Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
05-10-2019 18:20
:rofl:
Nogmaals daar kom je bij een verhuizing pas achter... :biggrin:
100% mijn cathprashe is dan ook ik HAAT verhuizen :facepalm:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Verhuizen, verbouwen, klussen allemaal ellendig!

Wij hebben lekker gewandeld en net 2 Bockbiertjes gedronken hier in de buurt met een klein tapasplankje erbij. Nu ga ik over een kwartier nog even naar een pokemon bijeenkomst hier om de hoek en dan is het tijd voor pyjama en bank :yes:
Ik haat verhuizen en alles wat erbij komt kijken ook enorm. Maar toch gaat waarschijnlijk gebeuren komend jaar. Ik zie het als noodzaak. Mijn huidige woning is veel te klein. Kan mijn spullen niet kwijt. Geen ruimte voor een extra kast of hobbytafel. Het is nooit fatsoenlijk opgeruimd hier. Oké nu ben ik wel een chaoot. Maar heb ook geen mogelijkheid het even ergens anders te leggen. En een wat kleinere tuin waar ik minder werk aan heb zou ook fijn zijn.

Vanmiddag even naar een open dag geweest van een Alpacaboerderij. Ik vind dat geinige beestjes. Ze hebben zo'n lachend mondje.
Oww ik ben juist verhuisd een paar jaar terug omdat mijn huis te groot was voor mij alleen. En dat was een goed excuus want ik voelde me totaal niet thuis in de wijk, zeker niet toen ik daar alleen kwam te wonen toen het over was met mn toenmalige vriend.
Dat was een enorm gedoe want ik ben 2 keer verhuist (eerst naar een tijdelijk huurhuisje) maar ik ben nog steeds erg blij met mijn beslissing.
Ik heb dan ook zeker geen hekel aan verhuizen, maar de komende 60 jaar ga ik het echt niet doen.

Ik ben al heerlijk een tijd aan het bankhangen in mijn nieuwe huispak.
Hier ook bankhangen in huispak. Net m&ms salty caramel op :heart:
Ik ben zo dol op de zaterdagavond..... Ok bankhangen kan iedere dag maar op een of andere manier is het zaterdag het fijnste.
Phoebs-logica :proud:

:-P) Lekker Dolfje!
Goedemorgen!!
Ik moet, helaas want ben er niet zo goed in, een pyamadagje houden want ik ben erg verkouden en als ik niet even rustig aan doe ben ik straks echt ziek.

Fijne zondag.

Afbeelding
Beterschap Phoebe!

Het is ook echt een dag om thuis te blijven. Ik ben al buiten geweest want had een pokemon afspraak. In de regen, ik lijk wel gek. Moet vanmiddag ook nog weg. Wel naar iets leuks maar achteraf gezien had ik lekker thuis blijven ook niet erg gevonden. Maar ja heb het afgesproken.
Man gaat vanmiddag naar het voetbal dus die is ook weg. Vanavond lekker op tijd in bed tv kijken. Morgen ben ik vrij, tijd om weer eens te sporten en moet echt iets aan het huishouden doen want de rest van de week lukt dat ook niet. Druk met werken bij 2 evenementen, moeten onze prikken voor de vakantie gaan halen en hebben nog een “ vergadering “ bij vrienden over een evenement waar we binnenkort aan meedoen. Dus de week is weer vol.
Thnx Dolfje, hier is het ook gaan regenen dus goede dag voor een pyamadag.
En ik heb mezelf gisteren een mooi nieuw huispak cadeau gedaan dus dat maakt het wel wat makkelijker haha.
Er is dit weekend in de stad wel het wk living statues, dat mis ik maar eerlijk gezegd zag ik toch al niet helemaal zitten. Is normaal al pokkedruk (dus je ziet erg weinig) en dit jaar voor het laatst dus zal wel helemaal druk worden...
Op tv zie je denk ik meer van de levende beelden...
Het was een gezellig middagje. Man heeft me op de heenweg even met de auto gebracht want het regende nogal hard en terug ben ik gewandeld. Net lekker soep gegeten en ik hang nu in mijn jogging op de bank. Man zal ook wel zo thuis zijn van voetbal kijken.
Het was idd pokkeweer gister, goede timing voor een pyama-dag.
Heeft geholpen want ik voel me beter gelukkig.

Goedemorgen mensen!
Het is weer langzaamaandag :sun: :koffie:
Heerlijke woordspeling Phoebe :thumbsup:
Vivamuis schreef:
07-10-2019 09:04
Heerlijke woordspeling Phoebe :thumbsup:
:proud: ;-D
Goedemorgen. Mijn goede voornemen was sporten maar ik heb nu nog eigenlijk geen zin en wil en moet echt wel wat aan het huishouden doen. Dus misschien later vanmiddag nog maar dat betwijfel ik. Heb nog steeds wel wat last van hoest en benauwdheid. Nu ga ik dadelijk eerst eens boodschappen doen want wil vanavond rendang uit de slowcooker eten dus moet eerst stoofvlees halen en alles snijden en in dat ding gooien. Dan kan de badkamer wel een opfrisbeurt gebruiken en er ligt her en der behoorlijk wat stof. En ik wil lezen en series kijken en dat mag ook van mezelf want moet deze week donderdagavond tot zeker 22.15 werken en zaterdag ook nog eens en ook woensdagmiddag ben ik veel later klaar dan normaliter.
Fijne maandag allemaal.
Phoebemeaculpa schreef:
05-10-2019 17:55
Thlubbe doe je voorzichtig met dat paddo-gedoe :$?
Het is helemaal goed gegaan hoor. Ze hebben erg 'grappige' dingen gezegd. Één van ze was enorm geïntrigeerd door het feit dat de muur en de bank van elkaar afstonden. Je kan begrijpen dat ik moeite had met mijn lach in te houden, maar vroeg toch om dat uit te leggen, er kwam nog best een interessante 'analyse' uit moet ik zeggen. Het was gezellig en er is niks gebeurd, behalve dat ik lekker aan de thee was en verder ben in mijn boek.

Goedemiddag allemaal trouwens! :D
Zo de badkamer is weer schoon en het stoofvlees staat op en het ruikt hier lekker. Heb net mijn lunch op, avocado op toast met een cappuccino . Man is ook even thuis aan het pauzeren.
Ik ben aan de tomatensoep.
Smakelijk allemaal :koffie:
Stoofvleees????!!!!! :kwijl: :p: :whut:
Ik kom eraan Dolf!
Thlubbe: gelukkig dat het goed ging. Ik vind het wel slim bedacht om er iemand bij te vragen die eehhh nuchter blijft zeg maar. Je gaat natuurlijk hallucineren van dat spul en je weet nooit hoe je erop reageert.
Mmm lekker Muis, geniet ervan!

Ik ben ook actief geweest, wat dingetjes in huis, moest even wat boodschappen doen en iets voor zus regelen, heb een ochtendwandeling gemaakt en ik heb twee maaltijden gekookt.
Ik werk smiddags, ben chronisch vermoeid zoals jullie weten en vaak heb ik weinig puf om te koken maar ik wil wel lekker en gezond eten dus ik kook vaak vooruit.
Daar word ik trouwens ook rustig van, lekker prutsen in de keuken.
Een heerlijk rommeldagje vandaag!
Ik kook ook heel vaak voor meerdere keren, werk onregelmatig en heb als ik eind van een werkdag thuis kom er geen energie meer voor om dan nog te moeten beginnen met koken. Vandaar dat er hier meestal in de diepvries wel het een en ander ligt.
Wilde (Moet)eigenlijk nog dweilen maar heb geen zin meer.
Rendang ruikt lekker maar het valt nog niet echt uit elkaar, hopelijk straks wel.
Wat heb je gekookt Phoebe?
Ik heb altijd zo weinig inspiratie (en een tafelgast die per se altijd aan de lijn wil doen :thunder: )
Ik heb trouwens vandaag besloten en met man overlegd dat ik een schoonmaakster wil. Ik werk onregelmatig en schuif sommige huishoudelijke taken gewoon aan de kant en dan loop ik weer te vloeken en te steunen als ik het wel doe zoals vandaag op mijn vrije dag. Ik ben het beu.
Goed plan dolfje :cheer:
dolfje schreef:
07-10-2019 14:36
Ik heb trouwens vandaag besloten en met man overlegd dat ik een schoonmaakster wil. Ik werk onregelmatig en schuif sommige huishoudelijke taken gewoon aan de kant en dan loop ik weer te vloeken en te steunen als ik het wel doe zoals vandaag op mijn vrije dag. Ik ben het beu.
Beste beslissing ooit. Succes met het vinden van iemand. Zoals je in een ander topic zou kunnen lezen: Vraag niet je buurvrouw, vriendin of familielid als je de relatie goed wil houden.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Goede beslissing Dolfje!
Zou voor mij eigenlijk ook handiger zijn. (Ik woon alleen, werk parttime en die vermoeidheid).
Ik had een fijne maar die is gestopt en ik had een andere maar die kwam niet opdagen bij de kennismaking. Zijis echter wel goed en betrouwbaar volgens broer maar ik ben niet echt gemotiveerd om het nog een x te proberen met haar. Ik vind het overigens niet zo erg om zelf te doen maar ik weet ff niet wat wijsheid is...
Je hebt me overigens wel gestimuleerd want ik heb net ook ff een lappie door badkamer gehaald.
Hoe vaak doen jullie dat, om de week of iedere week?
Ik mag om de week van mezelf maar doe het vaak iedere week.

Ik heb roti gemaakt (een beetje uit pak en een beetje veel van mijzelf ;-D) en vegetarische Indiase curry.
Dat laatste is uit de ah box die ik de laatste tijd vaker bestel
Dolf is dat niet een idee voor jou? Veel keuze, ook voor lijners en niet eens zo duur.
En het scheelt een hoop gedoe.
(Ik heb een tijdje geleden besloten dat ik het wat makkelijker ga maken voor mijzelf)
nlies schreef:
07-10-2019 14:49
Beste beslissing ooit. Succes met het vinden van iemand. Zoals je in een ander topic zou kunnen lezen: Vraag niet je buurvrouw, vriendin of familielid als je de relatie goed wil houden.
Haha nee ik ga geen echte bekende vragen maar heb wel al via via een aantal dames op het oog. Tenminste dat had ik. Eentje kan niet en de ander hoor ik nog. anders gooi ik het in de Facebookgroep van de wijk hier.
En degene die komt heeft het makkelijk hier hoor: gelijkvloers, geen kinderen of huisdieren en ik heb een robotstofzuiger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven