Nijn is een beetje zielig

10-12-2009 17:17 462 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is geen topic over `laat je troosten als je je een beetje kut voelt´, dus ik open die maar even voor mezelf.

Hier komt het:

1. Ik ben ontslagen. Niet vanwege de crisis, maar vanwege dat ik niet voldoe (zie werken en studie).

2. Ik ben ziek. Al ruim een week. Toch weer gaan werken, maar nu toch maar weer naar huis gegaan. Dokter zegt: laat maar een foto maken. Blijkt het longontsteking te zijn. En het hoesten doet pijn want ik heb een spier bij mn ribben verrekt.

3. Mijn man en ik zijn vandaag 10 jaar getrouwd. Oh wat leuk Nijn, dan gaan jullie zeker uit eten, of thuis iets romantisch doen?

Nee, want hij moet bij belangrijke vergaderingen zijn en blijft ook slapen daar. Als ie dat niet doet, krijgt ie op zn flikker, want het gaat slecht met het bedrijf (zijn werk stopt halverwege 2010, maar hij moet nog wel slijmen om tot die tijd te mogen blijven).

Okee, een paar knuffels worden met liefde in ontvangst genomen.

Ik begin zelf wel even.

ps: als jij ook zielig bent, mag je hier ook komen bedelen om knuffels!
Omdat ik iedereen zo lief vind hier, glitter ik even mee met Leo

Het lijkt hier wel het Libelle forum ofzo, zo lekker truttig
Ow Nijntje en de rest een van mij!

Mag ik nu?

Heb ook een glitterbeertje nodig.

Klaagmodus aan:

Mijn vriend en ik hebben een tijdje geleden besloten om te gaan proberen om een kind te krijgen. Een hele stap voor mij aangezien mijn jeugd niet echt rooskleurig was. Keihard gewerkt om alles voor elkaar te krijgen. Vorig jaar een mooi huis gekocht, goede banen etc.

Ben ik (wel een beetje met knikkende knieën) gestopt met de pil.

Krijgt mijn vriend te horen dat hij zijn baan kwijt is wegens de crisis!

En zit ik niet lekker in mijn vel in mijn nieuwe functie na mijn promotie en zie mijn cariëre ook even niet meer zo rooskleurig in.

Het meeste spaargeld zit in ons huis omdat we ervan uitgingen dat dan toch alles nieuw was en niet stuk zou gaan en we weer konden gaan sparen. Dus echt een buffer om het inkomensverlies een lange termijn op te vangen is er ook niet. En daar gaat ons spaargeld voor de baby!

Wegens de crisis (k! crisis!) is ons huis ook nog niet in waarde gestegen mochten we die willen/ moeten verkopen.

En ondertussen zit ik met mijn hormoonschommelingen (lees; af en toe ben ik gewoon een mental case) en weet even niet meer wat te doen.

Heb ik trouwens al gezegd dat ik het een K! crisis vind!?
Wat kaa uu tee, biebje. Alles ineens zo onzeker. Gatver.

Leo, doe biebje even een glitterbeer wil je.
Soleil, ik las vanmiddag bij de dokter de Margriet. Das nog een graadje erger. Zo leuk dames, zelf je kerstversieringen maken!
voor Nijn en ieder die hem wil
Ik pak em, Winx. Thanks.

10 Jaar geleden zag ik er zo uit.

En nu...

Ik snap niet dat PP niet naar huis kohohooooomt!!
ps> mijn haar zit niet zo leuk maar dat komt omdat ik ziek ben.
Driewerf ka uu tee, Nijnstra

Hier een paybackbear* om je te troosten en wat dingen voor je te settelen.

*bedoeld om op de baas af te sturen uiteraard, niet op PP (sinds de topics over la Paay ben ik overigens regelmatig in de war over de PP afko)
.
quote:Nijntje schreef op 10 december 2009 @ 21:57:

Soleil, ik las vanmiddag bij de dokter de Margriet. Das nog een graadje erger. Zo leuk dames, zelf je kerstversieringen maken!

Kijk aan, je hebt meteen een leuke dagbesteding gevonden voor als je straks thuis zit

Kaarten maken met theezakjes is ook erg leuk. Of origamiën. Ofzo
Ik ben ook zielig.

Heb zojuist voor het eerst van mijn leven een ww-uitkering aangevraagd.

Dat voelt raar.

Er zijn nauwelijks banen in mijn buurt in mijn vakgebied voor de uren dat ik kan.

Ik moet me binnen 2 werkdagen telefonisch melden bij mijn 'werkbedrijf'

Nergens staat een vacature die zegt "Wij zoeken Tila en geven haar veel zilverlingen als ze komt werken"

Eigenlijk wil ik 3 maanden vakantie

Om bij te komen van het afgelopen jaar.

Poeh.
He, dat is ook k*t, Tilalia

En Werkbedrijf is ook bagger (been there).

Wat voor iets zoek je? Misschien weet iemand hier een leuke vacature?
Kommuuniekaaasjie, dat is wat ik zoek. Als ik maar mag schrijven. En een beetje regelteven. Werken op een apple en niet op een pc. met normale mensen als ollega's. voor 16 tot 24 uur per week. (meer creche heb ik niet).

Is het werkbedrijf kut? Ik ben er nog nooit geweest...
he nou.... dat vind ik nou ook allemaal niet leuk voor jullie.... ik dacht dat ik de enige was die iets te zeiken had in deze kerstige tijden... maar ik durf niet meer omdat ik niet het overtroevende spelletje wil spelen... maar voor jullie dan allemaal wel een hele dikke knuffel... ik pak stiekem wel een klein beetje van jullie knuffels...

Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik hoef nog maar 17, 5 uur te werken, da's dan een pluspunt. Weliswaar verdeeld over 5 dagen, maar da's te overzien

(en da gaat er een bom op! Of een poederbrief naartoe! of zoiets. Ik ben heel gemeen in denken, maar uiteindelijk doe ik nooit iets )

Dank voor het beertje-knuf-ding
quote:tilalia2 schreef op 10 december 2009 @ 23:15:

Is het werkbedrijf kut? Ik ben er nog nooit geweest...

Toen ik met ze te maken had, heette het nog geen werkbedrijf, maar er zal niet veel veranderd zijn vrees ik.

Ja, ik vond het kut. Je hebt er gewoon niks aan.
werkbedrijf is idd ruk.... je wordt er niet beter van en het kost alleen maar tijd!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Bedankt voor de knuffels!!!

Fijn zo 'n klaagtopic. Normaal probeer ik alles juist wel positief te zien hoor. Maar af en toe is het ook wel eens lekker om er even in te zwelgen.

Maar waar blijft het glitterbeertje van Leo??

Die heb ik nu nohodig.
quote:biol schreef op 10 december 2009 @ 23:20:

he nou.... dat vind ik nou ook allemaal niet leuk voor jullie.... ik dacht dat ik de enige was die iets te zeiken had in deze kerstige tijden... maar ik durf niet meer omdat ik niet het overtroevende spelletje wil spelen... maar voor jullie dan allemaal wel een hele dikke knuffel... ik pak stiekem wel een klein beetje van jullie knuffels...

[afbeelding]

Waarom niet Biol?

Lucht op hoor!
Leo moest iets van een kerststuk in elkaar knutselen dus die heeft geen tijd voor glitterberen.. maar bij deze krijg je er wel 1 van mij hoor..

ik zal binnen 2 dagen komen klagen over het werkbedrijf
quote:biebje schreef op 10 december 2009 @ 23:28:

[...]

Waarom niet Biol?

Lucht op hoor!Te veel, te zwaar.... te alles en tevens ook niets zeggend....
Dank je!

Kan nu alweer lachen
quote:biebje schreef op 10 december 2009 @ 23:32:

Dank je!

Kan nu alweer lachen wat een lelijk beertje eigenlijk he.... jemig... dat ze t zo kunnen maken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven