nutteloze mededelingen-topic part trois
donderdag 23 december 2010 om 19:29
Mijn woonkamer ziet eindelijk er geweldig uit en de boodschappen en kerstcadeaus zijn binnen. Ik hoop dat de gasten geen slaapkamer willen zien: het is een teringzooi boven. En mijn rug en bekken doen zeer van al het klussen, poetsen en opruimen. Ik ga zo me heerlijk verwennen met een warme douche en creempjes, peeling en relaxed muziek.
vrijdag 24 december 2010 om 10:38
vrijdag 24 december 2010 om 14:35
Ik snap je, MEFS.
Ik kan echt janken door sommige liedjes van ABBA - puur door heimwee naar vroeger. Toen was ik 6, mijn zussen 15 en luisterden hele dagen naar ABBA. Mijn moeder nog jong, energiek en vol in het leven - ook dol op ABBA.
*snif* (daar komen ze al)
(en momenteel gaat het helemaal niet zo ok met mijn moeder, dus de herinneringen aan vroeger zijn mooi, maar ook pijnlijk op zo'n heimwee-achtige manier)
Ik kan echt janken door sommige liedjes van ABBA - puur door heimwee naar vroeger. Toen was ik 6, mijn zussen 15 en luisterden hele dagen naar ABBA. Mijn moeder nog jong, energiek en vol in het leven - ook dol op ABBA.
*snif* (daar komen ze al)
(en momenteel gaat het helemaal niet zo ok met mijn moeder, dus de herinneringen aan vroeger zijn mooi, maar ook pijnlijk op zo'n heimwee-achtige manier)
zaterdag 25 december 2010 om 13:59
zaterdag 25 december 2010 om 16:01
zaterdag 25 december 2010 om 16:32
Dankje, vic. Gisteren hebben we al onze kerst gehad. Dit weekend staat er gelukkig niets in de planning. Anders had ik een probleem. Het gaat nu een stuk beter. Ik heb net wat crackers met geweld binnen gekregen. Ik denk dat afgelopen 10 dagen zwaar waren, klussen, kerstinkopen, enz. En gisteren nog gasten thuis. Ik denk dat de vermoeiheid is in een keer toegeslagen. Ik ben helaas niet meer zo jong.
Mieke, is je gourmette al terecht? Als je tussen utrecht en amsterdam woont, mag je die van ons gebruiken. Mijn kids zijn niet zo van gourmetten. Mefszoon zei verontwaardig, moeten we onze eten zelf koken?????? Ik dacht ze een plezier te maken.
Mieke, is je gourmette al terecht? Als je tussen utrecht en amsterdam woont, mag je die van ons gebruiken. Mijn kids zijn niet zo van gourmetten. Mefszoon zei verontwaardig, moeten we onze eten zelf koken?????? Ik dacht ze een plezier te maken.
zaterdag 25 december 2010 om 21:23
hahaha MEFS, grappig jouw zoon.
Het is goed gekomen met een grillplaat. Dat werkt ook gelukkig.
Ga binnenkort een nieuwe set kopen zodat we volgend jaar met kerst niet weer hetzelfde "probleem" hebben, ik zie ons dan gewoon weer zoeken naar dat ding en opeens bedenken "he dat hebben we vorig jaar toch ook gedaan?"
Het is goed gekomen met een grillplaat. Dat werkt ook gelukkig.
Ga binnenkort een nieuwe set kopen zodat we volgend jaar met kerst niet weer hetzelfde "probleem" hebben, ik zie ons dan gewoon weer zoeken naar dat ding en opeens bedenken "he dat hebben we vorig jaar toch ook gedaan?"