Noodweer!

28-06-2011 07:41 1257 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een watje maar ze hebben me best bang gemaakt met de vooruitzichten. Noodweer op komst!

De NS stuurde me gisteren een mail. Of ik voor ik op de trein wil stappen eerst de website wil checken ivm mogelijke uitval van de treinen ten gevolge van het noodweer.

Ik hoor voorspellingen van hagel ten grote van een golfbal?

Heb net foto's gezien van een onweersbui aan de Belgische kust, impressive!

Dus. Vertel me hier hoe het bij jou is!

Momenteel is het hier blauwe luchten en mooi weer. Ik zit omgeving 030.
Een donder!! EEN DONDER!!! ik hoor een DOOOOOOOOONDERRRRR!!!
Jopje, ik hoor inmiddels de eerste donderslagen in de verte.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Wij hebben net buiten onder het afdak de luchtbeweging en de flitsen staan bewonderen. Echt gaaf dit.

Niet bang zijn Elff, zoek een leuke afleiding.

* ben wel erg benieuwd waar jij woont*
Getver, het waait hier ineens enorm hard!
@Georgette mijn planten dreigen zo ondertussen te verzuipen. Moet naar buiten voor mijn paard. woon in het zuiden van de provincie welke kant kan ik het opblazen?
Erger u niet, verwonder u slechts!
Ik forum mobiel want ik heb alle stekkers eruit gehaald, ook van computer dus. Het gaat heel heftig te keer! Groen/zwarte lucht, zo'n harde regen dat ik niets meer zie, behalve knipperlichten van auto's die hem aan de kant hebben gezet. Te gevaarlijk om door te rijden met zo'n slecht zicht. Onweer is heel dichtbij!
@Jopje, ook 033 hier, het gaat er nu goed op... Heerlijk! Verkoeling! De lucht heeft inderdaad een gekke groengrijze kleur!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Het noorden van hetzelfde eiland!
het begint nu behoorlijk te waaien hier en het wordt steeds donkerder
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hier (020) is het over....

Was dit het???
Ik vind het nog meevallen, wel vel water maar niet echt onweer, wel wat flitsen en wat gedonder iets verder weg en windvlagen maar kan het nog geen stoten oemen zo vanuit huis..nog steeds bloedheet in huis maar ja kan niks open nu @033
quote:arwen-de-elf schreef op 28 juni 2011 @ 20:55:

hier groningen-stad, is het wat bewolkt aan het raken, maar verder hele dag snik en snikheet, ik begin te geloven dat we de dans gaan ontspringen.....wie kan me vertellen of groningen ongeschonden blijft voor wat betreft de onweer?? Ik ben bang voor onweer....vooral de flits. Ik heb eens een inslag meegemaakt en sindsdien panisch....nogal veel mensen hier hebben wel eens een inslag mee gemaakt; creepy!

Tis nog onderweg arwen... wij komen iets later aan de beurt.

Geen paniek!
De lucht ziet er hier fantastisch uit maar nog steeds alleen maar gerommel..
040. Het was 33°C, donderde en bliksemde al een tijdje, en er was heel harde wind. Nu regent het ook. Hard, maar niet extreem hard. Geen hagel.
gaat nu heerlijk los hier en het koelt eindelijk af.....maar nu kunnen ramen en deuren nog niet ivm binnen regen
Het begint hier te waaien, iedereen doet ramen en deuren dicht. Ik zet de computer maar even uit. Tot later!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik zal heel heel hard blazen Georgette
Erger u niet, verwonder u slechts!
quote:arwen-de-elf schreef op 28 juni 2011 @ 20:55:

hier groningen-stad, is het wat bewolkt aan het raken, maar verder hele dag snik en snikheet, ik begin te geloven dat we de dans gaan ontspringen.....wie kan me vertellen of groningen ongeschonden blijft voor wat betreft de onweer?? Ik ben bang voor onweer....vooral de flits. Ik heb eens een inslag meegemaakt en sindsdien panisch....nogal veel mensen hier hebben wel eens een inslag mee gemaakt; creepy!Het lijkt alsof veel mensen een inslag hebben meegemaakt omdat dit topic er over gaat. Maar in mijn nabije omgeving heb ik nog nooit gehoord dat de bliksem bij iemand is ingeslagen.
O ja nu onweer..wel echt, ik vind het ook spannend ha daarom forum ik, wordt er rusteloos van
quote:jopje2 schreef op 28 juni 2011 @ 20:59:

Ik vind het nog meevallen, wel vel water maar niet echt onweer, wel wat flitsen en wat gedonder iets verder weg en windvlagen maar kan het nog geen stoten oemen zo vanuit huis..nog steeds bloedheet in huis maar ja kan niks open nu @033

Nou, de bliksem is hier anders goed druk (ook 033). Komt vast zo naar je toe??!

Wil je een richting geven waar je zit in 033?
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Bosaapje, ik woon in D. Daar is het nu aan het regenen en af en toe een donder..
Ieh er staat iemand onder mijn raam te kotsen :(
030 meldt zich (ook), lijkt weer wat rustiger. Wel prachtig mooie lucht.
De temperatuur in huis is gezakt naar 25,5
I am surrounded by morons
Is de Kennedylaan al weggespoeld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven