Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
maandag 21 augustus 2017 om 21:07
idd, alleen als hij aandacht wilt wordt meneer vervelend
Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 21 augustus 2017 om 22:33
maandag 21 augustus 2017 om 22:42
Ja precies. Mijn honden weten precies hoe ze mij moeten inpakken..... Het zijn eigenlijk ook wel bitches mijn honden. Zo schattig doen, maar ondertussenAlicereturns schreef: ↑21-08-2017 22:33Keuken: wat vervelend!! Wat betreft het roken: you can do it![]()
Ik kan meepraten over ondeugende viervoetige pluizebolletjes, ik heb er ook twee. Vooral van 1 mevrouwtje word ik soms een beetje moe...
Mjah als het erop aan komt kijken ze zo zielig.. monsters...
Als mijn honden te stil zijn, zijn ze in 90% van de gevallen wat aan het uitvreten.
woensdag 23 augustus 2017 om 17:23
Haha over stokeren heb ik heb ik jaren discussie gehad met mijn tandarts.
Inmiddels ben ik er verslaafd aan
Werk was erg fijn , ze waren lief en best wel bezorgd, dat had ik niet verwacht.
Zo lief!
Ik vond het fijn om terug te zijn.
Ik had alleen net zo'n trek in patat en dat heb ik lekker gehaald..
Inmiddels ben ik er verslaafd aan
Werk was erg fijn , ze waren lief en best wel bezorgd, dat had ik niet verwacht.
Zo lief!
Ik vond het fijn om terug te zijn.
Ik had alleen net zo'n trek in patat en dat heb ik lekker gehaald..
woensdag 23 augustus 2017 om 19:44
pfft ik nog, het heeft me zelfs een bezoekje naar de mondhygienist opgeleverd die ik leuker vind dan de tandarts
maar ga het bijhouden wil nooit meeer gaatjes
aah leuk soms kunnen collega's erg lief zijn en meegaand, oooh jaloers heb express weinig gegeten vandaag missg morgen
maar ga het bijhouden wil nooit meeer gaatjes
aah leuk soms kunnen collega's erg lief zijn en meegaand, oooh jaloers heb express weinig gegeten vandaag missg morgen
Relax we're all crazy, it's not a competition
dinsdag 21 mei 2019 om 22:24
dinsdag 21 mei 2019 om 22:28
Nee, helaas! Ik word 's nachts wakker met afwisselend het lied van Nederland, Frankrijk en België in mijn hoofd. Heel erg leuk.Phoebe-returns schreef: ↑20-05-2019 18:11Upperdepup!
Noodgeval!
Ik heb door al dat songfestivalgeweld van de afgelopen dagen datsnertnummer van Lennie Khur in mn kop.
Word er onderhand gek van....
Heeeeeelp!
Meer mensen met nutteloos leed?
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 21 mei 2019 om 22:47
Hertje: nee, was niet nodig want ik zing zelf (klassiek) en ik had repetitie gister, dat hielp
Heb je het vroege opstaan overleefd? (Heb ik zelf geen moeite mee: ochtend mens. Zeldzaam, ik weet het)
Doornroosje:
Ik weet hoe zwaar het is, ik heb een soort wandelend radiostation in mijn hoofd. Ik heb altijd liedjes in mijn hoofd. Soms is dat gezellig maar kan ook zwaar irritant zijn.
Houston... We've got a problem... Ik vind iemand een beetje leuk ben ik bang (had een vriend, we hadden echter een break en ik heb voor nu de knoop doorgehakt want ik heb geen zin om in de wacht te staan, ik wil leven), heb mn nummer vandaag in een opwelling gegeven, hij heeft geapt en nu gaan we wat drinken.
Is dat een probleem? Eehh nou ik zou niet weten waarom maar ik vind het gek en raar en ik voel me ook wel schuldig... (En ik snap ook niet dat ik dat durf! Ik ken hem van werk, ik kwam hem tegen en toen zei ik zullen we buiten werk een keer afspreken om te kletsen. Dat was ik al een tijdje van plan, maar ik verwachtte niet dat ik de kans zou krijgen. Was het eng om te vragen? Nee totaal niet! Het ging als vanzelf. Ben ik dat? Ik verbaas mezelf wel eens...)
Ik lijk wel een puber...
Heb je het vroege opstaan overleefd? (Heb ik zelf geen moeite mee: ochtend mens. Zeldzaam, ik weet het)
Doornroosje:
Ik weet hoe zwaar het is, ik heb een soort wandelend radiostation in mijn hoofd. Ik heb altijd liedjes in mijn hoofd. Soms is dat gezellig maar kan ook zwaar irritant zijn.
Houston... We've got a problem... Ik vind iemand een beetje leuk ben ik bang (had een vriend, we hadden echter een break en ik heb voor nu de knoop doorgehakt want ik heb geen zin om in de wacht te staan, ik wil leven), heb mn nummer vandaag in een opwelling gegeven, hij heeft geapt en nu gaan we wat drinken.
Is dat een probleem? Eehh nou ik zou niet weten waarom maar ik vind het gek en raar en ik voel me ook wel schuldig... (En ik snap ook niet dat ik dat durf! Ik ken hem van werk, ik kwam hem tegen en toen zei ik zullen we buiten werk een keer afspreken om te kletsen. Dat was ik al een tijdje van plan, maar ik verwachtte niet dat ik de kans zou krijgen. Was het eng om te vragen? Nee totaal niet! Het ging als vanzelf. Ben ik dat? Ik verbaas mezelf wel eens...)
Ik lijk wel een puber...
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 22-05-2019 06:12
9.91% gewijzigd
woensdag 22 mei 2019 om 06:32
Ja daarom juist... Terwijl ik met vriend net de knoop doorgehakt heb, voor nu althans. (We hadden een break omdat we allebei niet goed in ons vel zaten. Ik ben inmiddels weer ok, hij niet)Abundance-of-Freedom schreef: ↑21-05-2019 23:02Phoebe-returns nou leuk toch een date, wie weet wat er van komt? Good luck![]()
Mijn suffe ergernis: als ik een reactie plaats en hij komt helemaal onder aan de pagina![]()
Ik ben absoluut geen type die van de ene relatie in de andere hopt, echt niet.
Ik voel me ook schuldig naar vriend, wat onzin is denk ik.
Maar goed met die collega (werkt nog niet zo lang bij ons) heb ik vanaf het begin al enorme klik.
Nou ja niet vooruit lopen op zaken... We gaan wat drinken, meer niet.
Wat betreft jouw ergenis, dat kun je aanpassen in je profiel dacht ik. (Rechts boven op het poppetje klikken)