Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Muis: ssri's zijn Serotonine Heropname Remmers, een soort anti depressiva.
(Zoals prozac bijvoorbeeld).
O dank je voor de info Phoebs, ik heb zoiets denk ik al.
Ga ff spitten in mijn geheugen.
Gevonden :lightbulb:
Diazepam, maar da's niet hetzelfde denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, reizen is gewoon klote vind ik maar je moet wel als je ergens heen wilt. Vandaag en morgen nog lekker thuis en dan weer aan de bak.
Heb tijdens mijn vakantie nog een interne sollicitatie Verstuurd dus daar moet ik ook nog wat mee want maandag op gesprek. Maar nu nog even niet, vandaag lekker series bij kijken.
Vivamuis schreef:
12-11-2019 09:28
Gevonden :lightbulb:
Diazepam, maar da's niet hetzelfde denk ik.
Nee, dat is slaapmedicatie.
(Dat zijn alle pammetjes dacht ik)
Overigens is problemen met slapen niet de enige rede waarom ik dat weer slik.
(Als je serotonine gedoe niet goed is of in balans dan krijg je daar meer klachten van)

Klopt Dolfje, nu dus eerst maar even acclimatiseren.
Lekker even uitrusten.
Ik vond dit:
Diazepam werkt rustgevend, vermindert angstgevoelens, ontspant de spieren en maakt suf. Verder stopt het epilepsie-aanvallen.
Bij angstgevoelens, gespannenheid, paniekstoornissen, slapeloosheid, spierkrampen, epilepsie en onrust .
Ook bij alcoholontwenning, om de ontwenningsverschijnselen te verminderen.
Maar het ligt enkel in mijn nachtkastje.
Mijn huisarts schreef het voor als pijnstiller ( :roll: ) en ik gebruik het nooit.
Ben bang voor dit soort medicatie.
Alle reacties Link kopieren
De eerste was staat aan, dadelijk de rest van de zooi opruimen. Vrijdag komt onze poetsvrouw voor de eerste keer! Fijn vooruitzicht.
Vanmiddag komt picknick de boodschappen brengen maar we moeten toch nog het een en ander halen.
Die pammetjes zijn best een paardenmiddel hoor, je wordt er heel suf van. Ze zijn ook behoorlijk verslavend.
Alleen gebruiken als je ze echt nodig hebt dus (en dat weet je huisarts het beste).
RikM schreef:
12-11-2019 11:17
Die pammetjes zijn best een paardenmiddel hoor, je wordt er heel suf van. Ze zijn ook behoorlijk verslavend.
Alleen gebruiken als je ze echt nodig hebt dus (en dat weet je huisarts het beste).
Dit idd.
Mijn huisarts schrijft dat igg niet voor...

Dolfje, zeker een fijn vooruitzicht, verheug je er maar op.
Die van mij is gister voor het eerst geweest, zeer goede zet van me om niet eigenwijs te zijn maar dit toch
door te zetten :cheer:
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-11-2019 18:02
38.65% gewijzigd
RikM schreef:
12-11-2019 11:17
Die pammetjes zijn best een paardenmiddel hoor, je wordt er heel suf van. Ze zijn ook behoorlijk verslavend.
Alleen gebruiken als je ze echt nodig hebt dus (en dat weet je huisarts het beste).
:lips:
Lief en duidelijk advies, dank je!
Het was gekkenhuis op kantoor, ik ben gesloopt, volkomen knockout...
Alle reacties Link kopieren
Rustig avondje dan maar Phoebe!

Ik heb de was zo goed als gedaan, morgen nog eentje en het is weer klaar. Strijken doe ik die zomerkleding nu niet, gaan in januari een weekje weg dan wat nodig is.
Ben nog best wel moe maar dat heb ik altijd na zo’n reisdag en waren natuurlijk laat thuis.
Oh, pad inderdaad echt heel erg op met diazepam! Ik heb het een poos geslikt ivm paniekaanvallen en slapeloosheid. Je wordt er heel erg suf van, ook overdag, en je hebt steeds meer nodig om hetzelfde effect te hebben. Het is heftig en naar spul!

Welkom thuis Dolfje!!

Hier nog 1 die heel erg gaar is. Heel de dag een soort discussie dag gehad, waarbij ik 1 van de sprekers en discussie leider was. Nu echt tuitende oren, een overlopende hoofd en ontzettend gaar en gesloopt. Vanavond lekker relaxen!
:high5:
Heb het gevoel alsof mn hoofd vol watten zit...

Dolfje: logisch toch, reizen is erg vermoeiend.
Lekker uitrusten.
Mijn avondje relaxen is een spontane spelletjes avond geworden met wat vrienden :-D
Niet heel relaxed, wel heel gezellig.

Nu lekker slapen. Welterusten!!
Alle reacties Link kopieren
Welterusten kraaienpootje, leuk zo'n avond.

Wij hebben series gekeken en gaan zo slapen. Morgen de koffers weer naar de schuur en hier een beetje rommelen.
Kwebbeltje91 schreef:
11-11-2019 17:26
Mag ik heel brutaal even inbreken hier? :P
Ik zit/zat in hetzelfde schuitje en wat mij wel geholpen heeft is het eten van volle(re) producten. Volle melk, volle yoghurt etc.
Misschien heb je dit al geprobeerd, kan natuurlijk ook :)
En door de pil ben ik ook ruim 10 kilo aangekomen (verspreid over meerdere jaren hoor).
Ik heb mijn leven lang al ondergewicht en het zit ook wel in de familie dus ik heb het wel geaccepteerd.
Uiteraard mag je inbreken. :)

Echt ondergewicht heb ik niet, ik zit in het 'perfecte' gebied als het om BMI gaat, alleen wil ik aankomen d.m.v. het aanmaken van spiermassa. Ik sport echt genoeg, daar ligt het niet aan, en ik ben ook wel iets aangekomen, maar ben in één jaar tijd zo'n 2 KG aangekomen. Heb wel eens uitschieters naar 79, maar dat is niet zo consistent. :| Ik moet gewoon meer gaan proppen en regelmatiger eten. Ik ben 1.91 en weeg 76 kg nu gemiddeld. Ook een relatief ingevallen gezicht. Achja, verder mag ik niet klagen hoor, ben enorm gezond, maar kan het altijd proberen :)

Kleine update wat betreft die teamgenote van me; gesproken met haar en haar kant werpt een enorm ander licht op de hele situatie, héél anders dan mijn team mij wil laten kennen. Ik ben blij dat ik haar een kans heb gegeven, ze waardeerde het ook enorm dat ik als enige, samen met een ander teamgenote, ten minste iets laat horen over het hoe en wat.
Alle reacties Link kopieren
Bah wat een saai grijs en nat weer is het zeg. En werd vannacht veel wakker door gesnurk van man, stom genoeg op vakantie amper gehoord en nu meteen 2 nachten weer wel.
Ja, het weer is echt blegh!! Hier net wat onweer gehad. Ik ben een beetje kwakkelig. Niet echt ziek, maar wel lamlendig, hoofdpijn en snufferig.

Vandaag lekker thuis werken in mijn dikke warme knuffelvest. Aan de keukentafel, hond aan mijn voeten en een kop thee erbij. Vanmiddag heb ik eigenlijk een afspraak waarvoor ik de deur uit moet, maar ik ga even kijken of dat niet telefonisch of via skype kan.
Goedemorgen!
Ik ben wel ok, tis hier ook wel een beetje grijs, maar goed ik moet toch werken vanmiddag.

Kwebbeltje, iedereen mag hier inbreken, gezellig.
Thlubbe je had al mail maar nu ga ik ook ff een emergency :mail: schrijven aan je :proud: ;-D
Wat is dat hier toch met die geheimzinnige PB's de hele tijd? IK WIL OOK ALLES WETEN!!!! :@ :@

;)
Trouwens ik wil ff een wedje leggen: dit topic is bijna volgekletst :cheer:.
Ik ben erg benieuwd of we voor het weekend al een nieuwe hebben of niet ;-D
(Bij 3000 berichten moet je een nieuw topic starten)
RikM schreef:
13-11-2019 11:15
Wat is dat hier toch met die geheimzinnige PB's de hele tijd? IK WIL OOK ALLES WETEN!!!! :@ :@

;)
:rofl: :rofl: :rofl: rustig maar, ik pb jou wel eerst.
Thlubbe: eerst ff Rik pmen anders gaat ie schreeuwen ;-D
Rik en Thlubbe, emergency :mail:
(Gevalletje mannen zijn onmogelijk)
Alle reacties Link kopieren
Hier af en toe buien en zon. Ik wou dat het nog afgelopen zondag was. Toen liep ik lekker door de polder en langs de kreek met mijn honden. Het was toen bijna windstil en erg zonnig. Van koude wind krijg ik altijd hoofdpijn, ondanks dat ik een muts draag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven