nieuwe forummers

03-04-2010 22:36 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ligt het aan mij of zijn er de laatste week heel veel nieuwe forummers bijgekomen? Ik zie constant nieuwe nicks en avatars.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Jaschenca schreef op 03 april 2010 @ 23:06:

[...]

Ik heb hem ook al getraceerd, geloof ik, want "het is me er eentje", dat dacht ik dus ook! Gelukkig is het er maar eentje...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 april 2010 @ 23:07:

[...]

Gelukkig is het er maar eentje... Pfoei! Je moet er toch niet aan denken, op de zaterdagavond meer van dat moois! Ik heb trouwens het gevoel dat hij er echt voor is gaan zitten, zal mij benieuwen .
quote:Jaschenca schreef op 03 april 2010 @ 23:10:

[...]

Pfoei! Je moet er toch niet aan denken, op de zaterdagavond meer van dat moois! Ik heb trouwens het gevoel dat hij er echt voor is gaan zitten, zal mij benieuwen .Ik heb mijn handen al vol aan deze ene
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Zamirah schreef op 03 april 2010 @ 22:38:

Gewoon gerecyclede ouwe forummers. Ben je stiekum een hacker?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 april 2010 @ 23:07:

[...]

Gelukkig is het er maar eentje... Die had ik nog niet eens gezien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hoi ik ben Meds.

Vind het leuk om mee te forummen. Mijn specialiteit is oud hollandse landbouwhuisdieren en reptielen
Welkom Meds
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
wat een vriendelijk onthaal
Ik ben al 6 uur overtijd, zou ik zwanger kunnen zijn? Ik heb verder geen seks gehad de afgelopen 2 jaar
quote:candy15 schreef op 03 april 2010 @ 23:00:

Ik zag het vandaag ook maar ik dacht dat het meer kwam doordat heel veel nu andere avatars hebben, dat je ze niet herkend.

Wat is dat eigenlijk op de foto van je avatOr? Ik kan het niet goed zien.

Ik heb vandaag ook onder mijn andere nick iets gepost, maar vele weten dat ik het dat ben, dat heb ik al zo vaak gemeld dat ik het ben. Maar kan me niet voorstellen dat dat zoveel verschil maakt die ene posting.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik ben nieuw en dit is mijn allereerste post. Tadaaa.
quote:mylenevalerie schreef op 04 april 2010 @ 00:00:

[...]

Wat is dat eigenlijk op de foto van je avatOr? Ik kan het niet goed zien.

Ik heb vandaag ook onder mijn andere nick iets gepost, maar vele weten dat ik het dat ben, dat heb ik al zo vaak gemeld dat ik het ben. Maar kan me niet voorstellen dat dat zoveel verschil maakt die ene posting.

Volgens mij stelt de avatar een tweeling voor, denk ik hoor.

MV, waarom post je dan af en toe onder die andere nick? Heeft dat een speciale reden?
Ja vandaag iets heel persoonlijks gepost. En er is iemand die mij onder mv heeft herkent en waar ik niet blij mee ben. Diegene heeft nu wel een permaban maar kan wel meelezen. Dus in uitzonderlijke gevallen heb ik meerdere nicks. Maar gebeurt (d?) niet al te vaak hoor dat ik die gebruik, ik post tegenwoordig gewoon geen dingen meer die een ander niet hoeven te weten.
Ik heb mijn nick verpatst en iik ben dus niet wie je denkt dat ik ben, ben er dus ook eentje.

heb er nog wel 5.

voor als ik een ban heb.

Heb ook een laag IQ, tenminste als ik Frizzy mag geloven, maar dat geeft niet, want dat is er ook eentje en daarbij komt dat ik , ik niet ben.

genoeg onzin zo???
Zo ik tel alweer 3 nieuwe, ik wist het.

Kir royale, meds,nieuwe mv .
Over nieuwe avatars gesproken, vorig jaar veranderde iedereen zijn avatar met koninginnedag en halloween, maar ik heb nog geen paasei avatars gespot.
Bij MV liggen allemaal paaseitjes.
Ja, op de achtergrond.
Tot wanneer ben je eigenlijk een nieuwe forummer?
Liever elitair dan een pauper!
quote:ColeTurner schreef op 04 april 2010 @ 08:23:

Over nieuwe avatars gesproken, vorig jaar veranderde iedereen zijn avatar met koninginnedag en halloween, maar ik heb nog geen paasei avatars gespot.

Ik heb een kuiken op mijn hoofd!! En een geel shirt aan! Ik ben heulemaal in Paassfeer!

Oh.. *kijkt om zich heen* Hooi! ik ben kaboutertje23 en ik doe woodywoodpecker na! UHUHUHUHUHUHUHHHH
En Malificent heeft een paashaasavatar
Ik ben Coleturner en heb de laatste dagen niet goed uit mijn doppen gekeken op het VIVA forum.
quote:ColeTurner schreef op 04 april 2010 @ 09:51:

Ik ben Coleturner en heb de laatste dagen niet goed uit mijn doppen gekeken op het VIVA forum.Op F5 drukken als je in een topic staat wil ook nog wel eens helpen om andere avatOrs te ontdekken .
Mij valt het op dat er best wat 'aparte' topics zijn geopend de laatste tijd die allemaal waren geopend door mensen die 0 of 1 dag lid waren.

Dat vind ik wel wat typisch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven