Nutteloos discuzeur topic
vrijdag 17 juni 2016 om 15:27
Heb je wat te zeuren of wil je ergens over ruzie maken: hier mag het, zolang het maar dom, suf of volkomen nutteloos is.
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
Ik begin: ik heb net 2 mini-roze-koeken op en nu heb ik een opgeblazen ballonnen-buik want ik heb het prikkelbare darmsyndroom.
Oww en ik verveel me sinds lange tijd weer eens maar dit schijnt goed te zijn voor de mentale gesteldheid .
vrijdag 6 januari 2017 om 17:30
Hola chicas ,
Ik leef nog! ( wel minder online ivm nier ok internet, volgende week word ik weer aangesloten . Heb nu de buuf ff lief aangekeken of ik op haar internet mag aangezien mijn noodpakket mbs op waren en KPN niet opschiet met nieuwe sturen
Brutalen hebben de halve wereld , dat wel...
Telfort zal onderhand stapelgek worden want ik stalk ze zo ongeveer
Mjah, treat them nice, they treat you like shit, treat them like shit, they love you
Ik leef nog! ( wel minder online ivm nier ok internet, volgende week word ik weer aangesloten . Heb nu de buuf ff lief aangekeken of ik op haar internet mag aangezien mijn noodpakket mbs op waren en KPN niet opschiet met nieuwe sturen
Brutalen hebben de halve wereld , dat wel...
Telfort zal onderhand stapelgek worden want ik stalk ze zo ongeveer
Mjah, treat them nice, they treat you like shit, treat them like shit, they love you
vrijdag 6 januari 2017 om 21:22
joeehooo alice darling
aaah gelukkig, hahaha wilde al bijna een gezocht vermist flyer rondsturen, wel leuk van de buurvrouw.
ze mogen niet zeuren,
hier gaat goed, heb een nieuwe tel, oude is overleden na kerst, gelukkig wel al me foto's kunnen overzetten en al mijn contacten
aaah gelukkig, hahaha wilde al bijna een gezocht vermist flyer rondsturen, wel leuk van de buurvrouw.
ze mogen niet zeuren,
hier gaat goed, heb een nieuwe tel, oude is overleden na kerst, gelukkig wel al me foto's kunnen overzetten en al mijn contacten
Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 8 januari 2017 om 19:34
Valt wel mee hoor, het is alweer weg....
Ik ben wat overmoedig geweest, kattenluikje ook middeleeuws en was stuk, ik d8 ach dat kan ik wel dus ff nieuwe gehaald en de oude eraf gesloopt.
Ik d8 ach een paar schroefjes kan niet zo moeilijk zijn.
Heb een uur zitten klieren, toen iemand gebeld die me vd week ff helpen komt
(En ff karton voor het gat geplakt..)
Ik ben wat overmoedig geweest, kattenluikje ook middeleeuws en was stuk, ik d8 ach dat kan ik wel dus ff nieuwe gehaald en de oude eraf gesloopt.
Ik d8 ach een paar schroefjes kan niet zo moeilijk zijn.
Heb een uur zitten klieren, toen iemand gebeld die me vd week ff helpen komt
(En ff karton voor het gat geplakt..)
zondag 8 januari 2017 om 21:11
quote:Alicemorgan82 schreef op 08 januari 2017 @ 20:32:
Oww lach maar hoor, das gezond en ik vond het zelf ook wel een grappige actie..
Aah dus je hebt wel honger nu denk ik , wat heb je besteld?
Ik had een biefstukje gemaakt, met salade en een paar van die aardappeltorentjes.
hihi, pizza calzone, had net de reactie verstuurd toen werd er aan gebeld, bezorger was verdwaald.
ook lkker, had echt geen zin om te koken en het is toch zondag
Oww lach maar hoor, das gezond en ik vond het zelf ook wel een grappige actie..
Aah dus je hebt wel honger nu denk ik , wat heb je besteld?
Ik had een biefstukje gemaakt, met salade en een paar van die aardappeltorentjes.
hihi, pizza calzone, had net de reactie verstuurd toen werd er aan gebeld, bezorger was verdwaald.
ook lkker, had echt geen zin om te koken en het is toch zondag
Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 19 augustus 2017 om 20:26
Ahh wel alleen nutteloos zeuren he...
Wedstrijdje zielig doen, ik doe ook eem duit in het zakje: heb me ziek moeten melden afgelopen week, soort van inzinking/overspannen.
D8 dat ik wel weer kon werken vd week maar het ging weer fout vandaag en ben weer een zak aardappelen... Met rugpijn....
En vriendje belde maar ging fout, ik belde terug maar hij pakt niet op...
En ik wilde The Good wife ff afbingen maar ik vind het wat saai worden...
Meuh....
Wedstrijdje zielig doen, ik doe ook eem duit in het zakje: heb me ziek moeten melden afgelopen week, soort van inzinking/overspannen.
D8 dat ik wel weer kon werken vd week maar het ging weer fout vandaag en ben weer een zak aardappelen... Met rugpijn....
En vriendje belde maar ging fout, ik belde terug maar hij pakt niet op...
Meuh....
zaterdag 19 augustus 2017 om 20:35
O mag ik ook even meezeuren.
De medicatie die ik gebruik tegen mijn aandoening is volgens mij vervelender dan de aandoening zelf. Misselijk, moe....bleeeeehhh...
En dan zit ik nu lekker in pyjama om een film te kijken, ben ik de pincode om te betalen weer eens kwijt en lukt het instellen van een nieuwe code niet.....dubbel bleeeehhh
De medicatie die ik gebruik tegen mijn aandoening is volgens mij vervelender dan de aandoening zelf. Misselijk, moe....bleeeeehhh...
En dan zit ik nu lekker in pyjama om een film te kijken, ben ik de pincode om te betalen weer eens kwijt en lukt het instellen van een nieuwe code niet.....dubbel bleeeehhh
zaterdag 19 augustus 2017 om 23:02
Brrr...wie gaat er nou bbq-en met dit weer?tanteslankie schreef: ↑19-08-2017 20:45Zitten die kut buren met hun kuttuin weet te kut barbecuen...
zaterdag 19 augustus 2017 om 23:05
. Ik moet ongesteld worden, heb gigantische buikkrampen, pijnlijke borsten, ibuprofen en paracetamol /aspirine werkt nooit en ik heb er ook nog hoofdpijn bij.Alicereturns schreef: ↑19-08-2017 20:26Ahh wel alleen nutteloos zeuren he...
En vriendje belde maar ging fout, ik belde terug maar hij pakt niet op...![]()
Meuh....![]()