Nog een uur

31-03-2009 11:10 142 berichten
Alle reacties Link kopieren
en dan weet ik of Mr Nilsson na vandaag nog werk heeft.....
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Gatver , wat vervelend .

Wens hem maar succes . ( en jezelf ook )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Hier nog een met ingang van morgen werkloze

Ik wens mr. Nilsson veel succes bij het vinden van een nieuwe baan. Bij jullie hangt er waarschijnlijk wat meer van af dan bij mij nu.
He getverdemme Mamzelle en Patti

Sterkte ermee meiden!
Jeh, wat een nare berichten allemaal. Heel veel sterkte voor iedereen, het is echt niet leuk als je er zelf niet voor kiest.
Ik zit nog steeds in onzekerheid. Het vervelende is dat mijn baas heeft opgezegd en mijn contract afloopt eind april, dus de kans dat ik mag blijven is nihil natuurlijk. Ook vriendlief zit nog in onzekerheid.
He, verdorie, Kaar, twee binnen 1 gezin in onzekerheid is toch van de zotte eigenlijk.
Wat een nare verhalen allemaal...

Vriendlief werkt al tijden via een uitzendbureau en iedere zat hij tegen een vast contract aan en dan gebeurde er iets met het bedrijf en ging het niet door en toen was het nog niet eens recessie.

Nu stond hij per 1 febr ook op straat maar had gelukkig meteen iets nieuw, zou voor 10 weken zijn maar gaat waarschijnlijk tot eind van het jaar duren.

Ik werk al 19 jaar bij mijn baas maar ook daar gaat het niet goed. Wij horen 6 april meer, ben best wel bezorgd, werk bij een verz.mij op de hypotheekafdeling maar er komt bijna niets binnen...

Tot aan de zomervakantie zaten we nog een paar avonden per week over te werken en daarna zaten we bijna uit ons neus te eten..

voor iedereen die het gebruiken kan!
Bij vriendlief komt het alleen niet door de recessie, maar gaat het om een arbeidsconflict. Alsof je dat kan gebruiken in deze tijd.
Hoi Pippi, alles goed met Mr. Nilsson?
Mijn leidinggevende heeft net door laten schemeren dat ik mag blijven, over de invulling hoor ik vrijdag meer.
Voor iedereen hierzo die of nu al of binnenkort er werkeloos zijn een dikke
quote:kaar schreef op 01 april 2009 @ 16:48:

Mijn leidinggevende heeft net door laten schemeren dat ik mag blijven, over de invulling hoor ik vrijdag meer. voor Kaar
Fijn Kaar!!!

Mr Nilsson had een dip vandaag. Dat dacht ik al Hij heeft de hele dag lamlenidg dvd's liggen kijken. Komt wel goed met 'm
He, wat kut, HPL. Sterkte!
HPL, ! en ik hoop dat Mr. Nilllson gauw iets anders gevonden heeft.

heel veel sterkte.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik krijg zelfs een vast contract!

Ik ga wel voor 50% voor een andere afdeling werken, maar dat biedt alleen maar perspectief voor later.
Gelukkig maar Kaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven