Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Ik ben aan het werk. Mijn weekend begint helaas niet op woensdag. :-[
RikM schreef:
11-07-2019 14:51
Nou, fijn voor jou dan dat het al donderdag is en je nog maar één dagje hoeft. :there:
Cateautje schreef:
11-07-2019 15:02
Nou, fijn voor jou dan dat het al donderdag is en je nog maar één dagje hoeft. :there:

Ik moet waarschijnlijk in het weekend ook nog door. Ik zit met een rotklus waar ik maar niet mee verder kom. :frusty:
RikM schreef:
11-07-2019 15:10
Ik moet waarschijnlijk in het weekend ook nog door. Ik zit met een rotklus waar ik maar niet mee verder kom. :frusty:
Ik begrijp je beter dan je denkt. Hier ook een grote klus waar ik niet doorheen kom.
Cateautje schreef:
11-07-2019 15:12
Ik begrijp je beter dan je denkt. Hier ook een grote klus waar ik niet doorheen kom.

Je verfklus? Daar heb ik er ook nog één van liggen. Ik word al moe als ik eraan denk. :|
RikM schreef:
11-07-2019 15:16
Je verfklus? Daar heb ik er ook nog één van liggen. Ik word al moe als ik eraan denk. :|
Ja.
Dan weet je hoe ik me voel.
Maar goed! Mijn nieuwe stalen peuk is binnen, dus ik ben weer even content. :D
Cateautje schreef:
11-07-2019 15:21
Ja.
Dan weet je hoe ik me voel.

Sterkte! Gewoon maar doorgaan hè, een keer komt het af.
RikM schreef:
11-07-2019 15:33
Sterkte! Gewoon maar doorgaan hè, een keer komt het af.
Dankje! :)

Ik ken mezelf, op een gegeven moment heb ik er zat van en dan is het zo gebeurt.

Wel een aparte, ik hou niet van zeikers en nu ben ik er zelf één. :-D Word er gallisch van.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
11-07-2019 15:16
Gewoon à la mr bean doen. Verfblik, rotjes en wegwezen! :biggrin:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Prachtige nieuwe avatar heb ik gevonden, vind je niet?
Ik leef ook nog al is het dan met pijn. Ik weet niet wat ik vannacht uitgespookt heb maar ik heb een pijnlijke spier op mijn rug/ schouder. Nou ja het zal ooit wel overgaan. Heb vanmiddag na mijn werk een nieuwe spijkerbroek gekocht. En dat voor maar 17€ in de uitverkoop.
We hebben besloten om toch morgenvroeg te gaan ipv vanavond al, scheelt een nacht fatsoenlijke rust en morgen onze eigen douche nog.
RikM schreef:
11-07-2019 14:51
Mijnes normaal ook niet maar nu wel want moet veel invallen op andere dagen ivm vakanties collega's.
Niet erg.. ;-D

Voor nu op het menu: heb paella gehaald bij de visboer. Te moe om te koken...

Teau ik wil ook schilderen, ik word daar relaxed van.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 11-07-2019 18:15
7.52% gewijzigd
Dubbellll... Geen idee hoe ik dat voor mekaar krijg..
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 11-07-2019 18:15
87.94% gewijzigd
Cateautje schreef:
11-07-2019 14:50
Ik wacht met smart op een pakketje, verder ben ik een beetje aan het vogelen in de slaapkamer, met een zeer aandachttrekkerige kater aan mijn zijde, die praatjes heeft de laatste dagen.

Verder leef ik nog, ternauwernood.
Fijn ;-D :hello:
Heb je mijn reactie nog gelezen op jouw reactie op mijn reactie :proud: over jouw droomuitleg? (Ik snap dat het zo overkwam, maar heb er zeker overnagedacht en dat doe ik nog. Excuses dat ik wat onverschillig overkwam in mijn reactie. Dat was niet mijn intentie)

Sterker nog, ik heb weer gedroomd, iets vervelends :-(
Ik droomde dat ik niet aardig was tegen mijn zusje, ik noemde haar een burgertrut e.d, (zij is getrouwd in rl, 2 jaar jonger dan ik en heeft 2 kindjes. Ik ben single, woon alleen, geen kinderen. En daar ben ik blij mee, zeker met dat laatste) toen ik wakker werd had ik daar spijt van. (In rl ben ik goed met haar)
Ik geloof dat ik in de droom ook haar kritiek kreeg over mijn manier van leven en dat ik daarom in de verdediging schoot. (Maar dit laatste weet ik niet zeker maar ik denk wel dat het zo ging)
Ik vond dit geen leuke droom en ik ben geschrokken ervan :-|
Wij eten pasta met saus uit de diepvries dus ik hoef alleen pasta te koken. Dan ga ik even een eindje wandelen en dan de spullen verder inpakken.
Phoebemeaculpa schreef:
11-07-2019 18:14
Fijn ;-D :hello:
Heb je mijn reactie nog gelezen op jouw reactie op mijn reactie :proud: over jouw droomuitleg? (Ik snap dat het zo overkwam, maar heb er zeker overnagedacht en dat doe ik nog. Excuses dat ik wat onverschillig overkwam in mijn reactie. Dat was niet mijn intentie)

Sterker nog, ik heb weer gedroomd, iets vervelends :-(
Ik droomde dat ik niet aardig was tegen mijn zusje, ik noemde haar een burgertrut e.d, (zij is getrouwd in rl, 2 jaar jonger dan ik en heeft 2 kindjes. Ik ben single, woon alleen, geen kinderen. En daar ben ik blij mee, zeker met dat laatste) toen ik wakker werd had ik daar spijt van. (In rl ben ik goed met haar)
Ik geloof dat ik in de droom ook haar kritiek kreeg over mijn manier van leven en dat ik daarom in de verdediging schoot. (Maar dit laatste weet ik niet zeker maar ik denk wel dat het zo ging)
Ik vond dit geen leuke droom en ik ben geschrokken ervan :-|
Jawel, ik heb het gelezen. :)

Die droom? Diep in je hart leef je niet het leven waar je naar verlangt en dat reageer je af op je zus, die het blijkbaar prima naar haar zin heeft en alles heeft dat haar hartje begeert.
Cateautje schreef:
11-07-2019 18:19
Jawel, ik heb het gelezen. :)

Die droom? Diep in je hart leef je niet het leven waar je naar verlangt en dat reageer je af op je zus, die het blijkbaar prima naar haar zin heeft en alles heeft dat haar hartje begeert.
Jij bent wel goed in dromen uitleggen hè.
Wat betekent het dat ik droom dat mijn broer zwanger is en ik het niet eens vreemd vind o_o
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Cateautje schreef:
11-07-2019 15:40
Dankje! :)

Ik ken mezelf, op een gegeven moment heb ik er zat van en dan is het zo gebeurt.

Wel een aparte, ik hou niet van zeikers en nu ben ik er zelf één. :-D Word er gallisch van.
:rofl:

Dank voor uitleg, ik schrik wat je zegt.
Wat wil ik dan echt? Oeps diep van binnen weet ik het eigenlijk wel.
(Alleen niet of dat haalbaar is voor mij. Mmm moet maar beginnen daar in te gaan geloven. Dat doe ik namelijk niet.)

Wat zijn dromen mooi, leuk om je daarin te verdiepen. Ik begin te geloven dat in iedere droom, hoe onlogisch ook, wel een betekenis zit.
Je bent idd goed Teau!
Mmm misschien heef een mens/ik meer veel meer aan me verdiepen in mijn dromen dan in tarotkaarten...

Ik ben trouwens moe maar voldaan. Ik heb een fijn gesprek gehad met een oude (gewone) vriend die ik een tijd niet gesproken heb.
Kwam hem vd week toevallig tegen en we hadden vanmiddag afgesproken.
Veel opgestoken van het gesprek, ik ben blij en hij is lief.
Zo wij hebben alle spullen klaar gelegd. Ik moet alleen straks of morgenvroeg morgen nog even de kleren in twee tassen doen ipv in een en dan kunnen we 1 tas in de auto laten voor het geval de tent overstroomt. Niet dat ik dat verwacht maar man is aan het doemdenken wat het weer betreft en ik denk dat het wel meevalt.
Ach je overleeft het wel Dolfje, veel plezier alvast.

Joeoehoeoe ik ben blij, ik lees net op fb dat mijn lieve stadje er een Surinaams eettentje bij krijgt! Blij mee want ik ben dol op Suri food en we hebben bijna geen Surinaamse eettentjes. (Waarvan 1 ik echt niet heenga, paar jaar terug een tijdje gedate met eigenaar... :facepalm: :proud:)

Mmm 1 nadeel is wel, zelfgemaakte roti is het allerlekkerste i.m.o.. (Niet uit een pak)
Geleerd van een Surinaamse collega, ik kan het goed inmiddels maar allang niet gedaan en dit motiveert mij ook niet om het zelf weer eens te maken...
Phoebemeaculpa schreef:
11-07-2019 21:07
Ach je overleeft het wel Dolfje, veel plezier alvast.

Daar ga ik wel vanuit maar hoe ik me maandag voel is de vraag ;-D
dolfje schreef:
11-07-2019 21:10
Daar ga ik wel vanuit maar hoe ik me maandag voel is de vraag ;-D
Ik ben benieuwd.. ;-D
Goedemorgen beste Vivanen! :D Wazt is dát toch aangenaam wakker worden zeg, het geluid van onweer is schitterend! :thunder: :D Ik vind dat echt zo ontspannend! :zzz: Heerlijk om mee wakker te worden of om te slapen, net als regen.

Lekker weekend vandaag! :thumbsup:
Thlubbe schreef:
12-07-2019 07:38
Goedemorgen beste Vivanen! :D Wazt is dát toch aangenaam wakker worden zeg, het geluid van onweer is schitterend! :thunder: :D Ik vind dat echt zo ontspannend! :zzz: Heerlijk om mee wakker te worden of om te slapen, net als regen.

Lekker weekend vandaag! :thumbsup:
Hier helemaal niks qua onweer en regen en hopelijk blijft dat dus zo vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven