NIET groepje
donderdag 24 september 2009 om 22:03
quote:Pilous schreef op 24 september 2009 @ 21:55:
Nee
Ik was in muziekwijk en stedenwijk (Almeloooooostraat )
Haha, dan moet je haar toch echt bijna gehoord hebben... (Venloooooostraat)
ik werk in een particuliere praktijk, met 3 andere therapeuten. Klein, maar fijn...
Dus als ik nog een keer ergotherapeutisch advies nodig heb, kom ik het hier lekker posten!
Maar vervelend dat je er nog geen werk in gevonden hebt. Wel goed van je, dat je uberhaupt aan het werk bent, trouwens! Ben je al lang op zoek?
Nee
Ik was in muziekwijk en stedenwijk (Almeloooooostraat )
Haha, dan moet je haar toch echt bijna gehoord hebben... (Venloooooostraat)
ik werk in een particuliere praktijk, met 3 andere therapeuten. Klein, maar fijn...
Dus als ik nog een keer ergotherapeutisch advies nodig heb, kom ik het hier lekker posten!
Maar vervelend dat je er nog geen werk in gevonden hebt. Wel goed van je, dat je uberhaupt aan het werk bent, trouwens! Ben je al lang op zoek?
vrijdag 25 september 2009 om 00:57
bijgelezen
morgen toch werken (we mogen weer eens geen diensten ruilen, de lijers!)... dus dat wordt weer een nacht niet slapen morgen (nouja in de bus en het vliegtuig)
maar ja... het mag de pret niet drukken want over 36 uur ofzo zit ik op het strand met in mn ene hand een cocktail en in mn andere hand....nog een cocktail waarschijnlijk
ik zwaai dus nu alvast misschien kom ik tussendoor nog wel even een keer posten vanuit mn vakantie bestemming (ik neem aan dat ze wel internet hebben daar) en anders ben ik weer online over een dag of 10
en weltrusten dus
morgen toch werken (we mogen weer eens geen diensten ruilen, de lijers!)... dus dat wordt weer een nacht niet slapen morgen (nouja in de bus en het vliegtuig)
maar ja... het mag de pret niet drukken want over 36 uur ofzo zit ik op het strand met in mn ene hand een cocktail en in mn andere hand....nog een cocktail waarschijnlijk
ik zwaai dus nu alvast misschien kom ik tussendoor nog wel even een keer posten vanuit mn vakantie bestemming (ik neem aan dat ze wel internet hebben daar) en anders ben ik weer online over een dag of 10
en weltrusten dus
vrijdag 25 september 2009 om 07:10
quote:DianV schreef op 24 september 2009 @ 21:49:
[...]
haha, ik zal mijn best doen.
ff in sneltreinvaart: ik ben dus Dian, 28 jaar uit Almere. Woon samen met mijn lieve man van 29 en inderdaad 2 katten!
Collie, een oude diva van 12 jaar. Een heerlijke mopperkont, maar oh wat kan ze lekker knorren als ze komt kroelen...
Cody, de jolige noot in huis, 3 jaartjes zwart/wit met een sikje. Altijd vrolijk en altijd nieuwsgierig. Dit is dus ook degene die het voor elkaar kreeg het voerblik open te maken...
Verder doe ik mijn best op mijn werk (fysiotherapeut) en probeer zoveel mogelijk leuke vakanties af te gaan! Mijn motto: ik werk om te leven, ik leef niet om te werken!
Als je nog meer wil weten, geef maar een gil!
voor nu, dames, weltrusten! Slaap lekker en morgen gezond weer op!
katten *check*
hou je van koken ?
maak je ook foto's van je eten ?
[...]
haha, ik zal mijn best doen.
ff in sneltreinvaart: ik ben dus Dian, 28 jaar uit Almere. Woon samen met mijn lieve man van 29 en inderdaad 2 katten!
Collie, een oude diva van 12 jaar. Een heerlijke mopperkont, maar oh wat kan ze lekker knorren als ze komt kroelen...
Cody, de jolige noot in huis, 3 jaartjes zwart/wit met een sikje. Altijd vrolijk en altijd nieuwsgierig. Dit is dus ook degene die het voor elkaar kreeg het voerblik open te maken...
Verder doe ik mijn best op mijn werk (fysiotherapeut) en probeer zoveel mogelijk leuke vakanties af te gaan! Mijn motto: ik werk om te leven, ik leef niet om te werken!
Als je nog meer wil weten, geef maar een gil!
voor nu, dames, weltrusten! Slaap lekker en morgen gezond weer op!
katten *check*
hou je van koken ?
maak je ook foto's van je eten ?
vrijdag 25 september 2009 om 07:16
Poging 6 voor yammini II is (hoe verrassend ) mislukt
ik vroeg me al af waarom ik zo graag wilde schoonmaken op ruimen en poetsen..
iets roept naar mij OVERBELASTING!!!!
en ga ik weer schuifelend en kruipend door huis
maaaarrrrr ik krijg geen vieze knieen want de vloer is schóóón
graftakke hormonen toch ergens goed voor
ik vroeg me al af waarom ik zo graag wilde schoonmaken op ruimen en poetsen..
iets roept naar mij OVERBELASTING!!!!
en ga ik weer schuifelend en kruipend door huis
maaaarrrrr ik krijg geen vieze knieen want de vloer is schóóón
graftakke hormonen toch ergens goed voor
vrijdag 25 september 2009 om 10:19
Goedemorgen allemaal!
Tijd voor koffie...
De hormonen vliegen me gelijk om de oren...
Koken laat ik trouwens lekker aan mijn man over, maar ik ben dan weer wel gek op toetjes maken! Dus als jullie nog leuke/grappige/lekkere receptjes hebben, houd ik me ten zeerste aanbevolen!
Succes met alle hormonen vandaag...
Tijd voor koffie...
De hormonen vliegen me gelijk om de oren...
Koken laat ik trouwens lekker aan mijn man over, maar ik ben dan weer wel gek op toetjes maken! Dus als jullie nog leuke/grappige/lekkere receptjes hebben, houd ik me ten zeerste aanbevolen!
Succes met alle hormonen vandaag...