nutteloze mededelingen-topic part trois

23-12-2010 12:44 1611 berichten
zo daar issie dan, deel 3

begin ik meteen met schokkend nieuws, moet mn was ophangen...
Mijn woonkamer ziet eindelijk er geweldig uit en de boodschappen en kerstcadeaus zijn binnen. Ik hoop dat de gasten geen slaapkamer willen zien: het is een teringzooi boven. En mijn rug en bekken doen zeer van al het klussen, poetsen en opruimen. Ik ga zo me heerlijk verwennen met een warme douche en creempjes, peeling en relaxed muziek.
Alle reacties Link kopieren
waar is MDF?
Soms haat ik de iPhone. Omdat het 'gereed' knopje op dezelfde plek zit als 'verstuur bericht.' Daardoor verstuur ik soms te snel!
Inderdaad, nadah. Mischien heeft ze het druk met inkopen en zo.

Je nick, heeft het iets met spaans te maken?
Ik heb het gevonden! Het is hier helemaal wit.
er ligt vrij veel sneeuw hier...

vraag niet hoe, maar ben op werk gekomen.

waar vervolgens geen zak te doen is maar goed.

heb deze week weer coupe soleil laten zetten en meteen

een blondje vraag : hoe zie je als een topic vol is/je zoals deze een nieuwe moet maken??
Ik ben niet blond. Ik kan dus antwoord geven. Als de 3000 berichten bereikt is.
hadden we dat dan op vorige topic?

ik heb het best wel koud......

en bijna al mn brood al op want had honger
Al luisterend naar en "zingend" met ABBA, het eten voorbereiden voor morgen

Wat een GEWELDIG lekkere muziek is het toch....
Ik vind dancing queen geweldig, maar word er verdrietig van, een beetje heimwee naar verleden tijden.
Ik heb net de badkamer schoongemaakt en ga zo Serious Request - de finale kijken.
Ik snap je, MEFS.

Ik kan echt janken door sommige liedjes van ABBA - puur door heimwee naar vroeger. Toen was ik 6, mijn zussen 15 en luisterden hele dagen naar ABBA. Mijn moeder nog jong, energiek en vol in het leven - ook dol op ABBA.

*snif* (daar komen ze al)

(en momenteel gaat het helemaal niet zo ok met mijn moeder, dus de herinneringen aan vroeger zijn mooi, maar ook pijnlijk op zo'n heimwee-achtige manier)
Ach, lizzl, en dat in deze dagen. Je krijgt een dikke dikke knuffel van me.
Thanks Jij lief
ik ben echt bekaf.

alleen nog veeeeeeeeeeel te vroeg om

mijn mandje op te zoeken Gaaaaaaaaaaaaaaaaaap..
Mijn schoonfamilie is net weg. Het was gezellig, maar ik kan niet zo goed tegen zo veel drukte. Ik ben blij dat ik nu in mijn bedje kan kruipen.
Eerst even douchen en dan met een beker thee (en boek), in bed weer genieten van de rust, MEFS
Ik lig op de bank met mijn laptop.
Hoi vic. Ik voel me klote vandaag. Ik ben de hele dag in bed. Ik had overal pijn, vooral hoofdpijn. Na de derde paracetamol gaat het iets beter. Ik heb een pogging gedaan om op te staan, maar er is zo'n rommel beneden... Ik ben erg chagarijnig en ik wil alleen huilen. Ik heb geen idee wat ik heb.
Mefs, dat is vervelend. En dat met de kerst nog wel. Gaat het inmiddels al wat beter? Gaan jullie nog iets doen vandaag of morgen? Of lekker relaxed thuis?

Wij gaan vanavond borrelen bij vrienden van ons. Morgen gaan we naar de ouders van vicman.
Alles in huis om te gourmetten en dan tot de conclusie komen dat je gourmetset op wonderbaarlijke wijze is verdwenen.

Da's ook handig he....
Dankje, vic. Gisteren hebben we al onze kerst gehad. Dit weekend staat er gelukkig niets in de planning. Anders had ik een probleem. Het gaat nu een stuk beter. Ik heb net wat crackers met geweld binnen gekregen. Ik denk dat afgelopen 10 dagen zwaar waren, klussen, kerstinkopen, enz. En gisteren nog gasten thuis. Ik denk dat de vermoeiheid is in een keer toegeslagen. Ik ben helaas niet meer zo jong.

Mieke, is je gourmette al terecht? Als je tussen utrecht en amsterdam woont, mag je die van ons gebruiken. Mijn kids zijn niet zo van gourmetten. Mefszoon zei verontwaardig, moeten we onze eten zelf koken?????? Ik dacht ze een plezier te maken.
hahaha MEFS, grappig jouw zoon.

Het is goed gekomen met een grillplaat. Dat werkt ook gelukkig.

Ga binnenkort een nieuwe set kopen zodat we volgend jaar met kerst niet weer hetzelfde "probleem" hebben, ik zie ons dan gewoon weer zoeken naar dat ding en opeens bedenken "he dat hebben we vorig jaar toch ook gedaan?"
ik verveel me
ik ken geen goede moppen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven