nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
ORS??? onwijs-ranzige -smurrie? snorry ik ben niet thuis in de kids. laat de poepluiers van nichtje lief altijd over aan mijn broer in de zin van NEEEEE DAT KAAAN IK NIET HOOR!!

wel naar dat ie nog zo ziek is. sterkte en kom hier af en toe ff stoom afblazen...

zijn we trouwens al gesmolten? binnen is het heerlijk maar buiten houd ik het niet uit.

had vanmiddag na werk ff stoute schoenen aangetrokken. ik kwam langs een van de locaties waar phoebsman sinds een maand werkt en ik d8 kom ik ga is kijken.

(ook om mezelf te 'trainen' want normaliter doe ik dit niet heel snel...)

nou ja dat ging goed, ik werd enthousiast ontvangen, hartstikke aardige mensen. mooie keuken ook! ik snap dat Phoebs-man blij is dat ie van de horeca af is en dat hij dit hartstikke relaxed vindt!

nogmaals: mijn 'reis-weblog' is af!
Alle reacties Link kopieren
MissP, je bent echt goed bezig! Zeg je dat wel genoeg tegen jezelf?

Ik ben net gesmolten fietsend naar huis. Maar ik vind het zo ontzettend lekker dat het eindelijk warm is! Dus ik vind het veel beter dan kleumen op mijn fietsje. Eindelijk kunnen mijn mooie zomerkleren uit de mottenballen.

Straks pastasalade maken, met kippenvleugeltjes. En prosecco. En meloen met ham. En ijs. Als ik mijzelf naar de supermarkt gestuurd heb.
@ MP, je reisblog is leuk!!! En wederom een feest van herkenning; je schrijft leuk! Ik krijg gewoon zin om ook op vakantie te gaan!!

ORS is Oral Rehydration Salts en eigenlijk vind ik je Onwijs Ranzige Smurrie ook goed klinken. ORS is vloeistof (water met zouten en suiker) die oraal wordt toegediend om bij uitdroging van een patiënt de lichaamsvloeistoffen aan te vullen om zo de vocht- en de zoutbalans in het lichaam weer te herstellen.

En ORS heb je dan ook nog met verschillende smaakjes; ik heb nu citroen in huis (ik hou zelf niet van sinaasappelsmaakjes die ergens aan toegevoegd zijn).

@ Isa, klinkt goed wat je gegeten hebt! En het is heerlijk weer!!

Hier vanavond een fikse onweersbui gehad en nu regent het nog wat na. Het is er lekker door opgefrist en ik ben blij dat het een beetje is afgekoeld al is het maar het idee.

Zoon lijkt de goede kant op te gaan, maar ik ben voorzichtig geworden met deze uitspraken. We hebben per saldo al wel minder diarreeluiers, maar ik durf gewoon niet te denken dat we de goede kant op gaan, zo bang dat we straks weer terug bij af zijn. En ik ben ook niet goed met teleurstellingen.

Heb vandaag zo'n familie-emmer Vanish gekocht. En toen ik toch bij de Kruidvat was, heb ik gelijk van die oranjerompertjes gekocht, vond ze zo schattig!
MDF, kan je het onweer wat sneller naar het westen sturen? Het is hier nu gruwelijk benauwd en al behoorlijk dreigend. Alleen denk ik dat het nog niet gaat losbarsten, maar dat ik nog minstens een uur moet zweten.

En ik hoop dat het nu echt, echt beter gaat. Ik vind het toch wel spannend als de HA je waarschuwt.

MissP, leuk verslag! En heerlijk dat je het zo goed hebt gehad. Kan jouw vriend tegen slecht eten? Lijkt me met zijn (oude) beroep wel lastig...
Goedemorgen,

Net een voeding aan zoon gegeven. Zoon had weer een luier met poep gevuld. Met de nachtvoeding zat er geen poep in!! Ik word voorzichtig blij, maar durf pas te juichen als we een dag zonder diarree hebben gehad.

Vandaag wordt een lange dag voor mij, want man is pas laat thuis van zijn werk (net weg). Als ik het niet meer zie zitten, kom ik hier mijn hart wel uitstorten hoor!!

@ Isa, heb je nog onweer gehad? Is het lekker fris geworden? Of behoor je tot de pechvogels die geen spat regen gezien hebben?

De HA is wel heel eerlijk in wat hij denkt, en voor mij is het een drijfveer om zoon hoe dan ook vocht te geven. Liever dat de HA open kaart speelt dan dat ik straks verrast word door slecht nieuws.

Nu nog even terug mijn bed in en hopelijk wat slapen (zoon ligt al in zijn bed en te brabbelen).
hihi nee daar is hij niet zo dol op.

echter hij was niet mee want was met mijn vader.

zit alleen op mn werk want collega heeft zich net ziek gemeld,

ga dus snel aan het werk.
@ MP, dan heb je vandaag dus dubbel zoveel werk en dat met dit weer!! Pff pittig hoor.

Hopelijk is het wel lekker fris op kantoor. Heb je een airco?

Hier even snel een zwaai, want ik ga zoon in bad doen. :hello:
MissP, ik dacht al: "Wat doet haar vader in het verhaal? Waren ze met z'n drieën weg?" Tot zo ver mijn geheugen, want je hebt wel verteld dat je met je vader ging.

Succes met werken vandaag.

Ik heb vanochtend de tuin uitgedund. Ik wilde het 's ochtends doen, voordat het te heet werd. Ik heb een fantastische tuin op het zuidwesten, beschut. Dus in het voorjaar kan ik bij het eerste zonnestraaltje buiten zitten. Op dit moment is het te heet om er te zitten. Gelukkig heb ik een boom die zometeen weer schaduw gaat geven.

MDF, ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe gaat het? Zijn jullie beiden al wat opgeknapt?
hoi!

@ Isa, wat actief van je!! Hier staat in de middag de zon op de voorkant van huis en een stukje zon hebben we dan nog wel in de tuin. Vraag me niet naar windrichtingen, want dat weet ik niet eens.

Ik heb vanmorgen zoon in bad gedaan, boodschappen zijn gedaan en de rest van de dag vroeg zoon om aandacht.

Vanmiddag heeft zoon een half uurtje geslapen, had van mij wel wat langer mogen zijn. De hoeveelheid poep lijkt af te nemen en ik denk ook dat zoon zich beter voelt, is veel aan het brabbelen en spelen. Dus een voorzichtig positieve ontwikkeling...

Nu even stofzuigen, wat een boel pluizen van die bomen.
isadoro schreef op 23 mei 2012 @ 17:25:

MissP, je bent echt goed bezig! Zeg je dat wel genoeg tegen jezelf?

las het net pas, wat lief dat je dat zegt! :hug:

weet niet of ik het genoeg zeg tegen mezelf, maar wel dat ik ivm onzekerheid enz. best wel veranderd ben, met behulp van psych. ik hoorde van de week dat mijn klachten ivm die onzekerheid voor 100% afgenomen zijn, en dat dat vooral door mn eigen inzet komt.

ben ik idd. best wel heel erg trots op :)

mdf: jij ook bedankt (2 complimenten: die van die smurrie en weblog...) en nee we hebben geen airco want beetje afthans gebouw ;)
X-@ wat is dit nou weer dames, zijn we gesmolten?
Hahahaha, min of meer. Ik zat in de tuin en ik dacht: Eigenlijk wil ik nu onder een boom zitten. En dan naar mooie bloemen kijken en lekkere hapjes eten. En toen keek ik om mijn heen: Ik zat onder een boom en keek uit op mooie bloemen. Dus ik heb lekkere hapjes gehaald en picknicken in mijn eigen achtertuin is echt gruwelijk aangenaam. Water en vuur onder handbereik. En mijn eigen wc dichtbij.

Straks met mijn liefje op zoek naar lekkere koffie: Ik vind Senseo heel vies en ik ben te lui om met de hand koffie te zetten.
owww wat chill isa, picknicken in de achtertuin.

briljant idee!

ik vond Senseo altijd prima, tot ik de Dolce Gusto ontdekte.

nu vind ik Senseo werkelijk bocht.

is DG een ideetje? (tenzij je er al uit bent, want was gister...)

ik heb gister een paar uurtjes op mn nichtje gepast.

dit was een cent van een fluitje, ze was erg moe en sliep

vrijwel meteen.
DG is misschien een idee. Maar ik ben nooit zo van het geld uitgeven aan dat soort apparaten. Mijn Senseo heb ik van mijn ouders gekregen. En ik heb zo'n percolator voor op het vuur. En een ouderwets koffiefilter. Eigenlijk vind ik filterkoffie het lekkerst...Misschien ben ik wel gewoon heel erg ouderwets.

Fijn dat oppassen zo makkelijk ging, maar ook een beetje saai. Sinds ik mijn neefje heb meegenomen naar de dierentuin, ben ik een soort mythische figuur geworden. Als hij op zijn kop krijgt van zijn moeder omdat hij (bijvoorbeeld) met een stift op de muur tekent, is het antwoord: "Mag van Isa!" Ik kan hem dus nooit meer iets verbieden, want dan spat zijn hele ideaalbeeld uit elkaar.

Vandaag mijn derde zomerjurkje aan. Ik heb er zo veel en ik heb ze zo weinig gedragen, dat ik ze allemaal aan wil hebben gehad voordat het weer slecht weer wordt.
haha ja erg he, ik heb ook een aantal jurkjes, en dan op zo'n warme dag weet ik ineens niet wat aan te doen, hihi.

idd, kinderen zijn slimmer dan je denkt. mijn nichtje is nu 2 en bezig met zindelijkheids-training (of hoe dat ook heet)

ze snapt het prima, maar heeft er gewoon geen zin in.

gister had ze daarom in of achter de zandbak gepiest, hihihi.

vervolgens kwam ze zeuren om een schone onderbroek. (wat ze uiteraard ook kreeg) toen mijn broer en schoonzus streng tegen haar waren begon ze echt dramatisch zielig te kijken. ze kan zo in een drama serie......

als je zo'n machine niks vindt, wat d8 je dan van een cafetiere? niet zo'n goedkoop ding van 2,50, maar bijv. van de hema?

die is iets van 18 e of zoiets. ideetje?
Ik ga eens bij de HEMA kijken.

Extra voordeel van zomerjurken: Mijn liefje vindt ze ook heel mooi ;-)

Ik heb een oud puzzelboekje gevonden. En terwijl de stofzuiger mij vol verlangen aan kijkt en de afwas schreeuwt om de afwasmasjien, zit ik hier lekker puzzeltjes te maken :-)
ach Isa de wereld vergaat niet als je ff niet stofzuigt of afwast.

moet ik trouwens zeggen, ik ben altijd bezig met dingen die moeten ipv genieten. ik wilde dat ik wat meer uit kon stellen.

nou ja geniet en puzzel lekker verder ;-)
even vlug een :hello:

niet gesmolten, nog wel in strijd met alle poepluiers.

Zoon voelt zich wel goed, heeft wat last van de warmte (wie niet?).

Verder een rustige dag, geen zin om veel te doen.

Nu is zoon wakker... tot later
Is poepluierdichtheid wel iets minder geworden?

Ik denk toch wel erg vaak dat de stofzuiger en de rest van het huishouden kan wachten :-) Ik ben niet zo van het schoonmaken...
@ isa, ik heb ook andere hobbies dan het huishouden hoor ;-)

De hoeveelheid poepluiers is aan het afnemen (nog steeds meer dan normaal), maar gelukkig wordt de inhoud ook wat dikker, dus niet meer die waterige zooi.

Nu ligt zoon weer lekker te slapen, dus even tijd voor mezelf en dan ook op tijd mijn bed in. Morgen weer een werkdag te gaan.
hihi Isa, ik wel, maar ben de dochter van de oppermienmuts/

mevrouw Helderder, dus dat is ook niet erg vreemd.

Vond het de afgelopen dagen iets beter uit te houden moet ik zeggen.......

verder ben ik morgen nog vrij, deze week woensdag en donderdag werken.
ik ben woensdag thuis, maar dan moet ik weer allerlei huishouddingen doen, waarbij de zorg voor zoon op nr 1 staat ;-)

Moet oa nog boodschappen gaan doen, nog ideetjes voor het avondeten? Ik vind dat echt niet leuk bedenken met dit weer. Ben snel uitgekeken op een salade met pasta en man maak ik er niet blij mee.
Gisteren had mijn liefje een eenvoudige, doch voedzame (en vooral lekkere) maaltijd gemaakt: Ravioli met gebakken champignons en stukjes tomaat. Beetje zout, peper en oregano er door. En overgoten met een scheut olijfolie. Simpel, licht en lekker. O ja, natuurlijk de parmezaanse kaas niet vergeten.

MDF: Fijn dat zoon weer wat beter wordt. Ik moet opeens denken aan mijn zwager. Die vond in het begin alles wat zijn kind deed ontzettend interessant. Dus die ging mij een uitgebreid verhaal vertellen over hoeveel luiers die kleine had verbruikt en wat de inhoud was. Mijn zus heeft hem er een paar keer op gewezen dat het misschien niet voor iedereen even interessant was en toen hield het op.

Dat gaat niet op voor jou! Ik vroeg er specifiek naar en wilde het dus echt weten. Ik had gewoon even de associatie :-)

Ik heb een tijd lang heel hard geprobeerd het huishouden bij te houden. Maar eigenlijk kwam het er op neer dat ik mij altijd schuldig voelde dat ik te weinig deed. Dus kwam ik tot de wijze conclusie dat ik toch niet meer ging doen. Dus dat ik mezelf dan beter kon toestaan dat het nou eenmaal zo is. En ik vind een vies huis niet erg. Ik merk dat ik ga schoonmaken als ik het te smerig vind worden. En die norm ligt op een iets ander punt (om het subtiel uit te drukken) dan bij de gemiddelde mens. En nu voel ik mij er niet meer schuldig over. Dat is zo'n opluchting!
Dames ik heb goed nieuws:

ik ben vanmiddag geslaagd voor mijn rijbewijs!!!

JOEHAAAAAA!!

het ging uiteraard niet helemaal vlekkeloos, maar ik was (moest ik ook van mezelf) een stuk rustiger dan de vorige keer.

toen we weer gingen zitten en hij 'hoe vond je het gaan' zei wist ik het meteen. toen hij vroeg of ik het veilig vond gaan zei ik dat ik de neiging had om daaraan te twijfelen (daar moest hij om lachen) maar dat dat de oude ik was.

ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie lieve woorden en de vele schoppen die jullie mij gegeven hebben.

Soezie: jij bedankt voor je 'psychologische' lessen!

ik heb trouwens aan de examinator gevraagd waarom hij faalangstex. wilde worden, hihihi. toen vertelde hij dat hij ook therapeut is en zo. vond ik grappig.

zo. nu ga ik weer blij doen, JOEPIEIEIEIEIE IK HEB EM!!!
hey stelletje yuppen ;-) kom es thuis, MP heeft nieuws!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven