nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
zaterdag 22 oktober 2011 om 15:15
Heb vissies gegeten. Ga ik vanavond weer eten. Met grillgroenten, vind ik heerlijk!
Laatst rijst groots laten mislukken: eerst te weinig water (ik had het op tijd door), dus water bij gedaan. Daar werd het vooral kleverige prak van. Dus volgende keer ga ik dan meteen nieuwe rijst maken.
Nu naar de HEMA, op zoek naar beenwarmers.
Laatst rijst groots laten mislukken: eerst te weinig water (ik had het op tijd door), dus water bij gedaan. Daar werd het vooral kleverige prak van. Dus volgende keer ga ik dan meteen nieuwe rijst maken.
Nu naar de HEMA, op zoek naar beenwarmers.
zaterdag 22 oktober 2011 om 21:55
Wat voor vis Isa? Ik ga meestal voor de Panga. Van die diepvriesstukken. Lekker makkelijk. Dochter en zoon zijn daar ook echt verzot op!
Vanavond hadden we taco's. Ook al zo lekker. Alleen was het koud, want de kids moesten blijkbaar eerst op bed. Die waren niet zo vrolijk...
Vanavond hadden we taco's. Ook al zo lekker. Alleen was het koud, want de kids moesten blijkbaar eerst op bed. Die waren niet zo vrolijk...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
donderdag 27 oktober 2011 om 21:12
quote:MEFS schreef op 29 september 2011 @ 14:16:
Toc toc!! Mag ik even storen? MP, ik heb je, denk ik, op FB gevonden en een uitnodiging verstuurd. Kan dat kloppen? Of heb ik iemand anders op gamba's met koffie uitgenodigd?
he? que te sangas tetas, ik dacht dat dit topic dood was!
lekkere blinde kip ben ik...
MEFS: ach schatje toch, zat je hier ook? nee ik was dus niet dood.
heb jou ook vreselijk gemist, dacht dat jij ook dood was
had je gevonden op het hoge hakken topic maar je had niks meer gezegd.
weet niet waarom fb niet gelukt is, heb wel naam veranderd op fb ivm privacy. mail me maar ff.
en nee ik heb geen gamba's met koffie gehad met iemand anders, dat zou ik nooit doen
Toc toc!! Mag ik even storen? MP, ik heb je, denk ik, op FB gevonden en een uitnodiging verstuurd. Kan dat kloppen? Of heb ik iemand anders op gamba's met koffie uitgenodigd?
he? que te sangas tetas, ik dacht dat dit topic dood was!
lekkere blinde kip ben ik...
MEFS: ach schatje toch, zat je hier ook? nee ik was dus niet dood.
heb jou ook vreselijk gemist, dacht dat jij ook dood was
had je gevonden op het hoge hakken topic maar je had niks meer gezegd.
weet niet waarom fb niet gelukt is, heb wel naam veranderd op fb ivm privacy. mail me maar ff.
en nee ik heb geen gamba's met koffie gehad met iemand anders, dat zou ik nooit doen
zondag 30 oktober 2011 om 21:06
Ik ga nu een planning maken voor mijn dag van morgen... Ik doe altijd zo weinig en dat weinig doen kost me in de tussentijd heel veel tijd...
En zometeen de was ophangen. Opvouwen ben ik nog niet aan toe.
En zometeen de was ophangen. Opvouwen ben ik nog niet aan toe.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
maandag 31 oktober 2011 om 14:55
dinsdag 1 november 2011 om 20:15
nee zo werkt het niet. leeg is leeg,
het was soezie haar eigen keus.
PIEIEIEUW!! (prikt haar weer lek)
het heeft geen rede maar ik ben in een dip.
en heb bijna hele dag al (een lichte vorm van) een beetje migraine
kortom ik ben zielig...
en weet ook niet wat ik morgen aan moet. zucht, ik heb het erg zwaar.
het was soezie haar eigen keus.
