... of wereldvrede

06-10-2016 10:23 67 berichten
De resultaten van de poll zijn duidelijk. (Duidelijker in elk geval dan de titel 'Zeven gaten in je hoofd'.) Met een overweldigende meerderheid kozen de stemmers voor 'Eten zonder dik worden'. Wij houden van eten. (Nou ja, jullie dan, ik koos voor drinken.)

Kijk hier de poll van gisteren terug: Zeven gaten in je hoofd of... (Als je echt helemaal niks meer te doen hebt.)

Vandaag de tweede in de reeks Zinloze Meerkeuzevragen.

Stel, je hebt een bijzonder talent. En je doet er nog wat mee ook en je bent er enorm goed in. Dat niet alleen: je krijgt er erkenning voor en een hele smak geld. Je bent wereldberoemd in Nederland. Welk talent zou je kiezen?

Ik zou het liefst succesvol zijn als

Totaal aantal stemmen: 128

model (3%)
acteur (13%)
muzikant (20%)
schrijver (41%)
beeldend kunstenaar (11%)
callgirl (4%)
topsporter (8%)
Muzikant: ik ben dol op muziek maken maar ik zou er graag beter in zijn!
Schrijver, wat ee gaaf beroep lijkt me dat!
Alle reacties Link kopieren
Ik actrice, dat lijkt me nou helemaal geweldig,
Muzikant. Maar het was moeilijk kiezen, want schrijver lijkt me ook geweldig.
Schrijver. Lekker in mijn eentje achter mijn bureau. En dan die berg geld. Leuk!
Mind the gap
Zonder twijfel muzikant.

Ik zing al jaren (amateur) klassiek, wil graag amateur blijven aangezien professioneel niet zo rooskleurig is als het lijkt (moet je hard voor werken en veeeeel voor studeren, ja ook de Wibi's en de Philip Jaroussky's...) maar op de door TO geschreven manier klinkt het best leuk
Beeldend kunstenaar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Muzikant! Ik ben dol op zingen maar klink als een schorre kraai, dus dat talent zou ik héél graag hebben.
Ik mis de optie "wetenschapper", die had ook heel goed in het rijtje gepast. Gekozen voor schrijver. Daarmee kun je nog redelijk anoniem blijven, zelfs wanneer je al best veel succes hebt en gewaardeerd wordt.
quote:NYC schreef op 06 oktober 2016 @ 10:44:

Ik mis de optie "wetenschapper", die had ook heel goed in het rijtje gepast. Gekozen voor schrijver. Daarmee kun je nog redelijk anoniem blijven, zelfs wanneer je al best veel succes hebt en gewaardeerd wordt.Je hebt gelijk. Misschien moet ik morgen een poll maken met 'wat voor wetenschapper wil je zijn'.
quote:Ellius schreef op 06 oktober 2016 @ 10:34:

Schrijver. Lekker in mijn eentje achter mijn bureau. En dan die berg geld. Leuk!Maar je schrijft al. Dus hoef je alleen nog maar die berg geld te regelen.
quote:orkenflow schreef op 06 oktober 2016 @ 10:50:

[...]

Maar je schrijft al. Dus hoef je alleen nog maar die berg geld te regelen.Eitje!
Eigenlijk geen van alle. Maar schrijver benadert de werkelijkheid het beste, dus dat dan maar.

Hoewel ik nu zou moeten schrijven, ipv zinloze polls invullen.
quote:orkenflow schreef op 06 oktober 2016 @ 10:49:

[...]

Je hebt gelijk. Misschien moet ik morgen een poll maken met 'wat voor wetenschapper wil je zijn'.Ik hoop dat je dan wel aan de optie "mad scientist" denkt
Ik ga voor callgirl.

Heb geen sport waar ik in uitblink, ben niet muzikaal en kunst vind ik niks aan.

En ik lees liever boeken ipv schrijven.

Dus dan blijft alleen deze optie voor me open.

Maar dan wel een hele goede callgirl he, zo eentje die in de betere kringen wordt besteld. Geen achter het raam meisje.

En dan ben ik tevens model en actrice
Moeilijk kiezen tussen muzikant of schrijver. Ik zing en zou dat graag beter kunnen als ik meer tijd had. Net als schrijven. Heb diverse cursussen creatief schrijven gevolgd met positieve aanmoediging van docenten maar heb er weinig tijd voor (over)
Schrijver. Ik heb wel een boek geschreven maar de smak geld mag wel wat groter
Beeldend Kunstenaar

Schrijver ligt dichter bij me (dat wil ik nu heel graag worden) maar als ik toch mag kiezen liever een goede schilder, fotograaf of iemand die lekker in marmer staat te hakken

De vraag is immers niet "wat heb je nu voor talent, waarmee je een berg geld wilt verdienen" maar "stél je hebt een talent.. "

Later is nu
quote:Bugs_Bunny schreef op 06 oktober 2016 @ 11:01:

Eigenlijk geen van alle. Maar schrijver benadert de werkelijkheid het beste, dus dat dan maar.

Hoewel ik nu zou moeten schrijven, ipv zinloze polls invullen.Hoort bij je schrijversrituelen. Als daar zijn: uit het raam staren, op het hoofd krabben, 'make an attempt to read the entire internet'.
Ik vind de reeks Zinloze Meerkeuzevragen nu al heel leuk!

Bij deze kies ik muzikant. Zou wel een echt goede zangeres willen zijn :-)
quote:orkenflow schreef op 06 oktober 2016 @ 11:13:

[...]

Hoort bij je schrijversrituelen. Als daar zijn: uit het raam staren, op het hoofd krabben, 'make an attempt to read the entire internet'.Net weer een succesvol stukje gepubliceerd. Dan ben ik ook weer te tevreden met mezelf en doe ik niks meer
quote:Keukenkast schreef op 06 oktober 2016 @ 11:03:

Ik ga voor callgirl.

Heb geen sport waar ik in uitblink, ben niet muzikaal en kunst vind ik niks aan.

En ik lees liever boeken ipv schrijven.

Dus dan blijft alleen deze optie voor me open.

Maar dan wel een hele goede callgirl he, zo eentje die in de betere kringen wordt besteld. Geen achter het raam meisje.

En dan ben ik tevens model en actrice En spionne, niet te vergeten!
Lijkt me heerlijk om veel geld te kunnen verdienen met schrijven.

Dan zou ik in Italië gaan wonen a la 'Under the Tuscan Sun' en mijn bureau voor het raam-met-fantastisch-uitzicht zetten.

Dat is al jaren een droom van me.

Jammer dat ik geen geduld heb om te schrijven en ik denk ook niet dat ik heel goed ben.
Beeldend kunstenaar.
Les temps sont durs pour les rêveurs...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven