Nijn is een beetje zielig

10-12-2009 17:17 462 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is geen topic over `laat je troosten als je je een beetje kut voelt´, dus ik open die maar even voor mezelf.

Hier komt het:

1. Ik ben ontslagen. Niet vanwege de crisis, maar vanwege dat ik niet voldoe (zie werken en studie).

2. Ik ben ziek. Al ruim een week. Toch weer gaan werken, maar nu toch maar weer naar huis gegaan. Dokter zegt: laat maar een foto maken. Blijkt het longontsteking te zijn. En het hoesten doet pijn want ik heb een spier bij mn ribben verrekt.

3. Mijn man en ik zijn vandaag 10 jaar getrouwd. Oh wat leuk Nijn, dan gaan jullie zeker uit eten, of thuis iets romantisch doen?

Nee, want hij moet bij belangrijke vergaderingen zijn en blijft ook slapen daar. Als ie dat niet doet, krijgt ie op zn flikker, want het gaat slecht met het bedrijf (zijn werk stopt halverwege 2010, maar hij moet nog wel slijmen om tot die tijd te mogen blijven).

Okee, een paar knuffels worden met liefde in ontvangst genomen.

Ik begin zelf wel even.

ps: als jij ook zielig bent, mag je hier ook komen bedelen om knuffels!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 16 december 2009 @ 12:01:

Je vertoonde toch ook stalkerig en eng gedrag? Met het tellen van posts en uitrekenen hoeveel uur ik per dag op het forum zit? Dat deed je zelf hoor, dat deed ik niet. Daar werd je niet toe gedwongen.Dat zijn 3 muisklikjes HPL. En dat noem jij stalken? Hoeveel uur je op het forum zit heb ik geen idee van,....valt niets uit te rekenen want dat is gewoon de hele dag. Toch?
Jullie zijn allebei zielig, dus hebben jullie deze wel verdiend!

quote:HoiPippiLangkous schreef op 16 december 2009 @ 12:01:

Deze discussie hoort niet.

En nog eentje extra:

Voor Mittens, omdat Bram zoekjes is......

quote:qwertu schreef op 15 december 2009 @ 23:19:

Of wil je liever een glitterpoes, Loom? Die heb ik ook gerust voor je in de aanbieding hoor!

[afbeelding]

Hahaha en kwam bij de glitterpoezen-liefhebbers ook nog een oude bekende tegen...

Die komt ook overal hè...... NPI.

Wat een beeldige glitterpoes! Ik vind dat altijd zo feestelijk, een glitterpoes. En het is er weer de tijd van het jaar voor, natuurlijk!

Thnx Koor
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Voor Koor, je weet wel waarom

Wauw! Bedankt!
Hola! Saludos desde Buenos Aires, van een nog steeds een beetje zielige Nijn. Ik moch even op de cp hier in het hotel!

Ik wil een beer, want:

Ben nog steeds ziek en mijn hele tors doet pijn van het hoesten.

Mag niet meedrinken met PP tijdens het aanschouwen van de tango op straat.

PP zit inmiddels in een soort existentiele crisis en laat geen emoties meer blijken.

Ik heb dus het gevoel dat we allebei apart op vakantie zijn.
sorry...

LEO, gefeliciteerd met je nieuwe neef!!
Nijn
Godsammekrake Nijn, wat ruk!

Ziek en alleen, wat naar.

PP heeft even te veel aan zijn hoofd gehad ook denk ik, die moet er letterlijk 'even uit'. Jammer dat hij dat dan ook echt allenig zit te doen.

Hier, een toverbeer, misschien dat die nog wat geluk uit de hoge hoed kan toveren.

Pfff, Nijn .... wattun gedoe En wat een slechte timing, qua existentiele crisis......

Als ik google op glitterpoes (jaja) en kijk vanaf pp 8 van google afbeeldingen zie ik allemaal vivanick-avatars. Vreemd toch? Of niet?

Maar goed, de glitterpoes voor iedereen die haar nodig heeft!
Dorinke, zie mijn post van gisteravond laat.

Nee, Leo, geen goed nieuws. Wel een dikke buik, geen dikke tieten. Dit ligt dus echt aan iets anders.

Nijn, wat klote zeg. Mocht je dan toch nog het gevoel hebben iets gezamenlijks te willen doen met PP, dan heb ik de volgende suggestie:

En mocht PP daar ècht niet voor in zijn, pak dan gewoon deze:

Doe mij die spierbundel maar, Q. PP keek vanmorgen dwars door me heen, terwijl ik net mijn mooiste ondergoed aangetrokken had.

Hij is al wekenlang emotioneel uitgecheckt, maar ik had gehoopt dat we daar samen op vakantie iets mee konden. (Maargoed, we zijn pas 2 dagen weg.)

Ik heb voorgesteld dat hij ipv met mij met iemand anders hierover gaat praten. Want dit gaat niet goed. Zijn beste vriend is een goed klankbord, maar die is ook existentieel ongelukkig, dus dat is niet helemaal de juiste persoon vrees ik.

Een andere goede vriend ligt in scheiding, dus die wil ik ook liever even een beetje buiten beeld houden. Ze brengen elkaar maar op ideeen met dat gekwek, die kerels...
Da's naar, Nijn. Kan je geloof ik niet echt van advies dienen. Ik houd het dus maar bij een

Dank je voor de glitterkus Q.

Advies zou wel helpen, maar aangezien in het zelf ook niet snap, kan ik me voorstellen dat jij het ook niet even 1, 2, 3 voor me op een rijtje kan zetten nav 4 geschreven regeltjes. :-)

Ik laat m maar een beetje met rust, is mijn tactiek.

En nu ga ik weer afsluiten want het is hier etenstijd. Trusten alvast!
Rot voor je Nijn,

Dan is zelfs Buenos Aires geen echt leuke stad, als je ziekjes en met een ongelukkige en afstandelijke man op reis bent.

Ik hoop dat hij nog een klein beetje ontdooit en in ieder geval dat jij fysiek wat opknapt.

Als ik glitterplaten kon plakken, kreeg je van mij een glitterpapagaai!
Ja, met rust laten, ik denk werkelijk dat dat even het beste is.

PP zit in de knoop. Jaren abroad, nu weer thuis maar niet op een werkplek die hij fijn vindt, hij zal misschien even twijfelen aan het hoe en waarom ook alweer van de teruggigratie naar Nederland? Jij daarbij ook nog eens even heel unhappy op het werk e.d. het is even allemaal niet zo leuk.....

Ik weet het ook niet hoor, het zou allemaal zo kunnen zijn bedoel ik maar.

Geef hem nog even tijd, jullie kennende komen jullie er uit samen. En anders zijn er ook nog profs om mee te praten eventueel.

He balen Nijn. Is PP zon binnenvetter? Dan zit er maar 1 ding op: wachten en af en toe een beetje heel voorzichtig prikken. En vooral (hoe moeilijk dat nu ook is) van hem blijven houden en hem dt laten merken.

Werkt bij Mr N ook altijd, maar het is niet altijd even makkelijk.

Oja, en zorg wel dat hij merkt dat jij je ook ruk voelt nu, het is niet de PP helemaal alleen in zn eentje show
quote:qwertu schreef op 16 december 2009 @ 23:50:

Nee, Leo, geen goed nieuws. Wel een dikke buik, geen dikke tieten. Dit ligt dus echt aan iets anders.

En hoe is het nu met de misselijkheid?

Voor de zekerheid een fris glasje water met een leuke mevrouw er bij.

Helpt een hertje ook, Nijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven