Nog iemand wakker
zondag 2 oktober 2011 om 03:38
quote:_lupine_ schreef op 02 oktober 2011 @ 03:36:
Lijst van uitdrukkingen en gezegden K-O - Wikipedia
nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_uitdrukkingen_en_gezegden_K-OIn cache - Vergelijkbaar -
Zijn eigen naad naaien. Iets op zijn eigen manier uitvoeren; eigenwijs zijn. Het naadje van de kous willen weten. Alle details ...
kaart - kaas - kaf - kalfGrinn, weer wat wijzer geworden op deze vroege ochtend
Lijst van uitdrukkingen en gezegden K-O - Wikipedia
nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_uitdrukkingen_en_gezegden_K-OIn cache - Vergelijkbaar -
Zijn eigen naad naaien. Iets op zijn eigen manier uitvoeren; eigenwijs zijn. Het naadje van de kous willen weten. Alle details ...
kaart - kaas - kaf - kalfGrinn, weer wat wijzer geworden op deze vroege ochtend
zondag 2 oktober 2011 om 03:42
zondag 2 oktober 2011 om 03:46
"Lekker witte kots brood weken dan Sjors. Sterkte d`r mee.
Mrs hád je man kunnen zijn, bij haar zit de drank ook tegen haar huigje te hikken, haha.. niet gaan spugen nu hé mrs?"
Ach ja, meneer drinkt nooit en besluit juist vanavond mee te gaan doen met de veteranen.. Wat dus betekent dat ik nu mijn mooie stapavond misloop omdat hij over de wc hangt.. En dan die geluiden...
Mrs hád je man kunnen zijn, bij haar zit de drank ook tegen haar huigje te hikken, haha.. niet gaan spugen nu hé mrs?"
Ach ja, meneer drinkt nooit en besluit juist vanavond mee te gaan doen met de veteranen.. Wat dus betekent dat ik nu mijn mooie stapavond misloop omdat hij over de wc hangt.. En dan die geluiden...
Common sense is not so common.
Voltaire
Voltaire