Night Game: De gouden drol

15-02-2012 23:40 229 berichten
Nee ik WIL niet wakker zijn. Maar F. is verkouden en snurkt. Ik lieg. F. snurkt altijd, maar nu met een decibel of 40 aan extra capaciteit. Dat houdt op... over een uur als hij zijn REM is ingeschoten, maar nu is het zinloos om er naast te gaan liggen.

Hijzelf overigens zegt dat hij niet snurkt, dus net met de Aaifoon bewijs opgenomen.

Anyhow, dit is dus het fuck ik ben nog steeds wakker topic van des woensdags 15 februari en ik dacht bij mezelf, kom Riaan, schiet er een keer een spelletje in voor de andere eenzame nachtbrakers op 't forum. Schaam je niet... we zijn met honderden. Dat merk ik nooit zelf (op de ene keer met darmloop na) maar elke nacht zijn er hier dus heel veel vrouwen online die ook de slaap niet kunnen, of willen, vatten..... Een beetje te F5en om te zien of er nog nieuwe reacties bijkomen.

Ik zat vandaag in de file nog te denken, ik heb maar een verslaving en dat is het forum. Erg hoor. Ik denk dat als het forum me 5 euro per maand zou kosten, ik 't nog zou betalen ook. Diep maar dan ook diep triest.

Goed, het spel dus...

Ik ben de facilitator, dus ik doe de vragen.

Ik heb daarbij nodig een 'score houder' iemand die zegt, na ja, mijn algemene kennis is waardeloos (dat had ikzelf kunnen zijn, maar ik ben niet van de multitask) maar ik we me d'r wel mee bemoeien enzo. De eerste die dat wil, is direct owner.

De vragen, zijn algemeen. Maar ik hou ze op algemeen in de zin van muziek, film, algemene kennis. En en beetje op onze gemiddelde leeftijd en dus in de dertig/veertig.

het spel kan dagen duren... Diegenen die de meeste antwoorden goed heeft.... wint een taart! hieperdepiep! Je mag later aanhaken, maar dan tel je pas mee vanaf de vraag die dan als laatst gesteld is. Een ieder die 50 vragen goed heeft, wint een taart met een gouden drol. Hieperdepiep.... daarna begin je weer op nieuw.

En dus kan dit speel heel lang doorgaan. mits ik wakker ben natuurlijk.

Het is een forum, dus diegene die als eerst het antwoord goed heeft, heeft de score, tenzij er iemand is die er net na komt, maar wel in dezelfde minuut. Dan geloof ik ook nog dat die persoon het wist, maar net iets langzamer tikte.

voor ik begin... Wie wil de score doen? en is de sidekick, wat een heul verantwoordelijke functie is, en gelijk staat aan een taart na een 48 uren trouwe dienst?

De winnaar van een vraag mag de volgende categorie uitzoeken die vooralsnog bestaat uit

Muziek

Film

Polletiek

Geschiedenis

Wetensgap

Aardrijkskunde en Reizen

Vurvoer

Beessies en Natuur

Voedsel

Feestdaagies

TV en Entertainment

Sport

Litteretuur en Tijdschriffies

forumgeschiedenis

en mocht een categorie er niet tussen staan, shout out.... dan zet ik 'm er tussen
Alle reacties Link kopieren
Een adder?

Geen idee of die alleen mannelijk zijn maar ik gok maar wat.
Hmmm, moment van grote twijfel....

Ga ik nu naar beneden rennen om mijn aaifoon in te ruilen voor de laptop en fanatiek meespelen.

Want de mobiel heeft geen F5 en ververst niet snel genoeg en zo win ik natuurlijk nooit die begeerlijke taart!

Of blijf ik toch maar lekker in bed liggen en poging 38 wagen om in slaap te vallen.

Keuzes, keuzes, keuzes.....
Ik denk trouwens een adder, veel meer giftig hebben we niet hier toch. Hmmm, 60 cm?
Oh en als ie goed is dan graag een vraag in de nieuwste categorie.
80cm
quote:Fame schreef op 16 februari 2012 @ 00:38:

Hooiwagen?schopt fame onder d'r kont en als ze weer een hooiwager ziet, moet ze gewoon even bellen zodat oriane heel hard door de telefoon ' boe, naar ding' kan zeggen....
Oh kut de vraag was hoe lang...

hmm 70 cm
film
Hee, ik koester mijn spinnen hoor!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Yavanna schreef op 16 februari 2012 @ 00:39:

Ik denk trouwens een adder, veel meer giftig hebben we niet hier toch. Hmmm, 60 cm?En het dier... en het aantal centimeter goed... Het is de adder... het vrouwtje wordt logischerwijs veel groter. Een centimeter of 80. Yvanna... wat is jouw categorie voor de volgende vraag?
quote:Oriane schreef op 16 februari 2012 @ 00:41:

[...]

En het dier... en het aantal centimeter goed... Het is de adder... het vrouwtje wordt logischerwijs veel groter. Een centimeter of 80. Yvanna... wat is jouw categorie voor de volgende vraag?Volgens mij had ik hem goed, ik zei 80cm, wel opletten oriane
Oh yes, en ik gokte half ha. Hm Film!
quote:mika65 schreef op 16 februari 2012 @ 00:42:

[...]

Volgens mij had ik hem goed, ik zei 80cm, wel opletten oriane jeuh.. maar dat is de lengte van madame adder... ik vroeg die van meneer... de lutser... :-). Je zat heul dichtbij
quote:Oriane schreef op 16 februari 2012 @ 00:43:

[...]

jeuh.. maar dat is de lengte van madame adder... ik vroeg die van meneer... de lutser... :-). Je zat heul dichtbijMeenie
quote:Oriane schreef op 16 februari 2012 @ 00:41:

[...]

En het dier... en het aantal centimeter goed... Het is de adder... het vrouwtje wordt logischerwijs veel groter. Een centimeter of 80. Yvanna... wat is jouw categorie voor de volgende vraag?

PROTEST!!!!!!!!!!!

http://www.ethologie.nl/monografieen/vi ... /index.htm

De adder is een kleine relatief zwaar gebouwde gifslang met een verticale pupil, een korte, stompe staart en een duidelijk van de romp te onderscheiden kop. Volwassen mannetjes zijn gemiddeld ongeveer 55 cm, met een maximum van 70 cm. Volwassen vrouwtjes zijn gemiddeld ongeveer 60 cm lang. Maximaal worden ze 80 cm
Oke kom maar op met de categorie Film!
Film... op verzoek van Yvanna!

En we gaan diep... jeugdsentiment..

In welke film, gaan twee honden (een labrador, een engelse boxer) en een kat (een main coon) de reis aan door heel america terug naar huis?

Flauw he?
Ik zou het niet weten
Yvanna is een instinker. maar doe google en je komt een heel eind
Het zegt me niks...
quote:Oriane schreef op 16 februari 2012 @ 00:48:

Film... op verzoek van Yvanna!

En we gaan diep... jeugdsentiment..

In welke film, gaan twee honden (een labrador, een engelse boxer) en een kat (een main coon) de reis aan door heel america terug naar huis?

Flauw he? De Ongelooflijke reis
Weer te laat
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
oh he deze?

Homeward Bound The Incredible Journey (1993)
nooit van gehoord!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven