nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Isa, ze willen alleen mijn plasma hebben . Als bloeddonor kun je uit verschillende dingen 'kiezen': 'volbloed' geven, oftewel, gewoon 500ml bloed afstaan, 'plasmaferese', wat ik dus doe, en 'thromboferese', dan willen ze alleen je bloedplaatjes. Maar omdat ze het bloed pas kunnen scheiden (dus rode bloedcellen scheiden van plasma) buiten je lichaam, hangen ze je aan een machine die bloed afneemt, dit centrifugeert zodat het gescheiden wordt, en dan de rode bloedcellen weer teruggeeft via dezelfde naald. En na een minuut of 40 hebben ze dan 650ml vers plasma . Best interessant om te zien, je kunt je bloed helemaal volgen in dat apparaat. Okee, misschien minder interessant als je slecht tegen bloed kunt .
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
hihihi Isa: ik dacht pcies hetzelfde een paar weken terug.

is tot nu toe ook gelukt, heb niks meer gedronken.

is sowieso handiger, ik kan er gewoon niet zo goed tegen.

Ik drink ook niet zo veel dus 4 glazen koppijn wijn (drinkt als limonade, weet je zeker dat het slechte wijn is....) hakt er wel in.

soezie watvoor heerlijke verhalen zit je allemaal te vertellen?

wat doe je dan voor werk?? je deed toch iets met autorijles of haal ik iets door de war?

heb nog steeds keelpijn. straks vriendlief even in mekaar beuken aangezien hij mij aangestoken heeft...
MP, ik ben nu nog dierenartsassistente. Maar ik ben op zoek naar een baan als rij-instructeur... Zijn helaas niet zo makkelijk te vinden.

Ik ben trouwens ook aangestoken door iemand, vanochtend ook keelpijn, nu gelukkig niet meer. Alleen nog zo'n 'vol' gevoel achterin mijn keel. Maar komt vast wel weer goed.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
aaahh nou snap ik het.

mdf: beetje late reactie, maar de grote verhuizing kijk ik altijd.

geen idee waarom, maar ik vind het zo leuk! dat gedoe daarnaa (huizenjacht) is min of meer hetzelfde idee, maar dat vind ik gek genoeg weer geen reet aan......

verder nutteloos nieuws: volgens mij is er vanavond geen zak op tv, phoebsman is naar voetbal (kijken, niet zelf doen), joepie.....
Oh, ik ben ook dol op Phil en Kirsty! Keek het vroeger vaak op zondag eind vd middag....

Soezie, wat goed dat bloedgeven! Zeker plasma, duurt toch extra lang. Ik heb 5x gegeven, maar zag er steeds zo tegenop dat ik daarna ben gestopt. Moet misschien eens denken of ik mijn moed weer verzamel....,

Vandaag vrij geweest en vanmiddag heerlijk genoten van het lekkere weer. Speeltuintje ingeweest met theekinderen en flink bijgekletst met diverse buren.

Vanavond met theeman naar de film geweest, was erg relaxed. Ga nu nog even uurtje wortel schieten op de bank :-)
hihihi ik heb de afgelopen 2 uur zitten broeden op 1 angry bird level die ik maar niet uit kreeg... echt te erg.

maar goed hij is uit
MP: gefeliciteerd! Heb je nu pauze of begin je gelijk aan het volgende level?
hihi dank je theeleut. inmiddels al sinds gister met de volgende bezig en die lukt ook niet. hoe frustrerend......
Heerlijke wandeling gemaakt vandaag. En daarna pannenkoeken gegeten. Wat een dag!
Heb vandaag tweedehands moederfietst gekocht met twee stoeltjes. Ben als een kind zo blij :-)
Wat is een moederfiets? Een fiets met een verlengd en verstevigd frame? In ieder geval gefeliciteerd met je aankoop.

Ik blijf het geweldig vinden om dingen te slopen met Angry Birds. Soms ontploft een stellage met veel kracht en zit ik te genieten van de effecten.
ja leuk is dat he isa! van alles mollen zonder gezeik

ik kan er ook uren zoet mee zijn...

gister werkelijk geen druppel gedronken maar had me tot een uur geleden toch koppijn.....

als ik toch koppijn krijg kan ik net zo goed wel drinken, grrrrrrrrr

verder tot 13u in bed gelegen en dvdtjes gekeken. was erg chill.....
MP, filmpjes kijken in bed klinkt erg goed! Hoofdpijn niet....

Moederfiets heeft lage instap en breed stuur. Het is gewoon een degelijk ding waar je kinderen op kunt vervoeren

Vandaag 11,5 km hardgelopen! Nog 10 erbij en ik ben klaar voor oktober. Nu zijn alle chocoladerozijnen van gisteren er weer af.
geen hoofdpijn meer nadat ik vanmiddag na uren kwelling een brufennetje genomen had.

nutteloos: heb werkelijk geen idee wat ik morgen aan moet.

(ik ben zo'n muts die haar kleren klaarlegt. als ik dat sochtends nog es moet doen schiet het echt niet op.

nu ga ik vriendlief ff in mekaar knuppelen want heb geen zin om voetbal te kijken.
Oh! Zo'n muts ben ik ook! Sterker nog: ga nu mijn kleren uitzoeken en duik daarna mijn mandje in. Trusten!
Hahaha, ik ZOU eigenlijk mijn kleren klaar moeten leggen 's avonds zodat ik 's ochtends wat vaker op tijd zou komen, maar ben er te lui voor .

Zit nu op mijn werk, heb pauze, dus even tijd om te forummen. Hopelijk ben ik om 19:00 klaar met werken, lekker op tijd naar huis.

Zoon en dochter hebben vanochtend heerlijk in hun nieuwe autostoeltjes zitten spelen, èn slapen! Prima dus! Die zijn goedgekeurd.

had iemand mij al gemist??

Ik ben weer terug van een superweekendje weg met mijn man en zoon. We hadden perfect weer; droog, zonnig en niet te koud. Veel gewandeld, gezwommen, lekker eten, veel aandacht voor zoon en man. Kortom de ideale 1e 'vakantie' met onze zoon.

kleding de avond ervoor klaarleggen doe ik ook!

@ Soezie, ik kan dat soort dingen ook prima aan hoor, ik gruwel niet van wat bloed of pus. Ga liever zelf even wat proberen op te lossen dan naar de HA (ik bel echt alleen als het niet anders meer kan).

Hoe is het nu met je keelpijn? Ben je weer aan het opknappen of lig je ziek in je bed?

@ isa, je kater overleefd?

Als er vroeger bij mijn ouders een electrisch aparaat kapot was, dan werd de stekker eraf geknipt uit voorzorg en kregen wij de schroevendraaiers. Ga het maar slopen en hier is een bakje voor de schroefjes. Uren speelplezier was gegarandeerd. Ik zou het zo weer doen, maar tegenwoordig gebruiken ze veel minder schroefjes en is het allemaal van dat aan elkaar geklikt/gesmolten plastic. Leer je nog best veel van.

@ MP (ook een late reactie terug ) Huizenjacht vind ik ook echt saai, ik zap dan naar iets anders. Ik vind die presentatoren ook een behoorlijke air hebben waar ik soms erg onpasselijk van word, misschien is dat de reden dat ik het ook niet leuk vind.

@ Oetl, leuk een moederfiets. Hier nog steeds een oude studentenfiets. Maybe dat ik er volgend jaar ook een ga aanschaffen en dan ruil ik mijn oude fiets in ofzo. Heb je gehoord dat de BOVAG klaagt over de postcodeloterij wbt de fietsen. Ik vind dat ze groot gelijk hebben!!

Begin van de middag kwamen we terug van ons weekendje weg, heb ondertussen al weer (te)veel gedaan; was weggewerkt, weekendspullen opgeruimd (zoon heeft toch veel nodig in 4 dagen tijd), post weggewerkt, de halve achtertuin gedaan daarna was de groene kliko vol, boodschappen gedaan en nog een keer of wat voedingen voor zoon gedaan.

Dadelijk ga ik pasta maken, eten en weer door in het avondritme.
grrrrommm. ik vind het niet eerlijk. bijna nooit ben ik ziek als de rest van het land ziek is. epidimies/epidiemieën (hihihi hoe zeg je dat) ik doe er nooit aan mee. geen idee waarom, ik doe blijkbaar iets goed (gezond eten enz.)

ALLEEN NU ZIT IK !*&#@**$#! DUS TOCH SNIPVERKOUDEN TE SNUFFEN EN TE SNOTTEREN!!

diegene die dit op zn geweten heeft (kunnen zijn mn mams of vriendlief) die is nog niet jarig. ik vind het NIET eerlijk

verder nog iets volstrekts nutteloos: ik twijfel of mijn ochtendritueel nuttig is (na aanleiding van het topic erover)

soms als ik een beetje op wil schieten douche ik eerst en ontbijt daarna, maar meestal ontbijt ik eerst en douche ik dan.

volstrekt nutteloos (maar dat is toegestaan hier) maar wat is handiger? ik vind vroeg opstaan meestal geen probleem want ben een ochtendmens. vind het echter wel fijn om ff rustig op gang te komen.
MDF: Welkom terug! Wat goed om met z'n drieën een weekendje weg te gaan. En meteen weer aan de slag en je huis & tuin opruimen...

Mijn kleren kies ik vaak 's ochtends in bed uit (in mijn hoofd) als ik aan het wakker worden ben. Daar doe ik vrij lang over, wakker worden. Ik bedenk nu opeens dat MissP daar laatst zelfs een topic over heeft geopend. Rare ochtendmensen.

Ik ga altijd eerst douchen en dan ontbijten. Als ik nog moet douchen, dan voelt het alsof ik nog alle tijd van de wereld heb, want ik moet toch nog douchen. Als ik alleen nog moet ontbijten, kan ik me beter aan de klok houden. Ik weet eigenlijk ook niet waarom.

Ik heb een vreselijk rare dag: Goed nieuws en slecht nieuws wisselen elkaar af. Het zonnetje schijnt, maar het is koud. Ik ben moe en chagrijnig. En moet ongesteld worden. Ik heb het gevoel dat ik al weken achter de feiten aan loop. En nu ga ik vanavond op de bank hangen, omdat ik geen energie heb om mijn huis op te ruimen.
hihi Isa dat ging niet daarover. ik was weer es vroeg wakker.

dan voel ik me nogal alleen op de wereld.

toen had ik voor de lol ff een topic geopend ter geruststelling dat ik niet de enige ben.

ik douche ook eerst als ik (zoals vanochtend. geen zin om op te staan) niet heel vroeg op ben. als ik voor de wekker wakker word zoals meestal ontbijt ik wel eerst, tenzij ik helemaal geen trek heb.

Isa: ik ben snipverkouden en keelpijn. ff maar niet zingen nu? (niet dat er nu veel uitkomt. heb een heel gek stemmetje door verkoudheid, hihihi)

jammer. kan ik geen hoge a la summertime (operaversie),bist du bei mir, stukje van der holle rache enz. zingen als mijn freund irri is

rare vraag misschien Isa, maar weet jij nog een (klassiek) stuk wat leuk zou zijn voor mij? ik vond die ene uit La traviata (sempre liberia) erg mooi maar ben bang dat dat de hoog gegrepen is?

volgens mij ben ik irritant nu. ga maar gauw stoppen..
hebben jullie dat ook?

Dan heb je iets gedaan en moet je minstens 1 persoon vertellen wat je gedaan hebt.

Neem mij nou; afgelopen weekend lekker weg. Ik bel mijn moeder om alles te vertellen (doe ik van de week nog es als ik bij mijn ouders ben).

Zoon kan iets nieuws; Man vertel ik het als hij thuiskomt, maar als altijd; ik bel mijn moeder.

Ontwikkelingen rondom mijn werk; ik bel mijn moeder

Man heeft weer iets: ik bel mijn moeder

Ik heb dus een goede band met mijn moeder, maar ik heb ergens een hele sterke drang om haar deelgenoot te maken van mijn wereld.

Hebben jullie dat ook? Met je moeder of iemand anders? Met vriendinnen heb ik ook wel een hele sterke band hoor, maar die krijgen vaak een kortere versie van het geheel.

@ MP, heel veel beterschap. Ik geef je even geen omdat ik niet ziek wil worden.
MDF, hier ook! Soms zelfs zo erg dat ik mijn moeder (overigens is mijn vader ook goed hoor ) vaak bel en dan na 2 minuten uitgepraat ben, want ik heb haar 10 minuten geleden nog gesproken. Maar ik voel ook echt zo'n hyper gevoel van: 'oooo, nu kan ik mijn moeder weer even bellen, want...'

MP, ik ben ook snotverkouden. Maar ja, dat zegt niks, want ik ben in dit jaar misschien 3 weken niet verkouden geweest. Net als mijn kindjes. (Nog een reden voor jou om lekker kinderloos te blijven )

En ik ben echtechtecht geen ochtendmens. Vind ik wel vervelend, want zit altijd met het dilemma: wel uitslapen omdat ik dat heerlijk vind, of niet uitslapen omdat de dag dan al half voorbij is? Afgelopen weekend ben ik beide dagen uiterlijk zeven uur opgestaan. En de dag duurde me toch lekker lang! Dat heb ik normaal nooit. Maar ja, nu ben ik wel echt heel moe... Omdat ik ook een avondmens ben en dus wel te laat naar bed ga. Misschien moet ik mijn ritme maar eens aanpassen aan mijn kinderen. Ook gewoon om zeven uur naar bed...

O ja, ik douche eigenlijk nooit 's ochtends. Liever 's middags, of begin van de avond. Want 's avonds laat is ook lastig, dan moet ik of mijn haren föhnen (rothekel aan, niet als iemand anders het doet trouwens, dat is fijn!), of met natte haren naar bed (die dan 's ochtends nog steeds klam zijn).
@ Soezie, ik ben ook echt geen ochtendmens. Maar als ik moet werken, dan heb ik er ook echt een hekel aan om op te staan. Maar ik begin liever vroeg, zodat ik vroeg naar huis kan. Dan heb ik de avond voor mezelf en dan ben ik op mijn best.

Douchen is dan wel een vast onderdeel bij het opstaan, om enigszins wakker te lijken als ik op mijn werk kom. Ik ga soms wel 's avonds nog in bad, gewoon even lekker relaxen. In bad gaan is heel uitgebreid, ik neem van alles mee die badkamer in; boek, puzzelboek, drinken, soms wat te snacken, gsm om dan juist iemand te bellen die ik al lang niet gesproken heb (of om gewoon bereikbaar te blijven). Ik moet dan ook van alles doen; maskertje, nagels knippen en vijlen, scheren waar nodig, etc etc. Al met al ben ik dan minstens een uur of anderhalf bezig met mijn bad-ritueel (hoe moet je het anders noemen?).
zie je wel, ik ben weer zeldzaam

verder niks nuttigs te zeggen behalve dat als Isa in the house is ze mijn vorige bericht ff checken moet

oww en ik twijfel of ik straks ff een rondje ga joggen....

ben wel snipverkouden maar het is zulk lekker weer....
En MP, heb je nog gejogd? Ik ga vanavond hardlopen.

Wat is eigenlijk het verschil tussen joggen en hardlopen? Nu we het er toch zo over hebben...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven