Nog iemand wakker

01-10-2011 04:22 3194 berichten
Of zijn er mensen AL wakker.

Ik heb net geslapen maar werd strontmisselijk wakker. Waarschijnlijk is de drank niet helemaalgoed gevallen.

Lig nu op de bank met de kat die mij lief komt bijstaan.

Nog meer mensen die niet kunnen, willen of mogen slapen?
Alle reacties Link kopieren
quote:mrsstanleywalker schreef op 02 oktober 2011 @ 03:44:

Ik zou zeggen tegen buurman dat hij eerlijk met mij moet delen. Hij blowt zoveel dat hij dat ongewild al doet.... haha.
quote:mocy schreef op 02 oktober 2011 @ 03:44:

[...]

En doen we net of we weer op dat terras zitten met die begeleidende koormuziek....nou hou live wil je de muziek hebben, we hadden het nauwelijks dichterbij kunnen hebben en wie had gedacht dat we vandaag nog mooier weer hebben/hadden al was ik al blij dat we het met de meet droog hadden.
thee wijzigde dit bericht op 02-10-2011 03:48
Reden: e-tje vergeten
% gewijzigd
Zal ik nu naar hem toelopen om te vragen of hij trek heeft in sushi? Of harin? Of een lekkere augurk? Of ben ik dan een slechte echtgenote?
Common sense is not so common.
Voltaire
Een joint in de morgen, is een dag zonder zorgen toch?
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:roojku schreef op 02 oktober 2011 @ 03:45:

stinkende stikkies ongevraagd in je reukorgaan, dat is pas écht buren overlast. maar ja, de man zit op eigen grondgebied, wordt een kwaaie buurman vrees ik.Liever die lucht dan spruitjeslucht.
We hebben een record.. Al een half uur lang non stop kotsen.. O was ik maar single......
Voltaire
Hahahahaha Sjors!
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Sjors1988 schreef op 02 oktober 2011 @ 03:47:

Zal ik nu naar hem toelopen om te vragen of hij trek heeft in sushi? Of harin? Of een lekkere augurk? Of ben ik dan een slechte echtgenote?Vragen of die trek heeft in een bedorven haring!
errug zo`n kotsende man! straks dan gaatie zóóóó zielig doen, let op. of hij valt als een blok in slaap. morgen voetballen? nou, hij schupt geen bal denk ik.

ik kan echt niet goed tegen drank, dus stop na 2 glaasjes maar anders' hang' ik ook.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien....
quote:mrsstanleywalker schreef op 02 oktober 2011 @ 03:47:

Een joint in de morgen, is een dag zonder zorgen toch?Ik ben niet van de joint. Drink en rook al. Wil het daarbij houden.
Ow, misschien heb ik dan ook wel blowende buren. Ik had vanmiddag het idee dat ik die lucht in huis rook (balkondeur staat al dagen open) maar heb dat zelf nooit gebruikt/in huis gehad.
O ik hoor nu tranen tussen het spugen door.. Hij heeft het zwaar, de arme schat (of stomme lul daar ben ik nog niet uit)
Voltaire
Sjors zorg wel dat hij op die voetbal komt morgen hoor.
Thee dat zal dan wel, is een doordringende lucht.
een half uur is wel heul lang!

spruitjeslucht is vies ja, maar die van sommige stikkies ook.
quote:mocy schreef op 02 oktober 2011 @ 03:50:

[...]

Ik ben niet van de joint. Drink en rook al. Wil het daarbij houden.Same here! (wat waren er veel rokers bij de meet!)
quote:thee schreef op 02 oktober 2011 @ 03:51:

[...]

Same here! (wat waren er veel rokers bij de meet!)Een tevreden rokerT, is geen onuststokerT.
quote:Sjors1988 schreef op 02 oktober 2011 @ 03:50:

O ik hoor nu tranen tussen het spugen door.. Hij heeft het zwaar, de arme schat (of stomme lul daar ben ik nog niet uit) dan maar arme lul of stomme schat?
quote:mocy schreef op zondag 02 oktober 2011 03:50 Sjors zorg wel dat hij op die voetbal komt morgen hoor.Hij kruipt nu naar boven.. Een emmer en een glas water kan hij krijgen..
Voltaire
Mocy, ik heb maar aan 2 kanten buren, onder me en naast me. Naaste buren zijn het zeker niet, onderburen ken ik niet.
Maar was idd opvallend Thee. Meestal ben je een paria tegenwoordig, als je rookt.
Ik maar aan één kant buren. Maar die lucht ga overal door heen.
sjors vergeet dat kauwgummetje niet
quote:Sjors1988 schreef op 02 oktober 2011 @ 03:53:

[...]

Hij kruipt nu naar boven.. Een emmer en een glas water kan hij krijgen..Ik zou die emmer over zijn hoofd binden, anders kan je straks ook nog je bed gaan verschonen.
"quote: Sjors1988 schreef op 02 oktober 2011 @ 03:50 :

O ik hoor nu tranen tussen het spugen door.. Hij heeft het zwaar, de arme schat (of stomme lul daar ben ik nog niet uit) dan maar arme lul of stomme schat?"

Ach hij is zo lief en braaf en goed de hele tijd.. Kon er eigenlijk op wachten tot dit een keer zou gebeuren.. Soms valt het verkeerd.. Of zuip je gewoon veel te veel..

Ik hoor hem dus net de douchedeur openen maar twee minuten later staat de douche nog niet aan.. Zal ik hem helpen of in zn kots laten gaarkoken? ;))
Voltaire

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven