Oh wat balen! [waar baal jij van vandaag?]

06-09-2019 16:52 94 berichten
Oooh wat k*t. Vanochtend iemand vol in mijn auto gereden. Flinke schade en waarschijnlijk totalloss. Wat een pech net voor het weekend.

Ik heb even (in mijn eentje) staan vloeken en tieren en heb daarna netjes de schadeformulieren ingevuld. Ondanks dat ik gigantisch baal, toch erg blij dat er een briefje onder mijn ruitenwisser lag.

Waar baal jij van vandaag?
Alle reacties Link kopieren
dance01 schreef:
06-09-2019 20:31
Dat ik na lang sparen eindelijk op vakantie ben maar het mega vet slecht weer is en daardoor nu al in bed lig #daarbaalikvetergvan
Oh, dat vind ik sneu voor jou:( wordt het daar nog beter weer?
GroenTuintje schreef:
06-09-2019 20:21
Hier ook darmproblemen en bijna wonend op de wc vanavond :|
Echt niet leuk he :lips:
Alle reacties Link kopieren
Ik baal ervan dat ik niet goed opgelet heb bij de kleermaker.
Ik heb het voorbeeld meegenomen en het duidelijk uitgelegd. Zo stom dat ik niet gekeken heb toen het klaar was, normaal ben ik scherp op dit soort dingen maar het was een drukke week.
Thuis kwam ik erachter dat het toch verkeerd gestikt is, kan ik morgen weer terug. Het moet losgehaald worden en opnieuw gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik een steentje ws tussen de remmen van mijn auto heb zitten.

Maakt een pokken herrie en blijft zitten waar het zit.

Afspraak gemaakt bij garage wat me anderhalf uur duurt.

Kost me zwaar geld en anderhalf uur wachttijd.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen hier sterkte met de tegenslag, klein of groot.
Ik baal dat mijn kinderen morgen met de trein uit logeren zouden gaan (stoer hoor, 1,5 uur reizen, doorgaande trein) , en nu blijkt dat ik ze tot halverwege moet brengen vanwege werkzaamheden. Ik verheugde mij op een hele dag alleen :$
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Hoewel het nu zaterdag is en ik hoop dat het vandaag beter zal zijn, had ik vrijdag ook een baaldag. Mijn vriend zit er al een tijdje doorheen, omdat hij maar geen werk kan vinden en nu inmiddels rood staat. We gingen vanvond even naar een pizzeria, begon ie weer over zijn werkfrustraties. Begrijp mij niet verkeerd , ik snap heel goed dat hij het zat is na al die jaren om werk te vinden, maar ik had mijn max wel bereikt. Etentje was dus min of meer verpest.
Verder vloog de gordijnrail in de slaapkamer van mijn zoon eraf, is een hels karwei om die weer goed te krijgen, als dat al gaat lukken....
Dat ik (voor het eerst) ben opgelicht op Marktplaats.
Dat ik mijn baan opgezegd heb voor een andere werkgever en ze me in mijn proefperiode ontslaan zonder dat ik nog maar 1 dag gewerkt heb. “Omdat ze bij nader inzien toch geen passende werkzaamheden hebben.” 😒
Ik baal, vroeg opgestaan om mijn dochter op tijd op station af te leveren voor feestje. Niemand te zien. Is het feestje morgen pas. Geen dagje voor mezelf dus en morgen weer vroeg opstaan.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
06-09-2019 20:25
Dat ik nog geen cadeautje heb of weet voor het feestje waar man en ik zondag heen gaan.

Bejaarden, 60 jaar getrouwd, één woont in een verzorgingshuis, de ander nog zelfstandig. Hebben nergens nog behoefte aan. Wat geef je dan?
Ik weet niet hoeveel het cadeau mag kosten, maar een professionele fotograaf die een mooie foto van hun samen maakt. Omdat ze niet bij elkaar kunnen wonen maar dan wel een mooie en zelfde foto in hun huisje hebben hangen.
Oehoe!
Witwangdwergooruil schreef:
07-09-2019 10:21
Ik weet niet hoeveel het cadeau mag kosten, maar een professionele fotograaf die een mooie foto van hun samen maakt. Omdat ze niet bij elkaar kunnen wonen maar dan wel een mooie en zelfde foto in hun huisje hebben hangen.

Geweldig idee, maar erg buiten budget en dan zou ik moeten zorgen dat die foto gemaakt kan worden want zelf kunnen ze dat niet meer regelen.
De kinderen hebben naast al hun ooms en tantes wat neven en nichten uitgenodigd, voor hun eigen gezelligheid.
MISSDRAMAQUEEN schreef:
07-09-2019 10:04
Dat ik mijn baan opgezegd heb voor een andere werkgever en ze me in mijn proefperiode ontslaan zonder dat ik nog maar 1 dag gewerkt heb. “Omdat ze bij nader inzien toch geen passende werkzaamheden hebben.” 😒

Oh wat erg! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
07-09-2019 10:27
Geweldig idee, maar erg buiten budget en dan zou ik moeten zorgen dat die foto gemaakt kan worden want zelf kunnen ze dat niet meer regelen.
De kinderen hebben naast al hun ooms en tantes wat neven en nichten uitgenodigd, voor hun eigen gezelligheid.
een kalender of agenda met veel mooie foto's er in
Alle reacties Link kopieren
MISSDRAMAQUEEN schreef:
07-09-2019 10:04
Dat ik mijn baan opgezegd heb voor een andere werkgever en ze me in mijn proefperiode ontslaan zonder dat ik nog maar 1 dag gewerkt heb. “Omdat ze bij nader inzien toch geen passende werkzaamheden hebben.” 😒

Dat is inderdaad balen... :(

:hug:
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Andersom schreef:
07-09-2019 10:28
Oh wat erg! :hug:
malibu82 schreef:
07-09-2019 10:40
Dat is inderdaad balen... :(

:hug:
Dankjewel! Ik probeer het positief in te zien. Hoofd omhoog, borst vooruit en gewoon doorgaan :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Dat ik nu een week in het ziekenhuis lig met hevige buikklachten, de onderzoeken elkaar tegenspreken en ik nu al 40minuten lig te wachten totdat er iemand op de bel reageert
Rainbow91 schreef:
07-09-2019 17:03
Dat ik nu een week in het ziekenhuis lig met hevige buikklachten, de onderzoeken elkaar tegenspreken en ik nu al 40minuten lig te wachten totdat er iemand op de bel reageert
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Dat ik allerlei lekkers heb gemaakt, speciaal voor de kinderen, en ik toen telefoontje kreeg of ze langer mochten blijven spelen en mee-eten.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik ziek ben en heel weinig energie heb en daardoor een beetje ruzie heb met mijn man 🙁
Mijn marktplaats account was afgelopen week gehackt door iemand in de buurt van Tel Aviv :-(
Alle reacties Link kopieren
Dat ik mijn jongste zoon moet gaan vertellen hoe het zit met Sinterklaas omdat ik gewoon echt geen geld ga hebben voor kado's. Het lukt net om de eindjes aan elkaar te knopen en met goed sparen kan er ook voor allebei de kinderen een leuk verjaardagskado worden gekocht, maar that's it.
Alle reacties Link kopieren
Wat balen TO! :(

Dat ik vannacht slecht geslapen heb en minder productief was, dan dat ik had gewild.

Dat onze nieuwe vloer pas oktober gelegd kan worden.

Dat de koffie vanochtend op was.

Dat ik mij verslikte in de rucola en 5 minuten heb lopen kokhalzen en hoesten

Voor de rest een prima zaterdag. Fijn dat het nog best zonnig was :proud:
Alle reacties Link kopieren
Perzikboom , hoe oud is je zoon?
Heb je nog meer kinderen?
Ik wil gaan opruimen hier, heb zelfs nog nieuw speelgoed liggen in verpakking ook.
Ik kan wat naar je opsturen als je wilt?
Wat vind hij of vinden ze als je meer kinderen hebt leuk?
lientje69 wijzigde dit bericht op 08-09-2019 10:45
Reden: Autocorrect wijzigde naam
2.28% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
@perzikboom,
Is er niet iets in je gemeente georganiseerd voor jouw situatie?

Als ik je zou kennen zou ik je zo een sinterklaascadeau voor je kinderen geven en ik denk dat er meer mensen zijn die dit zo zouden doen. Bij de AH wordt toch ook speelgoed verzameld? Misschien kan je daar aangeven dat je graag in aanmerking komt voor een pakket (geen idee hoe dat in zijn werk gaat)

Of misschien kan je bij een kringloopwinkel kijken of er iets leuks is en vragen of je het zo mag hebben.

Ik gun je kinderen nog wat Sint mysterie
Alle reacties Link kopieren
Ik baal ervan dat de toets die ik gisteren moest maken moeilijker was dan ik verwachtte . Terwijl ik toch een helder verstand heb en echt niet dom ben voelde ik me dat wel..
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven