Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Miekkie, hij had een hele theorie dat ie met meerdere mensen was en dat het een actie was tegen viva wegens het beleid, bla bla.

Het was eigenlijk om ons forummers te helpen, en daar kwamen uiteraard veel reacties op.
Oh worden joekels die Maincoons. Leuk.

PP is niet geband omdat het steeds een nick is die erop lijkt. Hij of zij opent steeds nieuwe nicks.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Miekkie schreef op 28 februari 2012 @ 23:49:

Wat is de discussie dan? Waarom hij/zij nog niet geband is?

Och, ik gok iets met al dan niet onterecht gebande oudgedienden, het Viva forumbeleid en arme zielige mensjes die geen real life hebben dus hier de boel maar komen verzieken.

Bannen kunnen ze niet. Nou ja, kan wel. Maar dan is zo'n figuur met een paar minuten weer terug onder een andere naam. Nieuw e-mailadres aanmaken: 2 minuten werk. Nieuw Viva-account aanmaken: 2 minuten werk. Ander IP-adres genereren: 1 minuut? Dus in maximaal 5 minuten is die flapdrol die zichzelf blijkbaar gisteravond opeens een groepje vond weer hier terug.
Hemel, wie heeft er zo erg geen leven dat je serieus met meerdere mensen gaat spammen om tegen een Viva beleid in te gaan.

Ik weet wel betere dingen met mijn tijd te doen.

Zoals gewoon forummen terwijl ik niet kan slapen.
Ik ga een lekker glaasje wijn inschenken. Begint een beetje gewoonte te worden, hier forummen en wijntje.
Jonas is uitgehongerd denk ik.. is vanavond al wel 5 keer naar zijn etensbak gelopen.

Hij zal zijn dikke kont wel houden.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ik betwijfel of het een groepje is. Gewoon 1 gek.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja de oudste is al echt een joekel. Zij moet ook niet boven op je springen als je op de bank ligt. Dan is het net alsof je fijngedrukt wordt.
quote:Miekkie schreef op 28 februari 2012 @ 23:55:

Hemel, wie heeft er zo erg geen leven dat je serieus met meerdere mensen gaat spammen om tegen een Viva beleid in te gaan.

Ik zet in op een schizofrene persoonlijkheidsstoornis. 10 euro. Wie doet er mee? Poultje maken?

En nu eerst dat glas wijn regelen.
Lukt het beter om hem binnen te houden Bron?
Ik snap zo'n figuur ook niet. Ja zal best vervelend zijn als je gebanned wordt, maar dan zoek je toch lekker een ander forum? Er zal vast wel ergens een club zijn die wel blij is als je er rechts-extremistische praatjes komt verkondigen
Hoi allen
Salut, Uncharted. Leuke ava overigens.
Ik ga ook nog iets te drinken halen.

En moet nog tandenpoetsen.
quote:Moonlight82 schreef op 29 februari 2012 @ 00:04:

Ik ga ook nog iets te drinken halen.

En moet nog tandenpoetsen.Ik zou dat tandenpoetsen dan maar na het drinken doen. Cola met fris gepoetste tanden bijvoorbeeld is gewoon viesssss...
Deze ava had Unc toch al? Die eiffeltoren.
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 februari 2012 @ 00:06:

Deze ava had Unc toch al? Die eifeltoren.Ja. Maar ik had er nog nooit iets over gezegd. En I La Tour Eiffel.
Ik ben een keer met ex naar de Eiffeltoren geweest, helemaal bovenin. Een heel rolletje geklikt, toen had je nog geen digitale cameras. Ben ik weer beneden, zie ik dat er geen rolletje in zit. Of het rolletje was al vol, dat weet ik niet meer maar had iig geen fotos.
Hoi

ik ga even teruglezen waar het hier over gaat ...
quote:leentjedb schreef op 29 februari 2012 @ 00:04:

Salut, Uncharted. Leuke ava overigens.

Merci! Et c'est vrai MV.

Je suis tombé en amour avec Paris. C'est pourquoi j'ai choisi cet avatar. Ou alors. Er is wel een stukje afgevallen helaas, hij is eigenlijk heel romantisch.

Edit; bij nader inzien staat alles er wel op, het is gewoon klein.

En ik heb geen idee meer of dat kloppend Frans is, als je het weinig meer spreekt en leest is vooral de grammatica gauw weggezakt.
Oh MV wat vreselijk balen!
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 februari 2012 @ 00:11:

Ik ben een keer met ex naar de Eiffeltoren geweest, helemaal bovenin. Een heel rolletje geklikt, toen had je nog geen digitale cameras. Ben ik weer beneden, zie ik dat er geen rolletje in zit. Of het rolletje was al vol, dat weet ik niet meer maar had iig geen fotos.

Oh dat is echt eeuwig zonde! Dat soort dingen zijn echt een waardevolle herinnering.

(Tenzij je liever geen foto's van ex hebt natuurlijk. )
Oh dat is wel zuur MV. Denk je mooie foto's te hebben.
Ah d'accord ... il y a quelqu'un qui parle japonais ici? Zou wel interessant zijn
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 februari 2012 @ 00:00:

Lukt het beter om hem binnen te houden Bron?

Hij miauwt in elk geval niet zo erg meer..

Hij gaat nu pontificaal op de trap liggen. als hij je aan hoort komen doet hi een oog open maar verroert geen vin,zodat je alsnog over hem heen moet stappen.. de stinkerd.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven