Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd

vrijdag 16 augustus 2019 om 08:19
Hoi
Taart! Champagne!
Ik had namelijk voor het eerst in mijn Viva forum carrière een ban
Heerlijk even rust, al miste ik jullie wel hoor!
Thlubbe: mijn kat is gek op fruit en groente. En op de dierenarts
Ik heb haar proberen uit te leggen dat dat vrij bizar is voor een kat, trekt ze zich weinig van aan.
Ontopic: ik moet ductape doen op mijn voet ivm voetwratjes, maar dat
spul blijft niet zitten!!!! Is al zowat een halve rol doorheen...
(Ook al paar keer stikstof gehad maar helpt niet)
En er is hier in huis volgens mij een mottenplaag, gek word ik van die beesten, al zitten ze gek genoeg niet bij mn kleding. (Mmm zijn het dan wel motten? Kleine bruine vlindertjes)
Gelukkig helpen de katjes mij om ze te vangen.
Goedemorgen, koffie!!! Weekend!!!

Taart! Champagne!
Ik had namelijk voor het eerst in mijn Viva forum carrière een ban

Heerlijk even rust, al miste ik jullie wel hoor!
Thlubbe: mijn kat is gek op fruit en groente. En op de dierenarts

Ik heb haar proberen uit te leggen dat dat vrij bizar is voor een kat, trekt ze zich weinig van aan.
Ontopic: ik moet ductape doen op mijn voet ivm voetwratjes, maar dat

(Ook al paar keer stikstof gehad maar helpt niet)
En er is hier in huis volgens mij een mottenplaag, gek word ik van die beesten, al zitten ze gek genoeg niet bij mn kleding. (Mmm zijn het dan wel motten? Kleine bruine vlindertjes)
Gelukkig helpen de katjes mij om ze te vangen.
Goedemorgen, koffie!!! Weekend!!!

vrijdag 16 augustus 2019 om 09:06
Phoebemeaculpa schreef: ↑16-08-2019 08:19En er is hier in huis volgens mij een mottenplaag, gek word ik van die beesten, al zitten ze gek genoeg niet bij mn kleding. (Mmm zijn het dan wel motten? Kleine bruine vlindertjes)
Dat is vast de eikenprocessievlinder. Daar stikt het nu van. Al die kloterupsen zijn nu vlinder geworden.
Welkom terug trouwens.

zaterdag 17 augustus 2019 om 11:03

zaterdag 17 augustus 2019 om 12:39
Ik kwam gisteren een ex-collega tegen van de overblijf. Ben 3 jaar overblijf-juf geweest. Die collega was het hoofd daarvan. Vond het leuk werk tot ze steeds vaker commentaar ging leveren. Op mijn functioneren, maar ook privéleven. Elke keer had ze wel wat. Tegen mijn moeder vertelde ze dat ik koppig was, 's avonds te laat buiten liep en mijn moeder te lief voor me was. Haar gezeur ging mij zó tegenstaan dat laatste jaar dat ik vlak voor het einde van de Kerstvakantie besloot te stoppen daar. Niet netjes en ze was het er niet mee eens. Maar de maat was vol voor mij. Ze kon me niet dwingen (vrijwilligerswerk) en als ik het zo wilde moest het maar zo. Ik werk daar al 8 jaar niet meer. En al een paar jaar als ik haar tegenkom doet ze overdreven vriendelijk. Ik geef hele korte antwoorden, zodat ze niet kan bemoeien. Eigenlijk vind ik haar gewoon heel dom.

zaterdag 17 augustus 2019 om 13:04
Er zat vanmorgen een joekel bij mn voordeur.RikM schreef: ↑17-08-2019 11:03Goedemorgen.
Ik deed vanochtend m'n ogen open en het eerste wat ik zag was een spin die over m'n kussen liep. Vanuit de richting van m'n gezicht, dus daar kwam 'ie net vandaan.![]()
Nou ben ik ontzettend mannelijk dus ik heb er geen enorm drama van gemaakt, maar het had van mij niet zo gehoeven.![]()
Laatst op kantoor hadden we dus die muis waar ik totaal niet bang voor ben maar dit soort spinnen vind ik niet echt leuk.
Ik de katten roepen of ze deze engerd even weg wilden halen maar die hadden geen zin.
En ik vind het maf dat ik een muis niet eng vind en spinnen wel, ik wilde het beestje niet uitmoorden dus ik heb stoffer en blik gepakt en het monstertje buiten gezet.
Dat vind ik een heldendaad van mijzelf
Hondesmens: trieste vrouw, lekker laten, niet jouw probleem.
Thlubbe: omdat ik hier in mijn topic had gescholden op een paar andere forunmers.
Was wel terecht hoor...
Ik vond het vooral grappig dat ik na jaaaaaaren ook een x een ban had.
Tegelijk met Mevrouw Teau, solidair van mij he

zaterdag 17 augustus 2019 om 13:08
Phoebemeaculpa schreef: ↑17-08-2019 13:04ik wilde het beestje niet uitmoorden dus ik heb stoffer en blik gepakt en het monstertje buiten gezet.
Dat vind ik een heldendaad van mijzelf![]()
O, dat vind ik wel dapper van je. Bij die grote pak ik toch echt de stofzuiger.

zaterdag 17 augustus 2019 om 16:39
Dank je!!!
Daar dacht ik ook aan maar die moet ik dan de trap afzeulen, pleur ik bijna van de trap met dat ding, peert die spin hem ..
En nogmaals ik vind het stom dat zo'n beest me de stuipen op het lijf jaagt maar als ik een muisje zie vind ik hem schattig en wil ik hem meenemen. Terwijl een muis meer kwaad kan dan een spin. Die eet vliegjes en is juist nuttig.
Anyway ik vond het ook eng hoor maar ik heb toch doorgezet en ik heb het overleefd.
Zo het was een zoete inval hier vandaag. Klusjesman kwam, broer kwam nichtje brengen, heb pannenkoeken gebakken voor het hele spul
enz.
Was erg gezellig maar nu ben ik wel een beetje gaar en heb ik mezelf languit op de bank geparkeerd.
Ik doe lekker niks meer vandaag.
Was trouwens nog ff in de Lidl net. Ik weet meteen weer waarom ik daar op zaterdag liever niet heen ga. Wat een inferno...
Lange rijen en stond een gast met zijn mobiel bezig te zijn en had daardoor niet door dat hij bijna aan de beurt was, zn rotzooi op de band moest smijten en dat er nog mensen achter hem stonden.
Heb maar geen opmerking gemaakt
of die een keer klaar was en of het vandaag nog kon, maar was wel verleidelijk.
Man ik neem dat ding niet eens mee als ik boodschappen doe. Laat staan dat ik ermee bezig ben.
Ik begrijp echt niet dat mensen altijd en overal bezig moeten zijn met die dingen...
Daar dacht ik ook aan maar die moet ik dan de trap afzeulen, pleur ik bijna van de trap met dat ding, peert die spin hem ..
En nogmaals ik vind het stom dat zo'n beest me de stuipen op het lijf jaagt maar als ik een muisje zie vind ik hem schattig en wil ik hem meenemen. Terwijl een muis meer kwaad kan dan een spin. Die eet vliegjes en is juist nuttig.
Anyway ik vond het ook eng hoor maar ik heb toch doorgezet en ik heb het overleefd.
Zo het was een zoete inval hier vandaag. Klusjesman kwam, broer kwam nichtje brengen, heb pannenkoeken gebakken voor het hele spul

Was erg gezellig maar nu ben ik wel een beetje gaar en heb ik mezelf languit op de bank geparkeerd.
Ik doe lekker niks meer vandaag.
Was trouwens nog ff in de Lidl net. Ik weet meteen weer waarom ik daar op zaterdag liever niet heen ga. Wat een inferno...
Lange rijen en stond een gast met zijn mobiel bezig te zijn en had daardoor niet door dat hij bijna aan de beurt was, zn rotzooi op de band moest smijten en dat er nog mensen achter hem stonden.
Heb maar geen opmerking gemaakt
of die een keer klaar was en of het vandaag nog kon, maar was wel verleidelijk.
Man ik neem dat ding niet eens mee als ik boodschappen doe. Laat staan dat ik ermee bezig ben.
Ik begrijp echt niet dat mensen altijd en overal bezig moeten zijn met die dingen...

zondag 18 augustus 2019 om 13:50
RikM schreef: ↑17-08-2019 11:03Goedemorgen.
Ik deed vanochtend m'n ogen open en het eerste wat ik zag was een spin die over m'n kussen liep. Vanuit de richting van m'n gezicht, dus daar kwam 'ie net vandaan.![]()
Nou ben ik ontzettend mannelijk dus ik heb er geen enorm drama van gemaakt, maar het had van mij niet zo gehoeven.![]()

zondag 18 augustus 2019 om 13:54

zondag 18 augustus 2019 om 16:49
Waarom stom, je had het gezellig, daar gaat het om.
En die houten kop gaat wel over hoor...
Het is hier inmiddels best wel opgeklaard dus ik ben even lekker een uurtje naar buiten gegaan met en daarna besloten om pizza te halen want daar heb ik enorm veel trek in.
Morgen weer gezond hoor, het is zondag en ik vind het wel best.
Teau's ban is morgen over, jeeeeehhhh!!!!
En die houten kop gaat wel over hoor...
Het is hier inmiddels best wel opgeklaard dus ik ben even lekker een uurtje naar buiten gegaan met en daarna besloten om pizza te halen want daar heb ik enorm veel trek in.
Morgen weer gezond hoor, het is zondag en ik vind het wel best.
Teau's ban is morgen over, jeeeeehhhh!!!!

maandag 19 augustus 2019 om 10:11

weinig zin in had (paar dingen die geregeld moeten worden).
Ik stel nooit iets uit dus ik mocht dat van mijzelf maar heb zojuist toch die dingen gedaan en dat vind ik erg goed van mijzelf!

Lucht ook op. (En amper een uur werk dus waarom ik daar dan totaal geen zin in heb zal mij een raadsel zijn..)
Het is lekker weeeeeeeeeeer!!!