Nog wakker ! ?

22-02-2012 01:33 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie nog wakker is, (nog) niet kan slapen, al geslapen heeft, gewoon zin heeft om nog wat te kletsen.

Iedereen is van harte welkom!
Ik praat geen Japans, wel Engels, Frans, Duits en Nederlands. Ik zou graag Japans willen spreken. Of lezen! Lijkt mij een hele uitdaging
Thee en Moon, even jullie bijpraten. Het PP topic is een spelletjes topic geworden. PP is er om 23.58 gekomen onder de nick Vivaverzet. En om 0.18 nog iets gezegd.

Verder is er niet door te komen met het spelletje, heel jammer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik zie het net MV. Beetje een anticlimax, jammer dat hij niks leukers kon verzinnen.
Japans lukt mij ook niet hoor. En verder lul ik maar wat - net nog twee uur geklept met mijn vriendin Pim uit Detriot (vandaar dat ik nog wakker ben).

En vanwege roots gaan een paar andere talen ook vloeiend en andere talen gaan daardoor ook makkelijker.
Ja als je het beroepsmatig nog gebruikt of met vrienden, dan blijft die taal wel hangen. Ik heb dat helaas niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Je haalt het best snel weer op hoor, MV, vaak is het een kwestie van durven. Gewoon beginnen
Ik heb eigenlijk geen vrienden in het buitenland .

Blijven jullie nu in NL of is dat nog niet zeker?
Inderdaad een zwak verhaaltje van die PP. Ik vraag me trouwens af wat voor acties ze dan willen ondernemen nu de plaatjesplakfunctie uit staat.
Het Engels blijft bij mij ook wel hangen ja (gebruik ik tenslotte veel). Frans gaat nog redelijk, Duits heb ik nooit echt goed gekund (ik zou zelfs in Duitsland nog over gaan op Engels ) en mijn Spaans is voor het gebruik vrijwel weg, qua spreken/schrijven. Lezen en luisteren gaat nog steeds prima, maar dat verleer je minder snel. Het zit nog wel ergens, maar dan zou ik even een opfriscursus moeten doen ofzo.
Die PP voelt zich wel heel wat door 2 minuten voor 12 te verschijnen en dan zo knullig uit de hoek te komen.

Hij/zij kan zich beter richten op een leven
Sorbettina, dat vroeg ik ook maar geen antwoord gekregen.
Ik had het al gedacht hoor even voor 12 uur, ik dacht 1 min ervoor. Lag in de verwachting.
Hij heeft ook zelf niet bedacht dat bij een groepering van forumvrouwen, het logisch is als die vrouwen allemaal online zouden komen.

Het zou natuurlijk onzin zijn dat er één online is en de rest bemoeit zich er niet mee.
Als we de kans krijgen zijn we zo weer weg, Mylene. Dit land is niet goed als je een kind hebt met problemen. We lopen hier keihard aan tegen de keerzijde van die prachtige sociale zekerheid.
Klein schreeuwertje tussendoor. Maar even een flesje gegeven.

@Yette: Zit jij in de VS?
Die kans is echter vrij klein met een groot gezin
Nee, Leentje, we hebben er tot afgelopen zomer ruim een jaar gewoond.
O, wacht. Ik zie net dat MV schrijft dat je in NL zit. Dan heb ik je verwisseld met iemand anders die hier (op het forum, niet dit topic) schreef dat ze in de VS woont.
Nu weer in Nederland dus
Waar loop je dan tegenaan qua sociale zekerheid? Die is in de VS toch niet beter? Of wel?
We posten lekker langs elkaar heen zo hè?
Ik ga op alleen-lezen en dan slapen. Welterusten.
Welterusten Moon.

Ik ga zo ook slapen, trusten allemaal.
Ik ga ook lekker slapen. Trusten.
Klopt Moon. En van de oudgedienden die onterecht een ban hebben is dit absoluut niet hun stijl.

Ik ga proberen te slapen.

Trusten allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven