nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
zondag 11 maart 2012 om 21:12
dat is wel bijzonder voor je ouders!! Heb je een goede band met je broer? Hij zal het straks vast fijn vinden dat jullie al een boel ervaring hebben met hoe te handelen bij een tweeling. Lijkt me wel erg druk hoor.
Bij de 1e echo ging de verloskundige kijken of zoon ook een broertje/zusje tegelijk zou krijgen. Ik ben blij dat het niet zo is, want anders was de familie Fris in 1x klaar.
Bij de 1e echo ging de verloskundige kijken of zoon ook een broertje/zusje tegelijk zou krijgen. Ik ben blij dat het niet zo is, want anders was de familie Fris in 1x klaar.
zondag 11 maart 2012 om 22:01
Heb een goede band met mijn broer, maar helaas wonen we redelijk ver uit elkaar. Daarom zien we elkaar weinig. Ook heeft mijn broer een heel ander sociaal leven als ik, zij zijn altijd druk en weg, wij zijn wat meer 'huismussen'... Al verwacht ik dat het bij hen wel flink zal veranderen als de tweeling er eenmaal is .
Maar ik vond het echt meteen geweldig dat zij ook een tweeling verwachten. Zij gelukkig ook ! En inderdaad, er komen regelmatig vragen onze kant op .
Maar ik vond het echt meteen geweldig dat zij ook een tweeling verwachten. Zij gelukkig ook ! En inderdaad, er komen regelmatig vragen onze kant op .
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zondag 11 maart 2012 om 22:09
Leuk inderdaad soezie, twee tweelingen in de familie!
Isa en MP, ik was vroeger ook gesloopt na dag met de kinderen van mijn zus. Maar het is echt zo dat je er aan went als je zelf kinderen hebt.
En MDF, een baby is op een andere manier vermoeidend als een peuter.... Een baby huilt en dat is stressvol. Een peuter vindt dat de wereld om hem of haar draait, dat is soms heel grappig en soms heel vervelend.
Vandaag zijn we lekker wezen lunchen met vrienden. Eerst binnen gezeten en daarna op het terras. Daarna heerlijk even in de tuin gewerkt. Zalig zo'n lentedag!
Angry birds heb ik nooit gespeeld. Theeman wel, mocht ik meegenieten van de geluiden
Isa en MP, ik was vroeger ook gesloopt na dag met de kinderen van mijn zus. Maar het is echt zo dat je er aan went als je zelf kinderen hebt.
En MDF, een baby is op een andere manier vermoeidend als een peuter.... Een baby huilt en dat is stressvol. Een peuter vindt dat de wereld om hem of haar draait, dat is soms heel grappig en soms heel vervelend.
Vandaag zijn we lekker wezen lunchen met vrienden. Eerst binnen gezeten en daarna op het terras. Daarna heerlijk even in de tuin gewerkt. Zalig zo'n lentedag!
Angry birds heb ik nooit gespeeld. Theeman wel, mocht ik meegenieten van de geluiden
maandag 12 maart 2012 om 09:22
quote:isadoro schreef op 10 maart 2012 @ 22:56:
MissP, ik ben ook helemaal gesloopt als ik een paar uurtjes bij de kinderen van mijn zus ben! Het schijnt dat je daar als ouder aan went. Zegt mijn zus. Ik geloof haar dan maar (Soezie? MDF? MEFS? Is dit waar?).
ik weet niet of dit klopt. mijn broer (de vader van mijn nichtje) is bijna 10 jaar ouder dan ik en word ook moe van haar. nu is zij volgens hem ook wel heel druk.
mdf: hihi nogmaals ik snap dat je je met zo'n melkmachine idd. klara de 16e voelt, hihihi.
gister van het lekkere weer genoten en een heel stuk gefietst.
moet toegeven dat ik wel een beetje moe was, hihihi.
MissP, ik ben ook helemaal gesloopt als ik een paar uurtjes bij de kinderen van mijn zus ben! Het schijnt dat je daar als ouder aan went. Zegt mijn zus. Ik geloof haar dan maar (Soezie? MDF? MEFS? Is dit waar?).
ik weet niet of dit klopt. mijn broer (de vader van mijn nichtje) is bijna 10 jaar ouder dan ik en word ook moe van haar. nu is zij volgens hem ook wel heel druk.
mdf: hihi nogmaals ik snap dat je je met zo'n melkmachine idd. klara de 16e voelt, hihihi.
gister van het lekkere weer genoten en een heel stuk gefietst.
moet toegeven dat ik wel een beetje moe was, hihihi.
maandag 12 maart 2012 om 09:51
maandag 12 maart 2012 om 18:58
maandag 12 maart 2012 om 19:22
Ik heb vandaag ook gewerkt, maar dan de hele dag. Ik dacht dat ik de hele middag in vergadering zou zitten, maar gelukkig ging mijn collega, hoera! Ik heb allemaal klusjes afgemaakt, was wel ok.
Nu een beetje suf op de bank. Eigenlijk wil ik nog studeren, maar mijn lijf en mijn hoofd zijn nog aan het ruzie maken of ze het daar over eens gaan worden.
Ik hou ook enorm van dit weer!
Nu een beetje suf op de bank. Eigenlijk wil ik nog studeren, maar mijn lijf en mijn hoofd zijn nog aan het ruzie maken of ze het daar over eens gaan worden.
Ik hou ook enorm van dit weer!
maandag 12 maart 2012 om 21:05
Hier een lekker dagje gehad; zoon is gewogen; mooi gewicht en dat puur op moedermelk (nooit gedacht dat ik zo fanatiek zou worden met borstvoeding, zal el een soort oerkracht zijn ofzo).
Verder is de was bijgewerkt, heb ik nog wat opgeruimd in huis. Vanmiddag ook lekker met zoon gespeeld. Hij reageert zo leuk op alles wat je doet.
hmmm als ik mezelf zo terug lees, dan word het tijd dat ik aan het werk ga!! Niet dat mijn wereld niet groter is dan mijn huishouden, maar ik merk wel dat er meer te beleven valt.
Vanvond doe ik niet veel meer dan forummen... lekker lui.
Verder is de was bijgewerkt, heb ik nog wat opgeruimd in huis. Vanmiddag ook lekker met zoon gespeeld. Hij reageert zo leuk op alles wat je doet.
hmmm als ik mezelf zo terug lees, dan word het tijd dat ik aan het werk ga!! Niet dat mijn wereld niet groter is dan mijn huishouden, maar ik merk wel dat er meer te beleven valt.
Vanvond doe ik niet veel meer dan forummen... lekker lui.
dinsdag 13 maart 2012 om 16:26
dinsdag 13 maart 2012 om 21:48
MP, fijn dat je een goede sessie had. Ik ga zaterdag weer naar mijn coach, hopelijk ook een goede sessie.
Vandaag zijn na lang wachten eindelijk onze autostoeltjes voor de kindjes gearriveerd. Nu hoeven ze er alleen nog maar aan te wennen... Het zijn een beetje onconventionele stoeltjes namelijk, niet met een harnasje (gordeltjes) maar met een zogenaamde 'vangtafel'... Voor wie het interessant vindt: Google maar eens op Kiddy energy pro.
Nu ga ik lekker douchen, net weer hardgelopen (zonder spatie tussen hard en lopen, zo snel lopen we nog niet ).
Vandaag zijn na lang wachten eindelijk onze autostoeltjes voor de kindjes gearriveerd. Nu hoeven ze er alleen nog maar aan te wennen... Het zijn een beetje onconventionele stoeltjes namelijk, niet met een harnasje (gordeltjes) maar met een zogenaamde 'vangtafel'... Voor wie het interessant vindt: Google maar eens op Kiddy energy pro.
Nu ga ik lekker douchen, net weer hardgelopen (zonder spatie tussen hard en lopen, zo snel lopen we nog niet ).
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
dinsdag 13 maart 2012 om 22:07
Go, Soezie! Ik sta je hard aan te moedigen vanaf de zijkant. Dat is ook heel nuttig!
Psychs en coaches kunnen geweldig zijn. Ik ben nu even therapie-vrij, maar ik sluit niet uit over een tijdje weer eens met iemand te gaan praten.
Nutteloos: Mijn was stinkt als het uit de machine komt en daar baal ik van.
Psychs en coaches kunnen geweldig zijn. Ik ben nu even therapie-vrij, maar ik sluit niet uit over een tijdje weer eens met iemand te gaan praten.
Nutteloos: Mijn was stinkt als het uit de machine komt en daar baal ik van.
dinsdag 13 maart 2012 om 22:30
@ Isa, thanx, dan ga ik lekker door zo Zoon had vandaag een lastige middag; huilerig, hangerig en veel om voeding vragen. Zoon is nu knock out in zijn bed. Hopelijk gaat hij vannacht verder op zijn normale doen.
Tip voor je was; zonder wasgoed een kookwas draaien met azijn of bleek.
@ Mp, heb jij alle afleveringen gevolgd? Of ga je ze nu alsnog zien op dvd??
@ Soezie, ik zal es gaan googlen, ben wel nieuwsgierig...
@
Tip voor je was; zonder wasgoed een kookwas draaien met azijn of bleek.
@ Mp, heb jij alle afleveringen gevolgd? Of ga je ze nu alsnog zien op dvd??
@ Soezie, ik zal es gaan googlen, ben wel nieuwsgierig...
@
woensdag 14 maart 2012 om 09:06
mdf: van atwt? hihi nee zo'n diehard ben ik ook weer niet.
(bovendien 54 jaar zijn wel heeeel veel afleveringen )
ik weet niet pcies wat er op die dvd staat maar in ieder geval niet alle afleveringen, nogmaals zou een beetje veel zijn.....
hardlopen paar weken niet gedaan, maar ben wel de hele dag al op de fiets naar de stad/werk. vind ik best wel stoer van mezelf...
(bovendien 54 jaar zijn wel heeeel veel afleveringen )
ik weet niet pcies wat er op die dvd staat maar in ieder geval niet alle afleveringen, nogmaals zou een beetje veel zijn.....
hardlopen paar weken niet gedaan, maar ben wel de hele dag al op de fiets naar de stad/werk. vind ik best wel stoer van mezelf...
woensdag 14 maart 2012 om 09:13
quote:Missphoebe schreef op 13 maart 2012 @ 16:26:
wederom een goede sessie bij de psych gehad.
ben erg blij dat ik die stap een tijdje terug gezet heb.
nutteloos: ik had gister zo'n trek in drop dat ik een paar zakken
gehaald had. niet slim maar wel lekker
nutteloos 2: net toch maar ff de dvd van AsTheWorldTurns besteld....Whaaa, is er een dvd van atwt??? Waar waar waar???
wederom een goede sessie bij de psych gehad.
ben erg blij dat ik die stap een tijdje terug gezet heb.
nutteloos: ik had gister zo'n trek in drop dat ik een paar zakken
gehaald had. niet slim maar wel lekker
nutteloos 2: net toch maar ff de dvd van AsTheWorldTurns besteld....Whaaa, is er een dvd van atwt??? Waar waar waar???
woensdag 14 maart 2012 om 20:51
@ Soezie, ik heb even gegoogled. Wat is nou het precieze voordeel van zo'n vangtafel in vergelijking met een gordel? Ziet er nl wel comfortabel uit, maar dat vind ik van de maxicosi pearl bijv. ook en die heeft dus een gordel.
@ Mp, volgens mij heb je iemand wakker geschud. Ik heb het nooit gekeken. Vroeger als puber keek ik wel naar GTST, omdat iedereen dat deed (tot ergernis van mijn ouders). Maar daar was ik na een paar puberjaren ook wel klaar mee.
Wat kijken jullie zoal op tv?
IK kijk nieuws, Wie is de Mol (is weer afgelopen), big bang theory, two and a half man. Bij voedingen van zoon zap ik wat raak, meestal blijf ik dan steken bij autralians masterchef of een ander kookprogramma. En soms een film die ik leuk vind. Dat is het wel zo'n beetje, niet erg veel dus.
@ Mp, volgens mij heb je iemand wakker geschud. Ik heb het nooit gekeken. Vroeger als puber keek ik wel naar GTST, omdat iedereen dat deed (tot ergernis van mijn ouders). Maar daar was ik na een paar puberjaren ook wel klaar mee.
Wat kijken jullie zoal op tv?
IK kijk nieuws, Wie is de Mol (is weer afgelopen), big bang theory, two and a half man. Bij voedingen van zoon zap ik wat raak, meestal blijf ik dan steken bij autralians masterchef of een ander kookprogramma. En soms een film die ik leuk vind. Dat is het wel zo'n beetje, niet erg veel dus.
woensdag 14 maart 2012 om 22:11
donderdag 15 maart 2012 om 10:00
Ik bdenk dat er toch nog wel wat meer is wat ik kijk, vooral bij de voedingen;
- de grote verhuizing (met Phil en Kirsty)
- Gary Unmaried
- lingo (klinkt vast ook net zo erg als The Winner is).
Vanmorgen vroeg nog naar een of andere tekenfilm zitten kijken tijdens het kolven, dat was dan ook prima om te zien.
- de grote verhuizing (met Phil en Kirsty)
- Gary Unmaried
- lingo (klinkt vast ook net zo erg als The Winner is).
Vanmorgen vroeg nog naar een of andere tekenfilm zitten kijken tijdens het kolven, dat was dan ook prima om te zien.
donderdag 15 maart 2012 om 19:56
MDF, voordeel schijnt te zijn dat kindjes bij een frontale aanrijding wat minder krachten op hun nek krijgen. Normaal worden ze door gordels over de schouders vast gehouden, waardoor alleen het hoofd een klap naar voren maakt. Bij zo'n vangtafel 'vouwen' ze als het ware over de tafel heen waardoor de krachten meer over het hele lichaam worden verdeeld. Hoop het overigens nooit uit te testen .
Wat kijk ik? Eigenlijk weinig. Ik kijk vooral iPad... Uitzendinggemist dus. Liefst medische programma's zoals Ingang Oost, Kinderziekenhuis, etc.
Als ik de tijd heb kijk ik graag naar de Big Bang Theory. Tussendoor een keer het nieuws...
Vandaag voor het eerst het stoeltje uitgetest, zoonlief meegenomen naar de stad (met twee van die dreumesen is niet echt aan te raden, hahaha! Had geen zin om de wandelwagen mee te nemen). Eerste keer in het stoeltje, had de vangtafel er nog niet voor of het was brullen... Toch doorgezet, ondanks luid protest (kwamen nog net geen buurtbewoners kijken), en toen meneer eenmaal goed vast zat en begreep dat we gingen rijden was het ineens goed. Op de terugweg zat ie nog maar amper in het stoeltje of hij stopte zo ongeveer zelf de vangtafel in het stoeltje. Zo van: komop mama, effe opschieten. Toen was het weer grote lol in de auto. Dus geloof dat het wel een succes gaat worden.
Wat kijk ik? Eigenlijk weinig. Ik kijk vooral iPad... Uitzendinggemist dus. Liefst medische programma's zoals Ingang Oost, Kinderziekenhuis, etc.
Als ik de tijd heb kijk ik graag naar de Big Bang Theory. Tussendoor een keer het nieuws...
Vandaag voor het eerst het stoeltje uitgetest, zoonlief meegenomen naar de stad (met twee van die dreumesen is niet echt aan te raden, hahaha! Had geen zin om de wandelwagen mee te nemen). Eerste keer in het stoeltje, had de vangtafel er nog niet voor of het was brullen... Toch doorgezet, ondanks luid protest (kwamen nog net geen buurtbewoners kijken), en toen meneer eenmaal goed vast zat en begreep dat we gingen rijden was het ineens goed. Op de terugweg zat ie nog maar amper in het stoeltje of hij stopte zo ongeveer zelf de vangtafel in het stoeltje. Zo van: komop mama, effe opschieten. Toen was het weer grote lol in de auto. Dus geloof dat het wel een succes gaat worden.
donderdag 15 maart 2012 om 21:51
Ik hoop ook nooit dat je zo'n stoeltje moet testen op hoe het reageert bij een aanrijding.
Wel leuk zoals je zoon reageerde!!
Medische programma's altijd leuk om te zien; hoe bloederiger hoe leuker om te volgen. In een vorig leven werkte ik in het ziekenhuis, toen ook een aantal keer op de Ok mogen rondkijken, erg interessant!!
Nu ben ik een beetje aan het poolen en forummen.Heb net verloren, dus nu een beetje gefrustreerd, want het was niet nodig om te verliezen. Ben soms best een slechte verliezer.
Wel leuk zoals je zoon reageerde!!
Medische programma's altijd leuk om te zien; hoe bloederiger hoe leuker om te volgen. In een vorig leven werkte ik in het ziekenhuis, toen ook een aantal keer op de Ok mogen rondkijken, erg interessant!!
Nu ben ik een beetje aan het poolen en forummen.Heb net verloren, dus nu een beetje gefrustreerd, want het was niet nodig om te verliezen. Ben soms best een slechte verliezer.
vrijdag 16 maart 2012 om 06:31
hahaha Isa dat riep ik een paar weken geleden ook. nou ja heb me er tot nu toe ook aangehouden.
het is vriendlief eindelijk gelukt me aan te steken, heb mega keelpijn. nu mag ik aan de liters kamillethee met honing, joepie....
Isa: nu mag ik zeker ff niet zingen he
ben trouwens nu wel erg onchristelijk vroeg wakker....
erg vroeg gaan slapen want was errug moe.
nu heb ik eigenlijk best wel honger. voor koffie is het nog te vroeg..... (geen idee waarom, maar goed)
het is vriendlief eindelijk gelukt me aan te steken, heb mega keelpijn. nu mag ik aan de liters kamillethee met honing, joepie....
Isa: nu mag ik zeker ff niet zingen he
ben trouwens nu wel erg onchristelijk vroeg wakker....
erg vroeg gaan slapen want was errug moe.
nu heb ik eigenlijk best wel honger. voor koffie is het nog te vroeg..... (geen idee waarom, maar goed)
vrijdag 16 maart 2012 om 12:35
Isa, leef je nog? Of zit je in innige omhelzing met de wc-pot? Het is voor mij echt alweer heel lang geleden dat ik me slecht voelde door de drank. Ben eerlijk gezegd ook niet van plan dat nog een keer te zijn. Maar ja... Een lekker glaasje wijn is ook wel fijn.
MDF, ik zit nu nog regelmatig tussen de bloedspetters. Nou ja, bloed, pus, diarree, pies... Hahaha fijn werk heb ik toch.
Gisteren nog bloed gegeven, tenminste, een deel ervan. Kreeg de rode celletjes weer terug. Over een week of vijf mag ik weer. Effe lekker momentje voor mezelf .
MDF, ik zit nu nog regelmatig tussen de bloedspetters. Nou ja, bloed, pus, diarree, pies... Hahaha fijn werk heb ik toch.
Gisteren nog bloed gegeven, tenminste, een deel ervan. Kreeg de rode celletjes weer terug. Over een week of vijf mag ik weer. Effe lekker momentje voor mezelf .
vrijdag 16 maart 2012 om 13:34
Ik leef nog, het valt heel erg mee. Maar toch was het vervelend en wil ik dit volgende keer echt voorkomen. Het is voor mij een enorme instinker: Drinken na mijn werk. Dus volgende keer echt, echt, echt niet meer! (zeg ik nu)
Soezie, wat een plastische omschrijving van je werk. Ik hou er niet zo van. Hoewel ik medische programma's interessant vind, zap ik weg bij operatiebeelden.
Krijg je de rode bloedlichaampjes weer terug? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Soezie, wat een plastische omschrijving van je werk. Ik hou er niet zo van. Hoewel ik medische programma's interessant vind, zap ik weg bij operatiebeelden.
Krijg je de rode bloedlichaampjes weer terug? Daar heb ik nog nooit van gehoord.