... of wereldvrede

06-10-2016 10:23 67 berichten
De resultaten van de poll zijn duidelijk. (Duidelijker in elk geval dan de titel 'Zeven gaten in je hoofd'.) Met een overweldigende meerderheid kozen de stemmers voor 'Eten zonder dik worden'. Wij houden van eten. (Nou ja, jullie dan, ik koos voor drinken.)

Kijk hier de poll van gisteren terug: Zeven gaten in je hoofd of... (Als je echt helemaal niks meer te doen hebt.)

Vandaag de tweede in de reeks Zinloze Meerkeuzevragen.

Stel, je hebt een bijzonder talent. En je doet er nog wat mee ook en je bent er enorm goed in. Dat niet alleen: je krijgt er erkenning voor en een hele smak geld. Je bent wereldberoemd in Nederland. Welk talent zou je kiezen?

Ik zou het liefst succesvol zijn als

Totaal aantal stemmen: 128

model (3%)
acteur (13%)
muzikant (20%)
schrijver (41%)
beeldend kunstenaar (11%)
callgirl (4%)
topsporter (8%)
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet kiezen! Eigenlijk lijkt alles me geweldig, behalve callgirl.
quote:NYC schreef op 06 oktober 2016 @ 10:44:

Ik mis de optie "wetenschapper", die had ook heel goed in het rijtje gepast. Gekozen voor schrijver. Daarmee kun je nog redelijk anoniem blijven, zelfs wanneer je al best veel succes hebt en gewaardeerd wordt.Dit. Ik wil echt niet beroemd zijn.
Hallo?!
Orkenflow, wat een leuke polls.

Ik heb schrijver gekozen. Als ik nu al mijn forumberichten aan elkaar plak, vul ik wel een boek, maar wie wil dat nou lezen.
Schrijver, maar dan zoals Suzanne Vermeer, met een valse naam en foto op de achterflap, zodat ik nog normaal mijn ding kan doen zonder herkend te worden.
Schrijver, zonder twijfel!
Jesus to je maakt het wel heel makkelijk! Hier top ik er ook al op 2.

Kom eens met dingen die je niet zelf in de hand hebt.

Zoals:

Altijd gezond zijn en blijven

Een dierbare pas verliezen als hij 85+ is (of bij ondragelijk lijden natuurlijk)

Kunnen vliegen

Dat soort dingen
Ik heb gekozen voor actrice, maar ik zou ook graag schrijver, muzikant of model willen zijn.
En wederom begrijp ik geen snars wat wereldvrede hiermee te maken heeft.
quote:Gooloib schreef op 06 oktober 2016 @ 12:15:

Jesus to je maakt het wel heel makkelijk! Hier top ik er ook al op 2.

Kom eens met dingen die je niet zelf in de hand hebt.

Zoals:

Altijd gezond zijn en blijven

Een dierbare pas verliezen als hij 85+ is (of bij ondragelijk lijden natuurlijk)

Kunnen vliegen

Dat soort dingen

Staat genoteerd.

Overigens, ik ken verschillende in het rijtje genoemde beroepen van zeer dichtbij, en ik kan je verzekeren dat je hierbij veel niet in de hand hebt.
quote:RegalPrinces schreef op 06 oktober 2016 @ 12:32:

En wederom begrijp ik geen snars wat wereldvrede hiermee te maken heeft.https://www.youtube.com/watch?v=B1ZOWwW2agQ
Ik heb gekozen voor beeldend kunstenaar, maar zal daarnaast ook af en toe een boek schrijven. Heb toch geld genoeg.

Dit is toch niet in plaats van alles kunnen eten zonder dik te worden? Daar gaat nog steeds mijn voorkeur naar uit

En als anderen voor wereldvrede kiezen (als dat ooit een optie wordt), hoef ik daar niet voor te kiezen. 1x wereldvrede is genoeg voor de hele wereld. En ik blijf dan lekker slank
verdwaald op het nieuwe forum
Ik ben nu al benieuwd naar de poll van morgen!
quote:orkenflow schreef op 06 oktober 2016 @ 11:14:

[...]

En spionne, niet te vergeten!Idd!! Hmz.. klinkt best goed
quote:floflo schreef op 06 oktober 2016 @ 12:41:

Dit is toch niet in plaats van alles kunnen eten zonder dik te worden? Daar gaat nog steeds mijn voorkeur naar uit

Volgens mij wil Gooilob dat ik ze moeilijker maak...

Dus dan wordt het Beeldend kunstenaar Maar 20 Kilo Erbij

Wereldvrede Maar Minder Seks

Schrijver. Daar hou ik van. Als kind was ik altijd heeeeeeeel veel aan het lezen en schrijven samen met mijn tweelingzusje. Helaas heb/maak ik er geen tijd voor momenteel.

Maar als ik echt mag kiezen kies ik voor wereldvrede.
Hè huh? Wereldvrede maar minder seks? Mis ik iets?
quote:Libra1990 schreef op 06 oktober 2016 @ 12:49:

Hè huh? Wereldvrede maar minder seks? Mis ik iets?Nee dat was de poll voor gevorderden.
quote:orkenflow schreef op 06 oktober 2016 @ 12:47:

[...]

Volgens mij wil Gooilob dat ik ze moeilijker maak...

Dus dan wordt het Beeldend kunstenaar Maar 20 Kilo Erbij

Wereldvrede Maar Minder Seks

Hmmm, niet leuk. Nog twintig kilo erbij?

En minder seks is ook niet leuk.

Ik kan niet kiezen tussen die twee stellingen ik weet niet of ik me nog steeds verheug op de poll van morgen.
quote:orkenflow schreef op 06 oktober 2016 @ 12:51:

[...]

Nee dat was de poll voor gevorderden.Aan wereldvrede heb je niet zoveel, dus ik vrees dat het dan toch seks gaat worden
quote:orkenflow schreef op 06 oktober 2016 @ 12:51:

[...]

Nee dat was de poll voor gevorderden.

Morgen 3 polls. Een laag niveau (voor mij), een medium niveau (voor mij als de vragen me aan staan), en een poll op hoog niveau voor wie daar behoefte aan heeft.

Drie polls of wereldvrede?
quote:Libra1990 schreef op 06 oktober 2016 @ 12:48:

Schrijver. Daar hou ik van. Als kind was ik altijd heeeeeeeel veel aan het lezen en schrijven samen met mijn tweelingzusje. Helaas heb/maak ik er geen tijd voor momenteel.

Maar als ik echt mag kiezen kies ik voor wereldvrede. +1
Mag je ook tegen wereldvrede kiezen?
quote:Bugs_Bunny schreef op 06 oktober 2016 @ 12:54:

[...]

Aan wereldvrede heb je niet zoveel, dus ik vrees dat het dan toch seks gaat wordenMaar moest je niet tussen die twee stellingen kiezen? Want niemand kiest toch voor 20 kg erbij?
quote:floflo schreef op 06 oktober 2016 @ 12:56:

[...]

Maar moest je niet tussen die twee stellingen kiezen? Want niemand kiest toch voor 20 kg erbij?Oh, kan ook. Dan kies ik voor 20kg seks er bij en afschaffing van de wereldvrede.
quote:floflo schreef op 06 oktober 2016 @ 12:55:

[...]

Morgen 3 polls. Een laag niveau (voor mij), een medium niveau (voor mij als de vragen me aan staan), en een poll op hoog niveau voor wie daar behoefte aan heeft.

Drie polls of wereldvrede?Het wordt nog een dagtaak voor Orkenflow.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven