Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd

maandag 26 augustus 2019 om 15:48
Het is goed toeven voor de ven, maar als ik opsta en wegloop, dan loop ik een sauna in. Ik heb trek in een grote bak koude yoghurt, maar de koelkast is zo ver weg, al is het wel lekker natuurlijk, om met de deur open even te kroelen met een krop andijvie of een bak kippepoten.
Helaas ben ik alreeds door alle ijsjes heen en moet ik eigenlijk even de boer op om nieuwe te halen, maar ik kan het niet opbrengen om die verzengende hitte in te gaan en zeker op mijn snorretje word ik geroosterd in de wind, dus nu zou ik willen vragen of er iemand is hier die voor mij eventjes wat boodschapjes wil doen, het liefst iemand met een teflonhuid en het karakter van een dragonder. Ik heb nodig, 6 pakken lactosevrije melk en 5 pakken vrieslollies. Schiet het maar voor, ik betaal bij ontvangst.
Helaas ben ik alreeds door alle ijsjes heen en moet ik eigenlijk even de boer op om nieuwe te halen, maar ik kan het niet opbrengen om die verzengende hitte in te gaan en zeker op mijn snorretje word ik geroosterd in de wind, dus nu zou ik willen vragen of er iemand is hier die voor mij eventjes wat boodschapjes wil doen, het liefst iemand met een teflonhuid en het karakter van een dragonder. Ik heb nodig, 6 pakken lactosevrije melk en 5 pakken vrieslollies. Schiet het maar voor, ik betaal bij ontvangst.

maandag 26 augustus 2019 om 16:07
Ben het wel een beetje met je eens, maar het is toch wel een beetje warm...herfstappeltaart schreef: ↑26-08-2019 15:56Laten we allemaal nog even genieten van het mooie weer en de hitte-problemen vooral niet overdrijven. Nog even en we zeuren weer massaal over de regen en de kou.
(Al is het beter uit te houden dan 40 graden...)
Anyway ik heb mezelf opgesloten op een koele slaapkamer en ik overleef het wel.
Het is maar een paar dagen, dan mogen we weer zeuren over regen

maandag 26 augustus 2019 om 16:08
Phoebemeaculpa schreef: ↑26-08-2019 16:07Ben het wel een beetje met je eens, maar het is toch wel een beetje warm...
(Al is het beter uit te houden dan 40 graden...)
Anyway ik heb mezelf opgesloten op een koele slaapkamer en ik overleef het wel.
Het is maar een paar dagen, dan mogen we weer zeuren over regen![]()

maandag 26 augustus 2019 om 16:49
Mooi gezegd.
Ik heb trouwens weer gedroomd Teau, iets heel leuks.
Zie messenger.

Ik heb trouwens een andere aria verschrikkelijk in mijn hoofd, ik word er simpel van...
Ik ga maar even iets anders zingen, dat helpt vast.
'La donna e mobileeeeeeee
Qual piuma al vento
Muta d'accentooooo'
Grrrrrrr...

dinsdag 27 augustus 2019 om 15:44
Ik ben vanmorgen op de fiets naar de stad gegaan, niks gekocht want kon niks vinden. Geen leuke nieuwe bikini en ook geen fijne zonnebril. Voor de rest had ik geen zin om te passen en schoenen en sandalen mag ik pas voor de winter een nieuw paar kopen van mezelf en volgend jaar pas sneakers.
Straks werken.
Straks werken.

dinsdag 27 augustus 2019 om 17:27
Zo, mn werkdag zit er weer op.
Helaas, op kantoor is het heerlijk, thuis is het bloedheet.
Ik neem mijn woorden van van de week weer terug, dit is helemaal niet lekker, dit is snoeiheet.
Heb net wel mn vennetje ff tevoorschijn gehaald, dat scheelt toch wel.
Ik werk nu trouwens vrijwel iedere werkdag smiddags.
Omdat ik (zeker met dit hete weer) dan echt geen puf heb om te koken
zorg ik sinds kort dat ik iets makkelijks heb of ik kook dubbele porties om in te vriezen.
En dat vind ik zo'n goede actie van mezelf want ik vind het zo fijn dat ik niks meer hoef te verzinnen, laat staan te koken.
Dat heb ik goed bedacht vind ik zelf...
Mijn poezedotjes hebben het ook zwaar geloof ik, ik heb ze net eten gegeven, vonden ze fijn maar ze hebben beiden niet veel gegeten en dat gebeurt nooit...
Pfffff nog 1 dag bakken en braden...
Helaas, op kantoor is het heerlijk, thuis is het bloedheet.
Ik neem mijn woorden van van de week weer terug, dit is helemaal niet lekker, dit is snoeiheet.
Heb net wel mn vennetje ff tevoorschijn gehaald, dat scheelt toch wel.
Ik werk nu trouwens vrijwel iedere werkdag smiddags.
Omdat ik (zeker met dit hete weer) dan echt geen puf heb om te koken
zorg ik sinds kort dat ik iets makkelijks heb of ik kook dubbele porties om in te vriezen.
En dat vind ik zo'n goede actie van mezelf want ik vind het zo fijn dat ik niks meer hoef te verzinnen, laat staan te koken.
Dat heb ik goed bedacht vind ik zelf...

Mijn poezedotjes hebben het ook zwaar geloof ik, ik heb ze net eten gegeven, vonden ze fijn maar ze hebben beiden niet veel gegeten en dat gebeurt nooit...

Pfffff nog 1 dag bakken en braden...

dinsdag 27 augustus 2019 om 20:41
Al in november

Het is bijna september en als je begin november gaat dan zijn het maar twee maanden meer. #omdenken#

Nee, effe serieus, lijkt me een heerlijke vakantieplek

Vandaag ook iets van de diepvries opgewarmd, was het nog lekker ook

dinsdag 27 augustus 2019 om 21:33
Phoebeje: merci, thanks, danke schön, dankjewel, gracias, grazie, xiexiePhoebemeaculpa schreef: ↑27-08-2019 21:25![]()
Leuk Dolf!
Hoi Vivamuis, wilkommen, bienvenue, welcoooooome...![]()

Wat een gezellig topic!!

dinsdag 27 augustus 2019 om 21:52
Net of niet?Phoebemeaculpa schreef: ↑27-08-2019 21:47De rien, graag gedaan.
Ja he, dank je wel.
Dat is overigens net de bedoeling, dat het gezellig is![]()