Oh wat balen! [waar baal jij van vandaag?]

06-09-2019 16:52 94 berichten
Oooh wat k*t. Vanochtend iemand vol in mijn auto gereden. Flinke schade en waarschijnlijk totalloss. Wat een pech net voor het weekend.

Ik heb even (in mijn eentje) staan vloeken en tieren en heb daarna netjes de schadeformulieren ingevuld. Ondanks dat ik gigantisch baal, toch erg blij dat er een briefje onder mijn ruitenwisser lag.

Waar baal jij van vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
07-09-2019 19:15
Mijn marktplaats account was afgelopen week gehackt door iemand in de buurt van Tel Aviv :-(
Dat had ik ook!!! Niet Tel Aviv weliswaar, maar wel iets in het Midden Oosten, volgens mij Libanon. Heb mijn wachtwoord gewijzigd, had niet het idee dat er rare dingen mee gebeurd waren.
Alle reacties Link kopieren
_Aphia_ schreef:
07-09-2019 19:30
@perzikboom,
Is er niet iets in je gemeente georganiseerd voor jouw situatie?

Als ik je zou kennen zou ik je zo een sinterklaascadeau voor je kinderen geven en ik denk dat er meer mensen zijn die dit zo zouden doen. Bij de AH wordt toch ook speelgoed verzameld? Misschien kan je daar aangeven dat je graag in aanmerking komt voor een pakket (geen idee hoe dat in zijn werk gaat)

Of misschien kan je bij een kringloopwinkel kijken of er iets leuks is en vragen of je het zo mag hebben.

Ik gun je kinderen nog wat Sint mysterie
Dit. Buren, familie, ouders op school wellicht? Speelgoedbank?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Mijn haar is verpest door de kapper. Het was een mega dure behandeling :cry:. Ik krijg mijn geld niet terug maar ze wil het wel herstellen. Nou geen haar op mijn hoofd (pun intended) die eraan denkt om haar opnieuw te vertrouwen. Voor het eerst in jaren een bekeuring van het CJIB voor te hard rijden op de mat. Tot slot parkeerkaart verloren na max een half uur winkelen en dus helaas de volle dagprijs moeten betalen. Ik vind mijzelf er iets te oud voor maar het liefst ga ik in de foetushouding liggen huilen.
dignity schreef:
07-09-2019 19:32
Dat had ik ook!!! Niet Tel Aviv weliswaar, maar wel iets in het Midden Oosten, volgens mij Libanon. Heb mijn wachtwoord gewijzigd, had niet het idee dat er rare dingen mee gebeurd waren.
Nee, dat idee had ik ook niet maar ik vond het wel erg onprettig. Ik vroeg me af of dat niet gewoon van marktplaats afkomstig was, een truc om je eindelijk eens je wachtwoord te laten wijzigen :-[
Alle reacties Link kopieren
Van mijn logé. Ze heeft resting bitch face, staart naar elk gerecht alsof ik blubber heb geserveerd. Maar eten doet ze wel, veel zelfs. Tegelijkertijd verspilt ze ook ontzettend veel. Altijd meer pakken dan ze nodig heeft en de rest weggooien. Niet alleen met voedsel, maar eigenlijk alles.

Ik kan het niet omschrijven. Het is niet alleen haar gedrag. Sinds zij er is, voelen we ons gewoon niet meer fijn in ons eigen huis. Zelfs de hond mijdt haar.
Alle reacties Link kopieren
MISSDRAMAQUEEN schreef:
07-09-2019 10:04
Dat ik mijn baan opgezegd heb voor een andere werkgever en ze me in mijn proefperiode ontslaan zonder dat ik nog maar 1 dag gewerkt heb. “Omdat ze bij nader inzien toch geen passende werkzaamheden hebben.” 😒
Ik blijf hierover nadenken. Mag dit eigenlijk? Ze zijn toch een overeenkomst met je aangegaan? Aan de andere kant, stel, je maakt er een zaak van en je wint, wil je daar dan nog werken...
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik baal omdat ik morgen een kraam heb gereserveerd voor een rommelmarkt, meer dan genoeg verkoopbare spulletjes heb en mijn weerapp nu voorspelt dat het tussen 10 en 4 zo ongeveer non-stop gaat regenen :(.
Alle reacties Link kopieren
Morgen heb ik een afspraak staan waar ik helaas niet onderuit kom. Heb er zo ongelooflijk géén zin in.

Normaal kan ik dat vrij goed van me afzetten, maar vanavond lukte dat niet. Regelmatig kwam het toch weer opborrelen in mijn gedachten. Ik baal er dus van dat dit niet alleen mijn zondagmiddag gaat verpesten, maar ook mijn zaterdagavond.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Ik baal omdat er vandaag een klusjesman kwam (vrijwilliger) die er anderhalf uur over deed om een passpiegel op te hangen en een klein kapstokje. Volgende keer toch maar zelf proberen wat op te hangen.
Alle reacties Link kopieren
Anna54 schreef:
08-09-2019 01:31
Ik baal omdat er vandaag een klusjesman kwam (vrijwilliger) die er anderhalf uur over deed om een passpiegel op te hangen en een klein kapstokje. Volgende keer toch maar zelf proberen wat op te hangen.

Dat klinkt wel een beetje ondankbaar hoor.
Alle reacties Link kopieren
perzikboom6 schreef:
07-09-2019 19:21
Dat ik mijn jongste zoon moet gaan vertellen hoe het zit met Sinterklaas omdat ik gewoon echt geen geld ga hebben voor kado's. Het lukt net om de eindjes aan elkaar te knopen en met goed sparen kan er ook voor allebei de kinderen een leuk verjaardagskado worden gekocht, maar that's it.
De autocorrect wijzigde je naam in mijn reactie dus wellicht dat je hem niet gelezen hebt.
Maar hoe oud is je zoon?
Heb je nog meer kinderen?
Ik wil gaan opruimen hier, heb zelfs nog dingen nieuw in verpakking liggen. Ik wil je best eea opsturen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
08-09-2019 10:51
De autocorrect wijzigde je naam in mijn reactie dus wellicht dat je hem niet gelezen hebt.
Maar hoe oud is je zoon?
Heb je nog meer kinderen?
Ik wil gaan opruimen hier, heb zelfs nog dingen nieuw in verpakking liggen. Ik wil je best eea opsturen.
Ik vind dit soort reacties super lief, maar echt niet nodig. Jongste zoon is 6 jaar maar zit in groep 5. Gezien het in groep 5 zitten vind ik het tijd om het hem te vertellen. Ik heb ook nog een zoon van 11, maar wil echt geen spullen aannemen.

Iemand suggereerde dat ik bij de gemeente aanklop voor hulp. Ik verwacht niet dat de gemeente mij gaat helpen. Ik heb mijn baan opgezegd om weer te gaan studeren 2 jaar lang. Man heeft gewoon een baan, waarmee we net alle noodzakelijke kosten kunnen dekken. Ik denk niet dat de gemeente mensen gaat helpen die zelf hun baan opgezegd hebben.
Alle reacties Link kopieren
perzikboom6 schreef:
08-09-2019 12:13
Ik vind dit soort reacties super lief, maar echt niet nodig. Jongste zoon is 6 jaar maar zit in groep 5. Gezien het in groep 5 zitten vind ik het tijd om het hem te vertellen. Ik heb ook nog een zoon van 11, maar wil echt geen spullen aannemen.

Iemand suggereerde dat ik bij de gemeente aanklop voor hulp. Ik verwacht niet dat de gemeente mij gaat helpen. Ik heb mijn baan opgezegd om weer te gaan studeren 2 jaar lang. Man heeft gewoon een baan, waarmee we net alle noodzakelijke kosten kunnen dekken. Ik denk niet dat de gemeente mensen gaat helpen die zelf hun baan opgezegd hebben.
Nee , gemeente doet dan niks. Aanbod blijft staan, mocht je alsnog willen dan stuur je me maar een pb-tje
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Ik heb vandaag nieuwe etherische olie gekocht voor mijn aroma diffuser. Omdat ie nogal stonk van de andere geuren die ik erin heb gehad maak ik um even schoon. Wil ik hem weer vullen voor gebruikt raakt een onderdeel los wat vast hoort te zitten wat lekker in het water drijft. Nouja ik proberen vast te zetten, kraan aan om weer water erin te doen. Laat ik het zo in het luchtgat stromen waar dus geen water in mag komen en het kwam er aan de onderkant weer uit. Ga um maar niet proberen aan te zetten. Baal wel want ik was er zo blij mee.
Dat ik een belachelijk hoge rekening heb gekregen van de zorgverzekering. Mag even 220 euro aftikken voor een afspraak bij de gynaecoloog. Nu vind ik dat opzich niet zo heel erg, maar deze gynaecoloog heeft echt niets uitgevoerd. Ze heeft letterlijk maar 1 minuut 'onderzoek' gedaan. Alleen even met het blote oog gekeken en wel 30 hele seconden met de echo. Vervolgens werd ik doorgestuurd naar een seksuoloog (à 95 euro per uur). Ik wist heel zeker dat het probleem lichamelijk was dus hier gelukkig niet heen geweest, maar weer terug naar de huisarts gegaan om hem dan maar een second opinion te laten doen. Deze heeft wel wat testjes uitgevoerd aangezien de gynaecoloog niets had gedaan en daar kwam wat uit. Ongelooflijk dit soort artsen, ik geef dat geld liever aan m'n huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Dat ik een nieuwe baan begonnen ben en het vreselijk vind....
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk thuis komen na een heel lange dag, blijkt de sleutel in 2 en geraak ik niet binnen :-|
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
11-09-2019 09:23
Dat ik een belachelijk hoge rekening heb gekregen van de zorgverzekering. Mag even 220 euro aftikken voor een afspraak bij de gynaecoloog. Nu vind ik dat opzich niet zo heel erg, maar deze gynaecoloog heeft echt niets uitgevoerd. Ze heeft letterlijk maar 1 minuut 'onderzoek' gedaan. Alleen even met het blote oog gekeken en wel 30 hele seconden met de echo. Vervolgens werd ik doorgestuurd naar een seksuoloog (à 95 euro per uur). Ik wist heel zeker dat het probleem lichamelijk was dus hier gelukkig niet heen geweest, maar weer terug naar de huisarts gegaan om hem dan maar een second opinion te laten doen. Deze heeft wel wat testjes uitgevoerd aangezien de gynaecoloog niets had gedaan en daar kwam wat uit. Ongelooflijk dit soort artsen, ik geef dat geld liever aan m'n huisarts.
Bel even met je zorgverzekering of deze prijs wel klopt. Gewoon voor de zekerheid. Al is het maar om je beklag even te doen.
Ik had ooit iets soortgelijks. 750 werd er gedeclareerd voor iets wat letterlijk in 5 minuten was gedaan. (het plaatsen van een buisje in trommelvlies). Bleek dat ze een verkeerde code hadden gebruikt. Was blij dat ik had gebeld! M'n eigen risico was ik sowieso kwijt hoor, maar ging mij meer om het principe ;)

Iets soortgelijks hadden ze ook bij de hersteloperatie van man geflikt, maar dan vanuit de verzekering. Maar ze gaven het zh de schuld :roll:
Alle reacties Link kopieren
Ik baalde dat ik weer contact moest opnemen met de klantenservice van een groot bedrijf. Dat werd namelijk de vierde keer in een paar dagen tijd omdat een bestelling wat raar was gegaan en de status niet goed werd weergegeven.

Gelukkig had ik nu iemand aan de telefoon met kennis van zaken en het systeem. Probleem opgelost!
I'm not lazy
I'm on energy saving mode

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven