik wil niet
.
Het is niet als aanval bedoeld, maar gewoon een relativering :-)
Dat zeggen we ook niet, dat je het á la minute eist, dat was bij wijze van spreke.

Wat ik bedoel te zeggen is dat ze jou betaald hebben om je kat te mogen "gebruiken". Al zouden zij verder niks met het filmpje doen en zou het nooit uitgezonden worden dan is dat hun goed recht, want je bent er gewoon voor betaald, snap je?

Het gaat niet om het er niet over mogen hebben of wat dan ook, maar gewoon dat het mij raar voorkwam dat je gaat bellen als die reclame net twee dagen op tv is en nog niet op de website staat. Da's in mijn ogen hun keuze, dat bedoel ik.
En ik snap het dan weer wel. Want als mijn kat of kind of vader of hond mee zou spelen, zou ik het ook graag willen zien. Aan iedereen.

Zo, en ik heb een drukke dag gehad. Nu ga ik uitbuiken van het eten.
Tuurlijk, en dat snap ik ook. Het heeft twee kanten.

*heeft nergens gezegd dat ze iets niet snapte*

Wat heb je gegeten?
Pastaaaaa!!!! met spinazie en vis
Lekkah, ik had witlof uit de oven.
ik had salade

nu kijk ik pulp
volgens mij kijk ik naar dezelfde pulp, itsie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik heb ook zin in witlof uit de oven, maar die laatste is nog stuk.
dan eet je koude witlofsalade, ook lekker

ik denk het wel roosje
Koude witlof isnielekker. Witlof uit de oven wel.
Pcies, witlof is alleen uit de oven lekker, of eventueel gekookt, maar oven is beter.
Juust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven