Nog een uur

31-03-2009 11:10 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
en dan weet ik of Mr Nilsson na vandaag nog werk heeft.....
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Pip, wat kut. En dan nog zo'n dewit aan je broek, het gaat lekker.

Geef je Mr. Nilsson een dikke knuffel van me? Hier heb je er zelf ook één.
Wat naar HPL!!

Sterkte. Jij hebt nog wel werk toch?
Kaar, jij succes vanmiddag

Een goede vriend krijgt vanmiddag of goed of slecht nieuws, ook een reorganisatie.
Ah, klote zeg.
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Wat goed! Een jaarsalaris is tenminste een hele zorg minder.

Misschien pakt het juist goed voor hem uit, nieuwe kansen.
\"Float down a river forever and ever, Emily, Emily There is no other day Let\'s try it another way\" see.emily.play1@gmail.com
He HPL wat naar voor je! Ook al krijg je dan nog wat geld mee en vind je misschien wel weer gauw werk, als je werk fijn is, leuke collega's, dan blijft het pokke met peren.

Kaar, voor jou duim ik ook mee....
Een jaar salaris mee is nog niet eens zo gek Pippi. Kan je hem lekker de tuin laten doen, of het huis opnieuw verven .

Het komt wel goed allemaal (gevleugelde uitspraak van ManLapin en die heeft meestal gelijk).
Bah, naar hoor! Ik hoop dat er snel weer wat op zijn pad komt. Thuiszitten is niks aan.
Vervelend zeg HPL! Sterkte, ook voor Mr. Nilsson.
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
jeetje wat kloterig....sterkte ermee
Thnx

Ik geloof dat de komende weken heel Villa Kakelbont gepoetst en opgeruimd wordt
Das zwaar kut dus

een dikke knuffel in ieder geval
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
He, wat naar. Maar hopelijk heeft hij snel wat anders!

Mijn zus moest laatst ook weg (reorganisatie SNS) en die had meteen weer een andere nog leukere job.
Stressed is just desserts spelled backwards
Pfff, klote voor jullie, HPL.., maar het is in ieder geval een kleine troost dat hij nog een jaarsalaris meekrijgt. Dat geeft íets meer rust en mogelijkheden, weet ik uit eigen ervaring.

Sterkte en poets ze!...
Heh, Pip... Kon niet duimen voor je, was zelf de leasebak aan het retourneren (vanaf morgen is TD ook Toos Werkeloos).

Ik ben er uiteindelijk ook niet rouwig om. Redelijk er vanaf gekomen (helaas geen jaarsalaris mee maar wel goed verder) en ik zoek mijn kansen in de markt nu (en die zijn er nog, al worden ze wel in rap tempo minder).

Sterkte met de afhandeling en wees beducht op het kleine klapje dat Mr Nilsson alsnog toch kan maken ondanks zijn huidige opgeluchte gevoel. I know the drill...
Kut TD

Ik ben ook bang voor dat dipje, dat komt ws als hij alleen is, leer mij Mr Nilsson kennen :(
Sterke ermee HPL, voor jullie allebei. (zit zelf in vergelijkbare situatie, maar 'het spel wordt anders gespeeld' dus twijfel nog of financieel iets voor me inzit).

Is zo'n som (jaarsalaris of ander bedrag) eigenlijk belemmerend voor uitkering of moet je dat dan eerst 'opeten'? Geen idee eigenlijk..... Hoop iig dat z'n dip meevalt en hij iets kan vinden dat hem bevalt (nadat ie wellicht straks eerst ff time-out/afstand neemt van dit).
Balen Pippi!

Volgens mij is het bedrag dat je van werkgever meekrijgt niet en nooit van invloed op de te ontvangen WW uitkering. De duur van uitkering is wel afhankelijk van aantal gewerkte jaren en de hoogte is afhankelijk van je laatst verdiende salaris. Beperking is dat je de eerste 2 maanden van WW 75% ontvangt en vervolgens 70% van dat laatst verdiende salaris. Ook is het zo dat de WW uitkering per 4 weken betaald wordt.

Let op! De maximum WW uitkering ligt rond de 1600 euro netto per 4 weken ( ook al verdiende je een ton per maand).
gadver, heel veel sterkte komende periode in ieder geval.
@kaar, hoe is het bij jou afgelopen?
En hou ook rekening met (fictieve) opzegtermijnen tav de WW-uitkering. De WW wordt niet eerder toegekend dan na het eind van de fictieve opzegtermijn. Als Mr Nilsson per morgen wordt ontbonden maar in zijn contract heeft staan dat bedrijf een opzegtermijn van x maanden in acht heeft te nemen, dan loopt hij feitelijk die x maanden van zijn meegekregen jaarsalaris zelf te financieren... Hou daar rekening mee als er bv nog onderhandelingsruimte en -mogelijkheid is.

tnx Pip, gaat goed hierzo. voor Mr Nilsson.
Kut Pipi!
He, wat vervelend Langkous!
quote:Patti70 schreef op 31 maart 2009 @ 11:50:

Ik duim mee (sta zelf per 1/5 op de keien, dat gun je niemand). Liefs, P.
En een voor TD en Kaar...

En eigenlijk voor iedereen die zo in de onzekerheid zit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven