NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
Hahaha, is goed hoor, zo was het ook niet bedoeld. Was meer benieuwd of ik het goede mailadres gebruikt had
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 26 augustus 2009 @ 08:33:

Hahaha, is goed hoor, zo was het ook niet bedoeld. Was meer benieuwd of ik het goede mailadres gebruikt had Nou , volgens mij bedoelde je het wel zo hoor, zo ben jij ..
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ga je veel mensen uitnodigen voor je afstudeerfeestje Marels?
quote:Pilous schreef op 26 augustus 2009 @ 08:34:

Ga je veel mensen uitnodigen voor je afstudeerfeestje Marels?

Alleen mensen waarvan ze hoopt dat ze niet kunnen, zodat het net lijkt of ze een feestje wil geven, maar eigenlijk wil ze dat niet.

Zo is zij

* Is opstandig
Nou Ploes, ik heb dus veel teveel familie

Ik wil een andere vader zeg maar, eentje die maar 1 broer heeft (die van mij heeft negen broers en zussen, wat alleen de famille van die kant al op dertig man brengt). Dus ja, er zijn veeeeeeeeeeel te veel mensen die komen, maar ik heb ernstig moeten snoeien in het aantal mensen dat niet "verplicht" zijn zeg maar. Ik kan gewoon niet iedereen kwijt hier.

Dus heb ik mijn familie, een aantal vrienden en ben ik nog aan het denken of ik mijn ex-collega's uit ga nodigen of niet.
morge

Mleen, je hebt een beetje heul veul gebruikt van het mengsel om 10 uur gaat het forum er een half uur uit, hadden jullie dat gezien?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Boro, waarom is muziek van Savatage zo ongelooofelijk mooi?!
Zo riool is geweest. Die kunnen het zo niet oplossen. Moeten gemeentetekeningen komen. Dus ik aangebeld bij het technisch bestuur. Zijn vrouw zegt dat hij naar zijn werk is, en bij zijn werk zeggen ze dat hij vrij is. Hihihihi, nou ja. Dus moet nu wachten tot ik heb iig kan bereiken. Kan wel makkelijk zien of hij thuis is, zijn bedrijfsauto is een grote brandweer auto hahahah. Dus even wachten dat ik die weer zie. Is diezelfde man van dat topic van die laars van mij die niet meer open ging. Weet niet wie dat nog weet van een paar jaar geleden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hahah, MV, wat vaag. Straks zit hij bij zijn andere vrouw

Oh, dat is idd veul familie Marles....
goedemorgen dames,

net twee keer naar de garage gereden omdat itsman eigenwijs is en dus vol hield dat ik mijn deel 1 helemaal niet nodig had voor de apk dus.

ik wil boro wel weer eens een reallife zien.

Bedenkt dat ze misschien weer eens een date moet plannen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Vind ik een goed idee, Marels wilde ook deze kant op komen, als ze weer rijk is Mss kunnen we dubbeldaten
Als jullie nou gewoon eens allebei naar mijn feessie komen?
Hihihi, het zit me wel mee zeg. Deur kan ook niet nu definitief goed gemaakt worden. Hij gaat nu de deuren eruit halen en hopen dat hij ze weer passend terug te plaatsen en dat de deur weer dicht kan. En dan moet ik een nieuwe afspraak maken met de timmerman voor een goede oplossing.

Moest net vreselijk lachen. Kreeg niet alle katten eruit, deed ik de deur open om Floyd eruit te laten, rende Bo weer de kamer in. Wij samen achter de katten aan. Dus ik Floyd onder mijn arm en Kane en hij had Bo onder zijn arm. Die jongen zal ook wel gedacht hebben.
ik kom, met mijn pastasalade

(aanvulling en itsman natuurlijk)
Jeetje MV, wat is er met die deur dan?

Ach, heeft die man ook thuis wat te vertellen
Met JOUW pastasalade? Ik zei al tegen Borrie van de week; Its zei dat ze pastasalade zou maken. Waarmee ze waarschijnlijk bedoelt dat ze ITSMAN pastasalade gaat laten maken
ssssssst, hoewel mijn kook kunsten sterk aan het verbeteren zijn. Ik maak heerlijke jamie omelet en ook jamie chocoladetaart
Als ik Smearl zou zijn, zou ik chocoladetaart eisen...
Nou nou
ja maar die is niet handig meenemen als ik naar de uithoek van Nederland moet denk ik.
Uithoek?! Jij mag dus alvast niet meer komen....

En Pilous, mijn nicht neemt al een chocoladetaart mee

Het is drie over tien en we zijn er nog, trouwens
quote:Pilous schreef op 26 augustus 2009 @ 09:52:

Jeetje MV, wat is er met die deur dan?

Ach, heeft die man ook thuis wat te vertellen Terrasdeur ging niet meer dicht. Dus beetje vervelend. Is een probleem die al jaren speelt, vanaf de bouw. De deuren zijn te zwaar met dubbelglas ramen erin. En de hele dag de brandende zon erop. Dus iedereen heeft er last van. Ik zou nieuwe deuren moeten hebben maar dat vind de VVE denk ik te duur. Ze zijn aan het overleggen wat ze eraan gaan doen. Tot die tijd moet ik zo nu en dan dat bedrijf laten komen om de deur weer tijdelijk te maken. Hij sluit nu weer even.
ik doe de pastasalade, itsman verplicht me net tot helpen. Dus ben gewaarschuwd
Kun je dan bij nader inzien niet het stokbrood meenemen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven