NIET groepje
donderdag 24 september 2009 om 17:23
zo lekker een nachtje rondgerend....
nu goed geslapen en weer wakker, en ik schijn vanavond ook nog gezellig uit eten te moeten
zo gezellig ben ik helemaal niet!
ik ben wel over de helft met de diensten, het einde komt wonderwel in zicht!
(hahah lekkere ego-post, want zo gezellig ben ik dus helemaal niet)
nu goed geslapen en weer wakker, en ik schijn vanavond ook nog gezellig uit eten te moeten
zo gezellig ben ik helemaal niet!
ik ben wel over de helft met de diensten, het einde komt wonderwel in zicht!
(hahah lekkere ego-post, want zo gezellig ben ik dus helemaal niet)
donderdag 24 september 2009 om 17:30
Mandu apporteert vooralsnog alleen propjes en klene knuffelbeestjes. De krant wordt moeilijk, moet ze eerst de deur openkrijgen, dan twee trappen naar beneden, dan buitendeur openmaken en ten slotte een postvalkje op voor emnsen ooghoogte openen...
Succes met je diensten, Elo. Hoe is jouw rooster dan, als je nachtdienst hebt?
Als mijn vriend nachtdienst heeft werkt hij van ca. 16:00 uur tot 09.00 uur, dan die dag vrij, en de volgende dag weer van 16.00 to 9.00 uur. Zo twee weken.
Succes met je diensten, Elo. Hoe is jouw rooster dan, als je nachtdienst hebt?
Als mijn vriend nachtdienst heeft werkt hij van ca. 16:00 uur tot 09.00 uur, dan die dag vrij, en de volgende dag weer van 16.00 to 9.00 uur. Zo twee weken.
Everytime you make a typo, the errorists win.
donderdag 24 september 2009 om 20:29
quote:Marels schreef op 24 september 2009 @ 13:31:
Welkom Dian! Enne, als je een middag vrij hebt geniet je niet van het weer, dan forum je X-)
aha, sorry! Tja, nieuwe forummer he?... Ik begrijp het soms nog niet zo goed!
Maar goed, begreep ook dat dit het laatste mooie weekend gaat worden, dus toch stiekem nog even van genieten hoor!
Welkom Dian! Enne, als je een middag vrij hebt geniet je niet van het weer, dan forum je X-)
aha, sorry! Tja, nieuwe forummer he?... Ik begrijp het soms nog niet zo goed!
Maar goed, begreep ook dat dit het laatste mooie weekend gaat worden, dus toch stiekem nog even van genieten hoor!
donderdag 24 september 2009 om 21:49
quote:Marels schreef op 24 september 2009 @ 20:35:
Hahaha, maar goed, je forumt nu, dus dat compenseert.
En je had katten zag ik? Spreekt ook in je voordeel, het zit hier vol met kattenfans
Vertel eens wat leuks over jezelf?
haha, ik zal mijn best doen.
ff in sneltreinvaart: ik ben dus Dian, 28 jaar uit Almere. Woon samen met mijn lieve man van 29 en inderdaad 2 katten!
Collie, een oude diva van 12 jaar. Een heerlijke mopperkont, maar oh wat kan ze lekker knorren als ze komt kroelen...
Cody, de jolige noot in huis, 3 jaartjes zwart/wit met een sikje. Altijd vrolijk en altijd nieuwsgierig. Dit is dus ook degene die het voor elkaar kreeg het voerblik open te maken...
Verder doe ik mijn best op mijn werk (fysiotherapeut) en probeer zoveel mogelijk leuke vakanties af te gaan! Mijn motto: ik werk om te leven, ik leef niet om te werken!
Als je nog meer wil weten, geef maar een gil!
voor nu, dames, weltrusten! Slaap lekker en morgen gezond weer op!
Hahaha, maar goed, je forumt nu, dus dat compenseert.
En je had katten zag ik? Spreekt ook in je voordeel, het zit hier vol met kattenfans
Vertel eens wat leuks over jezelf?
haha, ik zal mijn best doen.
ff in sneltreinvaart: ik ben dus Dian, 28 jaar uit Almere. Woon samen met mijn lieve man van 29 en inderdaad 2 katten!
Collie, een oude diva van 12 jaar. Een heerlijke mopperkont, maar oh wat kan ze lekker knorren als ze komt kroelen...
Cody, de jolige noot in huis, 3 jaartjes zwart/wit met een sikje. Altijd vrolijk en altijd nieuwsgierig. Dit is dus ook degene die het voor elkaar kreeg het voerblik open te maken...
Verder doe ik mijn best op mijn werk (fysiotherapeut) en probeer zoveel mogelijk leuke vakanties af te gaan! Mijn motto: ik werk om te leven, ik leef niet om te werken!
Als je nog meer wil weten, geef maar een gil!
voor nu, dames, weltrusten! Slaap lekker en morgen gezond weer op!