NIET groepje
woensdag 23 september 2009 om 17:01
Nog steeds niet goed. Ik denk dat het zo blijft eigenlijk Maar, het is goed te doen, ik moet alleen goed opletten met wat ik doe. Zo min mogelijk overbelasten, want dan merk ik het binnen een dag.....
Mijn katten hebben laatst ook een zak met 2 kilo brokken opengescheurd Had ik op de trap gezet met de bedoeling het later naar boven te brengen, maar de katten hadden door dat er wat lekkers in de zak zat..... En dan heb je een trap vol brokken
De kat, krabt de brokken van de trap!
Mijn katten hebben laatst ook een zak met 2 kilo brokken opengescheurd Had ik op de trap gezet met de bedoeling het later naar boven te brengen, maar de katten hadden door dat er wat lekkers in de zak zat..... En dan heb je een trap vol brokken
De kat, krabt de brokken van de trap!
woensdag 23 september 2009 om 19:51
woensdag 23 september 2009 om 21:40
woensdag 23 september 2009 om 22:03
mijn kat is in hongerstaking. ik heb de voer en waterbakken verplaatst naar de schuur, (aangrenzend aan huis en yammini kan of durft de drempel nog niet over )
in de keuken trok yammini bijna de waterbak van toet omver en zat met haar knuistjes al zeer geintresserd in de kattenbrokjes te roeren ...
dus voor yammini de kattenbrokken opeet de voederstek verplaatst .
maar poes eet niet in de schuur en staat al braaf drie dagen te jengelen in de keuken. ik heb m al zes keer bij zn voerbak neergezet maar hij loopt daarna direct naar de keuken om daar opnieuw een hele operette te zingen
in de keuken trok yammini bijna de waterbak van toet omver en zat met haar knuistjes al zeer geintresserd in de kattenbrokjes te roeren ...
dus voor yammini de kattenbrokken opeet de voederstek verplaatst .
maar poes eet niet in de schuur en staat al braaf drie dagen te jengelen in de keuken. ik heb m al zes keer bij zn voerbak neergezet maar hij loopt daarna direct naar de keuken om daar opnieuw een hele operette te zingen
woensdag 23 september 2009 om 22:29