Nijn is een beetje zielig

10-12-2009 17:17 462 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is geen topic over `laat je troosten als je je een beetje kut voelt´, dus ik open die maar even voor mezelf.

Hier komt het:

1. Ik ben ontslagen. Niet vanwege de crisis, maar vanwege dat ik niet voldoe (zie werken en studie).

2. Ik ben ziek. Al ruim een week. Toch weer gaan werken, maar nu toch maar weer naar huis gegaan. Dokter zegt: laat maar een foto maken. Blijkt het longontsteking te zijn. En het hoesten doet pijn want ik heb een spier bij mn ribben verrekt.

3. Mijn man en ik zijn vandaag 10 jaar getrouwd. Oh wat leuk Nijn, dan gaan jullie zeker uit eten, of thuis iets romantisch doen?

Nee, want hij moet bij belangrijke vergaderingen zijn en blijft ook slapen daar. Als ie dat niet doet, krijgt ie op zn flikker, want het gaat slecht met het bedrijf (zijn werk stopt halverwege 2010, maar hij moet nog wel slijmen om tot die tijd te mogen blijven).

Okee, een paar knuffels worden met liefde in ontvangst genomen.

Ik begin zelf wel even.

ps: als jij ook zielig bent, mag je hier ook komen bedelen om knuffels!
Donde esta el Ninja?

Ik zeg het vandaag met bloemen.

Leo, dank voor het glaasje water! Hier heb je het glas en de leuke mevrouw retour. Oh, de jurk heb ik gehouden trouwens... En ik zeg het dus met bloemen vandaag...

quote:qwertu schreef op 17 december 2009 @ 15:15:

Leo, dank voor het glaasje water! Hier heb je het glas en de leuke mevrouw retour. Oh, de jurk heb ik gehouden trouwens... En ik zeg het dus met bloemen vandaag...

[afbeelding]

Nu is het aan mij om een bloot wijf in een glas te vinden natuurlijk......

Ik zeg gutentag Ditáááááá!

Hahaha, Leo. Nou, sprankelend is dit water zeker, maar met uw welnemen sla ik even over. Ik ben uiteraard meteen op zoek gegaan naar een beglitterde Dita, maar of Nijn híer nou gelukkig van wordt...

Dat kon die andere pin-up dan toch beter!

Tjee Nijn..... ben je terug in Nederland, bén je er nét weer niet als de sneeuw hier met bakken uit de hemel komt! Wat een gemis!

Ik hoop dat PP een beetje bijtrekt en dat jij je ook weer wat beter voelt inmiddels, gezondheidswise.:hug:

Veel plezier in BA:

Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Voor Nijn :
Q, mooie plaatjes hoor, sparkly!
Nijn, mag je vandaag weer even op de computer?

Ik hoop dat het een beetje beter gaat met je!

voor Nijn:

Ik ben trouwens ook zielig, ik ben vandaag naar de tandarts geweest die te melden had dat er niet 1, maar 2 abcessen zaten, en dat er een wortelkanaalbehandeling en een "kleine operatie in het ziekenhuis" moeten plaatsvinden .

Voor Artemis

Heb je al wel een foto van je kleine zusje gezien?

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
He wat vervelend Arthemis, dat is niks om naar uit te kijken...

.
Doe ik er een muis bij!

quote:HoiPippiLangkous schreef op 17 december 2009 @ 20:28:]

Voor Artemis

Heb je al wel een foto van je kleine zusje gezien?Jawel! Ik kan haar pas maandag in het echt zien. Ze zag er best blauw uit, ik hoop dat dat bijtrekt want zo vind ik haar nog niet echt schattig!
Zeg dat maar niet tegen de moeder
Daar vind ik mijn leven te mooi voor Pip
Verstandig
.
Over mijn baby zei iemand; is ze wel goed? (bij Albert Heijn omdat ze nog geen 1800 gram woog en wij haar hadden meegenomen in de maxi cosi, die wel heel erg maxi was voor dat mini baby'tje)

Ik snauwde terug; ben JIJ wel goed?! Dat kwam vooral omdat we al-tijd bekijks hadden met Fien en me dat wel eens mijn oren uitkwam. Mensen móeten iets zeggen, het is echt sterker dan ze zelf.

Maar later heb ik me er rot om gelachen.

.

Weet je dat wij het nooit gehad hebben over onze kleine kindjes, als in dat we beiden nogal ervaringen hebben met een andere start van onze kinderen dan de meeste mensen?

Ik lees wel eens wat van je hier en daar maar ik weet niet hoe jij het allemaal ervaren hebt toen je baby-Q er net was.

Niet dat het hoeft hoor, ik dacht er net gewoon aan.

.
Ik was een keer met mini2 bij een mij vreemde mevrouw van een consultatiebureau een dorp verder. Ze had op hoge poten gebeld dat ik een afspraak bij mijn vaste CB gemist had. Die had ik niet gemist, ik was bewust niet gekomen omdat mini2 die week ook al in het ziekenhuis voor controle moest komen en daar dus al gewogen en gemeten was (mini2 is 10 weken te vroeg geboren, vandaar).

Anyway, dit was dus echt zo'n muts eersteklas die het CB erg overwaardeert en om van het gezeik af te zijn zei ik dat ik wel ff langs zou komen, ik moest toch nog naar de supermarkt, dus waddeffer.

Omdat ze dus zo'n hooggekwalificeerde professional was, vond ik het niet nodig om aan te geven dat mini2 een prematuurtje was en ging eens kijken wat er van zou komen.

't Mens volledig in de stress, mini2 zat héél vér onder de curve (ja, daarom zat er achter in het boekje ook een grafiek voor prematuren) en vroeg me hoe dat kwam. Ja, als zij het al niet weet, hoe moet ik het dan weten..... Dus ging ze bellen met onze huisarts, want hier was echt iets helemaal niet in orde.....

Na het telefoontje mocht ik direct vertrekken. Nou ook goed joh, wat jij wil..... Pfffffff
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven