nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:01
quote:isadoro schreef op 19 augustus 2011 @ 21:56:
IJsmarsen zijn een duivelse uitvinding. Dus voor jouw bescherming, zeg ik: Nee! Ze zijn vreselijk vies. En ze hebben er verslavende stoffen ingestopt, zodat je na één verslaafd bent. Hoewel je het eigenlijk heel vies vindt. En je krijgt gaten in je gebit. En allemaal andere nare bijwerkingen. Begin er niet aan!Ik ga morgen een aluhoedje kopen. En een paar pakken ijsmarsen natuurlijk.
IJsmarsen zijn een duivelse uitvinding. Dus voor jouw bescherming, zeg ik: Nee! Ze zijn vreselijk vies. En ze hebben er verslavende stoffen ingestopt, zodat je na één verslaafd bent. Hoewel je het eigenlijk heel vies vindt. En je krijgt gaten in je gebit. En allemaal andere nare bijwerkingen. Begin er niet aan!Ik ga morgen een aluhoedje kopen. En een paar pakken ijsmarsen natuurlijk.
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:06
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:07
Ach, het is maar vanille-ijs met karamel omgeven door chocolade.
En ze geven vlekken op je witte trui, zoals ik vanavond heb gemerkt.
Wat kan er allemaal in een ovenschaal:
- lasagne,
- aardappelpartjes met rozemarijn en knoflook
- gegrilde groentes
- moussaka
- Tiramisu (kan je beter niet in de oven zetten, maar wel in een ovenschaal maken)
En ze geven vlekken op je witte trui, zoals ik vanavond heb gemerkt.
Wat kan er allemaal in een ovenschaal:
- lasagne,
- aardappelpartjes met rozemarijn en knoflook
- gegrilde groentes
- moussaka
- Tiramisu (kan je beter niet in de oven zetten, maar wel in een ovenschaal maken)
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:10
Op de een of andere manier komt het er nooit van de ovenschaal te gebruiken. Terwijl ik toch echt wel van koken hou; kook alles vers en maak nog zelf pudding. Waarom ik dat ding dan niet gebruik is denk ik omdat ik geen kaas lust en dat in veel ovenrecepten wordt gebruikt. En ik woon alleen: wat moet je dan met zo'n schaal vol?
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:11
quote:Jonari schreef op 19 augustus 2011 @ 22:04:
Lijkt me lastig zonder koelkast, Nelletje.
Wat is nu weer een aluhoedje?Een hoedje gevouwen van aluminiumfolie. Schijnt werkzaam te zijn tegen Expres Veroorzaakte Straling en is als zodanig symbool geworden voor bescherming tegen niet bestaande gevaren zoals beschreven in complottheorieen. Is een hobby van mij, complottheorieen.... kun je je eindeloos mee vermaken.
Lijkt me lastig zonder koelkast, Nelletje.
Wat is nu weer een aluhoedje?Een hoedje gevouwen van aluminiumfolie. Schijnt werkzaam te zijn tegen Expres Veroorzaakte Straling en is als zodanig symbool geworden voor bescherming tegen niet bestaande gevaren zoals beschreven in complottheorieen. Is een hobby van mij, complottheorieen.... kun je je eindeloos mee vermaken.
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:14
@Nelletje: Mooie nieuwe plek? Al helemaal jouw huisje? Slaap lekker straks.
@Groentsoep: Zijn IJsmarsen uitgevonden door de overheid om ons allemaal aan het overgewicht te krijgen? En wint dan de farmaceutische industrie? En ben ik eigenlijk in dienst van de overheid om op een vrouwenforum over lekker eten te beginnen? En jullie ook?
@Groentsoep: Zijn IJsmarsen uitgevonden door de overheid om ons allemaal aan het overgewicht te krijgen? En wint dan de farmaceutische industrie? En ben ik eigenlijk in dienst van de overheid om op een vrouwenforum over lekker eten te beginnen? En jullie ook?
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:16
Mag ik ook wat niet nuttigs melden? Lig ook ziek in bed. Al een week... En mijn arme collega's maar buffelen, net als mijn man... Heb mijn tweeling maar even aan hem overgelaten, maar is niet leuk! Verveel me... En voel me belabbert... Gelukkig heb ik nog invriesijsjes.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:17
quote:isadoro schreef op 19 augustus 2011 @ 22:14:
Ja. Ja. Ja. Ja.
Dit is dus eigenlijk een fishing topic.
Foei.
Ja. Ja. Ja. Ja.
Dit is dus eigenlijk een fishing topic.
Foei.