PIEIEIEUW!! (prikt haar weer lek)
het heeft geen rede maar ik ben in een dip.
en heb bijna hele dag al (een lichte vorm van) een beetje migraine
kortom ik ben zielig...
en weet ook niet wat ik morgen aan moet. zucht, ik heb het erg zwaar.
woensdag 2 november 2011 om 10:57
quote:isadoro schreef op 01 november 2011 @ 18:44:
Soezie, wat is dat voor raar taalgebruik?! Of is dat mijn vervormde geest...
Dat laatste denk ik, Isa...
MissPhoebe, vandaar dat je mij weer lekprikt. Je moet je frustratie kwijt. Het is je vergeven. Heb je nog bedacht wat je aan moest vandaag? Of loopt er nu ergens in NL een naakte MissPhoebe op straat? (Nog even in het kader van de vervormde geesten: Nee, ik hoop niet dat dit laatste het geval is)
Inderdaad knap Isadoro, om de spaghetti te verbranden. Is mij nog nooit gelukt.
Soezie, wat is dat voor raar taalgebruik?! Of is dat mijn vervormde geest...
Dat laatste denk ik, Isa...
MissPhoebe, vandaar dat je mij weer lekprikt. Je moet je frustratie kwijt. Het is je vergeven. Heb je nog bedacht wat je aan moest vandaag? Of loopt er nu ergens in NL een naakte MissPhoebe op straat? (Nog even in het kader van de vervormde geesten: Nee, ik hoop niet dat dit laatste het geval is)
Inderdaad knap Isadoro, om de spaghetti te verbranden. Is mij nog nooit gelukt.
woensdag 2 november 2011 om 11:26
nee ik wist het idd. niet en zit nu in mijn blote billen op mijn werk (aan de receptie, het eerste aanspreekpunt )
nou vooruit voor deze x hoef je niet lek. maar aub volgende x niet te veel van mening veranderen aub. vind ik vermoeiend
Isadoro idd erg knap. ik neem aan dat je snapt dat als je iets kookt dat er water in de pan moet ??
heb op tv wel is iemand gezien die dat dus niet wist.......
nou vooruit voor deze x hoef je niet lek. maar aub volgende x niet te veel van mening veranderen aub. vind ik vermoeiend
Isadoro idd erg knap. ik neem aan dat je snapt dat als je iets kookt dat er water in de pan moet ??
heb op tv wel is iemand gezien die dat dus niet wist.......
vrijdag 4 november 2011 om 15:16
zondag 6 november 2011 om 11:54
Isa, ik was laatst mijn kledingkast aan het uitmesten en toen kwam ik allemaal leuke zomerjurkjes tegen waarvan ik me bedacht dat hoe zonnig het ook zou worden, ik ze nog niet zou kunnen dragen... Werd ik ook wel een beetje triest van. Ach ja, ook daarvoor zijn volgend jaar weer nieuwe kansen!
zondag 6 november 2011 om 13:52
ach dikke wollen wintertruien hebben ook zn charmes
mijn vriend en ik hebben een niks-doen dagje vandaag. heb het tot nu vol kunnen houden maar het begint nu toch aardig te kriebelen. ik ben ook niet goed in die dingen......
ga mezelf dus maar ff onder de douche gooien, geen idee waar het op slaat maar goed.
mijn vriend en ik hebben een niks-doen dagje vandaag. heb het tot nu vol kunnen houden maar het begint nu toch aardig te kriebelen. ik ben ook niet goed in die dingen......
ga mezelf dus maar ff onder de douche gooien, geen idee waar het op slaat maar goed.
maandag 7 november 2011 om 07:51
Nog een leuk mopje voor wie was lol nodig heeft op de vroege morgen:
Zitten drie mannen op één scooter, hoe heet de middelste?
Rob!
Want: er zit er eentje voorrob en eentje achterrob...
Zitten drie mannen op één scooter, hoe heet de middelste?
Rob!
Want: er zit er eentje voorrob en eentje achterrob...