NIET groepje
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:11
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:24
Lieve Nieters, willen jullie wel uitkijken aan wie we het Nietjes-schoonmaakmiddel doorgeven? Ik had even gedacht het uit de losse hand te doen 1 op 1 op 1. Een teennagel is er van mij vanaf gevallen toen ik dacht een klein laagje in de badkamer te doen. (ik heb een keer mijn badmat nat uit de was er neergelegd en ik krijg het niet meer van mijn tegels af. Nee letterlijk niet meer. Heel irritant. dus dacht ik laat het een uurtje met een cm Nietjesmiddel weken. Mijn teennagel viel eraf en het is zo op mijn keel geslagen dat ik al 4 uur bijna geen lucht meer heb. Als het zo doorgaat dan pak ik mijn astma medi want ik heb het idee dat ik dood ga.
Ben ik de enige die zo op het Nietjesmiddel reageer? En nu kunnen jullie nog zeggen of je een foto wil van de afgevallen nagel, ik gooi hem anders zo weg.
Djees, wat heb ik het benauwd.
Ben ik de enige die zo op het Nietjesmiddel reageer? En nu kunnen jullie nog zeggen of je een foto wil van de afgevallen nagel, ik gooi hem anders zo weg.
Djees, wat heb ik het benauwd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 25 augustus 2009 om 22:29
excuus lieverds. Ja heb medicijnen gebruikt, inhalator omdat ik het zo benauwd had. Echt goeed op mijn luchtwegen geslagen. Uiteraard mijn schuld omdat ik denk ik dan niet de goede verhouding heb gebruikt maar liep echt naar lucht te happen. Dus niet zomaar een "onschuldig" middeltje.
Sorry voor het late antwoord. Was niet de bedoeling. Duurde een half uur voor die inhalator werkte maar had het even eerder moeten schrijven. voor jullie
Sorry voor het late antwoord. Was niet de bedoeling. Duurde een half uur voor die inhalator werkte maar had het even eerder moeten schrijven. voor jullie
dinsdag 25 augustus 2009 om 22:34
Nou ik pas even voorlopig met het mengsel. Het zal echt aan de verhoudingen liggen hoor, dat geloof ik direct. En ik denk altijd, hoe meer hoe beter. Dus ik ben niet scheutig met spullen dan.
Katten had ik weggestuurd maar dat een nagel eraf viel ging er al een lichtje branden. En een brandende teen. Maar toen was het spul al in mijn badkamer dus moest even doorzetten. ja hoe krijg ik anders die laag eruit. Nou ja, was niet zo geslaagd.
Katten had ik weggestuurd maar dat een nagel eraf viel ging er al een lichtje branden. En een brandende teen. Maar toen was het spul al in mijn badkamer dus moest even doorzetten. ja hoe krijg ik anders die laag eruit. Nou ja, was niet zo geslaagd.
dinsdag 25 augustus 2009 om 22:40
woensdag 26 augustus 2009 om 00:11
Roosje, ik kan ze hier vastbinden tot jij hier donderdag bent hihi. Wat heb ik toch goeie ideeen he. Of even het Nietjes mengsel inhaleren, djees, wat doet dat nog pijn. Was het Sun niet die ook een keer naar het ziekenhuis moest van ons mengsel? Ja in combi met een ander mengsel maar geloof echt dat we ons mengsel niet zomaar meer aan andere moeten geven. Alleen nog maar aan mensen die we niet mogen, goed? Of is dat weer te berekenend?
Nou tot morgen Poezzzie. Tot donderdag Roosie.
Nou tot morgen Poezzzie. Tot donderdag Roosie.
woensdag 26 augustus 2009 om 08:11
Moge ladies.
Zo ik zit klaar voor de terrasdeuren en het riool. Ik hoop dat ze snel komen. Nog vreselijke pijn op mijn borst maar niet meer benauwd. Wel barstende hoofdpijn. Misschien heb ik wel teveel van het spul gebruikt. 1 fles voor de douchecabine en 3 teiltjes voor de vloer. Ik hoop dat ze van het riool niet weer alles vies maken want dan kan ik vanmiddag weer aan de gang.
Zo ik zit klaar voor de terrasdeuren en het riool. Ik hoop dat ze snel komen. Nog vreselijke pijn op mijn borst maar niet meer benauwd. Wel barstende hoofdpijn. Misschien heb ik wel teveel van het spul gebruikt. 1 fles voor de douchecabine en 3 teiltjes voor de vloer. Ik hoop dat ze van het riool niet weer alles vies maken want dan kan ik vanmiddag weer aan de gang.