“Normale” dingen die je raar/vies/gek vindt

29-04-2021 21:01 740 berichten
Ik zit een film te kijken en zoals wel vaker een scene waar iemand onwel wordt en over de wc hangt met de kop in de wc pot :sick: Ben ik de enige die dit heel vies vind om te zien? Lekker al die poepbacterieen zo dicht op je lip.

Of van die mensen die de schoenen vastpakken bij de zool wanneer ze die aan willen doen. Blegh.

Wat zijn dingen die normaal (lijken te) zijn voor de meeste mensen maar waar jij niets van snapt?
Alle reacties Link kopieren
moentje_ schreef:
29-04-2021 22:24
Zoenen.

Als je erover nadenkt toch heel gek dat we speeksel met elkaar uitwisselen als teken dat we elkaar leuk vinden? :-?
Is dat iets wat we altijd van nature hebben gedaan vraag ik me af of iets wat door mensen is bedacht en aan is geleerd.

Ik zie het nut niet van in namelijk en houd helemaal niet van zoenen.
Ik vind tongzoenen het meest opwindende wat je kan doen. Het meest intieme ook is.
Er zijn best wat dingen die ik vies vind maar ongewassen ochtend seks en tongen erbij met mijn partner heb ik dus weer niks van hahahah
Chemische notengeur. Ooit geurviltstiften gehad waarbij ik echt over mn nek ging van de bruine met 'hazelnoot'geur. Zelfde met de bodylotion met pistache van Dove.
En handzeep met amandelgeur..
Mijn normale kattenbakgrit was op, dus had een andere versie gekocht met amandelbloesem geur. Dat ruikt dus gewoon naar karamel. Je kattenbak uitscheppen onder het genot van een karamel lucht is echt het walgelijkste wat ik in een lange tijd heb mee gemaakt :sick:
Alle reacties Link kopieren
novaviva schreef:
29-04-2021 21:54
Duimende kinderen vind ik ook vies om te zien.

De geur van speeksel....bleh! En dan de duim uit de mond met een draad van speeksel en dan van alles aanraken....heel vies!
Borrelhap schreef:
29-04-2021 22:29
Er is een theorie dat we dat overgenomen hebben van de apen.
Apenmoeders kauwen het eten voor en voeren hun jongen met hun mond. De kans is groot dat de mens dit ook heeft gedaan.
:-o

:-|
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
29-04-2021 22:29
Ik wist nooit dat dat nodig was, en ik heb een hele diepe.
Tot het moment dat ik een navelsteen bleek te hebben die begon te meuren. Had ik nog nooit van gehoord.
Dat was wel smerig.
De meeste dingen die hier genoemd worden, doen me niks. Ik vind het allemaal nogal ocd-erig ;-)
Ik heb laatst geleerd dat dat bestaat, inclusief plaatjes. :cry: Tegen de tijd dat ik door had waar ik in Gods naam naar keek, was het te laat en stond het al op mijn netvlies. :frusty:

Kattenbak scheppen. Ik doe dat wel eens als ik op een kat moet passen en vind dat ZO goor. Hondenkak is ook nasty trouwens. Herbivoren kak (paard, konijn) boeit me dan weer weinig.

Tandpasta reclames of tandenpoetsende mensen in films. Ik wil niet zien hoe jij je waffel onder smeert en al helemaal niet hoe je het uitspuugt (met als grootste offender die Sensodyne reclame met het bloed erbij).

Moeders die iets wat hun kind gesabbeld heeft af likken of op eten. Geldt voor alle mensen trouwens maar je ziet het altijd bij kinderen.

Mensen (wederom zijn dit meestal kinderen) met een snottebel. Gatverdamme.

Iemand die een banaan eet. DAT GELUID, OH MIJN GOD.
Als ik dit topic zo lees, is smetvrees best normaal. Nou dát vind ik dan weer raar.

Wat een aanstellerij, de meeste dingen hier.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
29-04-2021 21:08
Schoenen aan in huis, echt goor.

Nog erger; mijn moeder die bij ons de schoenen wel uit trekt, maar daarvoor eerst met schoenen aan mijn woonkamer binnen stapt en ze dan pas uit doet, grr! :huh:
Heeeel herkenbaar, visite die alsnog met hun schoenen door mijn kamer banjeren :-[
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Als iemand een vork gebruikt in de mayonaisepot,terwijl er een lepel naast ligt!
Waarom??? Zo vies!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt heel goor om mensen te zien tandenpoetsen. Op tv of in het echt, ik kan er niet tegen.
Alle reacties Link kopieren
- De geribbelde onderkant van champignons en andere paddenstoelen. Ik vind het er vies en eng uitzien. Eet graag champignons, maar raak ze liever niet met blote handen aan.

- Uit eten gaan. Als kind gaf ik er al niet om. Wil zelf kunnen bepalen wanneer ik eet en wat er wel en niet in gaat. Tenzij het een buffet is.

- Alcoholische dranken. Vind het stinken en ook vies smaken.

- Samenwonen, trouwen, kinderen krijgen. Ik moet er niet aan denken. Teveel me-time nodig.
GroenTuintje schreef:
29-04-2021 22:46
Heeeel herkenbaar, visite die alsnog met hun schoenen door mijn kamer banjeren :-[
Ik ken helemaal niemand waar ik m'n schoenen uit moet doen als ik op visite kom. Of misschien kijken ze achter mijn rug allemaal heel afkeurend als ik kom binnenbanjeren.. ;-D Maar weet je visite dan wel dat jij graag hebt dat ze hun schoenen uitdoen? Want naar mijn gevoel is dat eerder uitzondering dan regel hier in Nederland.
Mevrouw75 schreef:
29-04-2021 21:16
Oh gatver. Dat heb ik nog nooit gedaan, zelfs niet toen ik door kotsen uitgeput en zoutloos in het ziekenhuis terecht kwam.
Dan maar gatver. Ik doe dat wel in mijn eigen huis.
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 02-07-2021 22:28
99.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LoiseauVélo schreef:
29-04-2021 22:55
Ik ken helemaal niemand waar ik m'n schoenen uit moet doen als ik op visite kom. Of misschien kijken ze achter mijn rug allemaal heel afkeurend als ik kom binnenbanjeren.. ;-D Maar weet je visite dan wel dat jij graag hebt dat ze hun schoenen uitdoen? Want naar mijn gevoel is dat eerder uitzondering dan regel hier in Nederland.
Ik ken ook niemand waar je je schoenen uit moet doen. Wat een gedoe lijkt mij dat om iedereen die binnenkort dat wijs te maken.
Nu heb ik nogal wat aanloop thuis van mensen maar nooit over nagedacht dat het vies kan zijn.
Ik weet wel dat het in België schoenen in huis aanhouden ongebruikelijk is
Ik vind blote hoog zwangere buiken heel er naar uitzien. De rillingen lopen over mijn rug als ik op Insta zo’n foto voorbij zie komen. Brr.
Minto schreef:
29-04-2021 22:59
In de OP is de toon gezet.

Wat ik gek vind: dat iedereen dezelfde bezienswaardigheden fotografeert. Nergens voor nodig.
Ik heb nu al honderd foto's van de Toren van Pisa gezien. Ik weet hoe dat ding eruit ziet. Schuin. Net als vijftig jaar geleden, toen ome Ko de Toren op beeld zette.
Als ik daar zou zijn, zou ik daar wel een foto van maken.

Ik vind het gek dat er zoveel mensen zijn die de Eifeltoren mooi/bijzonder vinden. Vond er niks aan.
anoniem_63b69dd0648a4 wijzigde dit bericht op 29-04-2021 23:08
3.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
S7rin schreef:
29-04-2021 21:50
Navels. Ik ga over m’n nek als ik navels zie, of iemand mijn navel aanraakt. Of er alleen maar naast wijst.
Mijn moeder heeft ook een afkeer van navels, inclusief die van haarzelf. Niemand mag er ook aankomen.
Alle reacties Link kopieren
Het "putje" in de afwasbak nadat man - of gelijk wie anders behalve ik - heeft afgewassen. Als ik dat zie begin ik toch echt bijna te kokken.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 02-07-2021 22:28
99.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik had een ex die nooit zijn handen waste na een toiletbezoek. Hoevaak ik er ook wat van zei hij keek me aan alsof hij water zag branden.
Eten bereiden en eerst handen wassen deed hij ook niet en ik er steeds wat van zei.
Vaatdoek lag bij hem wel een week op het aanrecht brrr blij dat ik hem nooit meer zie en zijn eten ook nooit gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil trouwens ook weten wat ik eet.

Eén of ander onbekend prutje of een stuk vlees waarvan ik niet weet wat het is ... laat maar zitten.

Hoe vaak ik niet hoor "dat verkopen ze zo" of "dat is lekker" ...
Nee, ik wil weten wat ik eet en één of ander onbekend mengelmoesje of onbekend gebraden stuk vlees dat niet meer te herkennen valt is voor mij niet lekker.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Minto schreef:
29-04-2021 23:11
Ik vind het raar dat mensen (en de rijksoverheid) zo veel betalen voor spuuglelijke kunst.

Leg ergens een Cruyff court aan en organiseer een bingo voor ouderen.
Veel betere besteding van het geld.

Wie betaalt er geld voor een banaan aan de muur?
Intussen worden schoonmakers onderbetaald.

Heel gek.
Kunst is heel persoonlijk. Ik kan kunst wel waarderen, ben zelf ook creatief. Maar de bedragen die in de kunstwereld rondgaan is niet normaal nee.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik gek vind zijn mensen die van country linedancing houden brrrrr.

Wat ik vies vind zijn van die mensen (altijd mannen trouwens) die het normaal vinden om even in het openbaar hun neusgaten leeg te blazen. Dat ze dan een vinger aan de ene kant drukken en dan blazen maar zooooo goor. Zie dit vaak wielrenners/hardlopers doen.

Wat ik raar vind zijn mensen die hun afval dumpen op straat. Dat ze dan even schichtig om zich heen kijken van ziet niemand het en dan hoppa zo in de berm.
Ik kijk af en toe naar kookprogramma's op TV en dan zie ik die " chefs" met zo een handdoekje eerst hun zweet afvegen en nadien vegen ze met datzelfde doekje de randen van de borden schoon. Bweurk!!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven