Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!

Link naar het eerste topic
quote:koekkoekje schreef op 22 april 2015 @ 14:51:

Openbare toiletten waar je geen tampons en maandverband in het prullenbakje mag gooien. Waar moet ik het dan laten? Mee naar huis nemen? Waar staat dat ding er dan voor?

Psssst.... (tekst in wit, want best aanmatigend.)

Ik gooi het er stiekem lekker tóch in.
Alle reacties Link kopieren
Haha bedankt voor de tip Lotte35! Ik ben ook veel te braaf...
Ik weet niet of het echt onbenullig is of niet...

In de nieuwe folder van het kruitvat hebben ze een tabel over alle zonnebrandcrème je moet hebben. Er is voor de heel lichte huid, de normale huid en de bruine huid.

Mijn huid is dus abnormaal
quote:Annelaure schreef op 26 april 2015 @ 23:21:

Mijn huid is dus abnormaal De mijne ook, maar ik had bij mezelf niet anders verwacht
Heb enkele dingen online besteld bij Douglas, alle vinkjes uitgezet bij ''nieuwbrief ontvangen'' want ik wil geen nieuwbrief.

Prima, bestelling gedaan, betaald met iDeal. 10 Minuten later *pling* een e-mail: ''Welkom bij de Douglas Nieuwsbrief!''

Wel %$(%$*###%%!)$

Dat is meteen de laatste keer dat ik wat bij Douglas heb besteld, slechte service.
quote:Bitje93 schreef op 16 maart 2015 @ 12:54:

[...]

Dit wil ik toch eventjes nuanceren.

Het is bij een zebra alleen verplicht om te stoppen voor voetgangers, evt voor een scootmobiel welke ook onder de voetgangers valt.

Een fietser heeft GEEN VOORRANG op een zebra, sterker nog, een fietser mag helemaal geen gebruik maken van een zebrapad, de officiële benaming is voetgangers oversteekplaats, het is dus een voetpad en geen fietspad.

Zodra een fietser met de fiets aan de hand oversteekt heeft hij weer wel voorrang, dan is het een voetganger.Ik stap als ik op de fiets ben meestal af en steek dan lopend het zebrapad over met fiets aan de hand (met kind achterop) dit omdat ik niet plat gereden wil worden, onze stad zou fietsstad willen worden maar dan moeten ze eerst alle knullig aangelegde oversteken (of niet aangelegde eigenlijk) aan passen. En als ik dat doe stap ik eerst keurig af en stel me netjes met fiets aan de hand op de stoep op. Hoeveel auto's niet denken dat je dan gewoon door mag rijden. Zat er laatst 1 tegen mijn fiets aan omdat hij doorreed en ik gewoon doorliep. Helaas voor hem was het net voor het politiebureau en liepen er net een paar agenten naar hun auto. Flinke boete dus, eigen schuld. En ook nog 1 voor het beledigen van een agent in functie want de scheldpartij die hij tegen mij begon ging door tegen de agenten.
Ik erger me sinds gisterenmiddag aan één stuk door. Meestal erger ik me niet zo snel, maar het stapelt zich nu een beetje op.

1. Ik zou per post een brief ontvangen waarin de datum voor een afspraak in het ziekenhuis stond. Ik had van tevoren gezegd dat ik op donderdagen absoluut niet kon. 'Geen probleem, mevrouw. Daar houden we dan rekening mee'.

Krijg ik de brief binnen, staat er: 'U heeft een afspraak op donderdag 28 mei'.

2. Ik zat in de bus en had haast, want de supermarkt ging bijna dicht. Een bejaarde man heeft zijn auto op een busstop gezet, zodat de bus daar niet kan parkeren. De bus staat stil op de weg en de chauffeur wacht rustig tot de oude man uit de winkel tegenover de busstop komt en zijn auto weghaalt. De oude man gaat vervolgens op zijn dooie gemakje zijn sleutels staan zoeken, legt nog iets in de achterbak en rijdt daarna rustig weg alsof er niets aan de hand is,

3. Ben ik eindelijk in de supermarkt, is al het brood op.

4. Het kostte me meer dan 45 minuten om een verhuizing door te geven bij Ziggo (ik was eerst klant bij Tele2, maar dat werd overgenomen door Ziggo). Ik werd steeds doorverbonden, omdat ze niet wisten ze nu wel of niet konden leveren in mijn nieuwe buurt. Uiteindelijk bleek dat wel te kunnen, maar kreeg ik alleen een bevestiging van het opzeggen van het abonnement op mijn oude adres. Over het nieuwe adres werd geen woord gerept. Daar moet ik dus ook weer achteraan.

5. Ik droomde dat ik zwanger was en beviel van een enge, vormloze klomp cellen.

6. Ik moet eigenlijk zo naar mijn werk maar ik wil slapen.
quote:Mitsig schreef op 29 april 2015 @ 07:38:

1. Ik zou per post een brief ontvangen waarin de datum voor een afspraak in het ziekenhuis stond. Ik had van tevoren gezegd dat ik op donderdagen absoluut niet kon. 'Geen probleem, mevrouw. Daar houden we dan rekening mee'.

Krijg ik de brief binnen, staat er: 'U heeft een afspraak op donderdag 28 mei'.

Wat irritant! 80% kans dat het goed gaat en niet op donderdag is, zucht..... Afspraak inmiddels kunnen verzetten?
Ik was bij (een grote) Action en zocht iets. Kon het niet vinden en vroeg aan een meisje dat daar werkt: ''waar vind ik product X''?

''Dat hebben wij niet mevrouw.''

Ik keek haar aan, en ik zei: ''je weet niet wat het is he?''.

''Nee, inderdaad.''

Wat een instelling, ppffffff.
quote:clemance schreef op 29 april 2015 @ 10:25:

Ik was bij (een grote) Action en zocht iets. Kon het niet vinden en vroeg aan een meisje dat daar werkt: ''waar vind ik product X''?

''Nee, inderdaad.''

Het is inderdaad irritant, maar toch ook wel komisch.
quote:Lotte35 schreef op 29 april 2015 @ 10:30:

[...]

Het is inderdaad irritant, maar toch ook wel komisch.

En lui en gemakzuchtig.
quote:Mitsig schreef op 29 april 2015 @ 07:38:

...

5. Ik droomde dat ik zwanger was en beviel van een enge, vormloze klomp cellen.

...Dat droom ik ook best regelmatig! Of dat ik bevallen ben en het kind kwijt ben (meestal is het dan ook maar 2cm groot). Wat zou het betekenen? Ik heb geen kinderen, en ook geen kinderwens.
@ Clemance: Ik heb mijn afspraak verzet, maar nu moet ik weer drie weken langer wachten. Er zijn ergere dingen, gelukkig.

@ Zanahoria: Raar he? Ik heb ook geen kinderwens, dus ik snap echt niet waar het vandaan komt. Ik heb wel een familielid dat me af en toe vraagt 'Waar de kinderen blijven'. Ze weet dat ik geen kinderen wil. AAAAAAARGH.

Zegt ze laatst: 'Wel naar van je dat je je vriend het niet gunt om vader te worden!'

Ik : 'Maar hij wil helemaal geen kinderen.'

Zij: 'Mannen willen nooit kinderen. Maar als ze er eenmaal zijn willen ze niet meer zonder hoor. Je moet gewoon zwanger worden.'

En mijn schoonmoeder vroeg laatst heel beteuterd of ik wel zeker was van mijn zaak. Mijn vriend is de enige die haar in haar ogen nog kleinkinderen kan schenken, omdat mijn zwager een stuk ouder is geen 'maar geen vriendin krijgt'. Ze vindt het drie keer niks dat zwager al jaren vrijgezel is.
Mitsig en Zanahoria, zo'n droom heb ik ook wel eens gehad, en ik heb ook geen kinderwens. Nu wil ik ook weten wat dat betekent.

Pffff Mitsig, zo irritant, dat soort opmerkingen, die krijg ik ook wel eens. En dan leg ik het uit, en is het antwoord altijd een heel onheilspellend 'Wacht maar tot je midden 30 bent...'
quote:Lotte35 schreef op 27 april 2015 @ 08:40:

[...]

De mijne ook, maar ik had bij mezelf niet anders verwacht Alleen je huid maar ?
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 29 april 2015 @ 14:37:

Alleen je huid maar ? Neuh....
Nog een ergernis van mij is, dat wat ooit mijn lievelingstopic was, nu totaal niet meer grappig is.

Nee, dat zeg ik verkeerd; IK vind het niet meer grappig.

Ik mis de forummers die vroeger meeschreven
Een collega van mij: zij is op vakantie geweest naar een land waar ik ook naar toe ben geweest. Ze stuurt een foto met de vraag 'herken je dit?' Ik antwoord: ja, en hoe is t daar? Zegt ze : ja ontzettend leuk! We praten volgende week op het werk wel verder. ( einde bericht) .

Stuur me dan geen berichtje als je geen gesprek wilt voeren!! En dit doet ze wel vaker. Mega-irritant.
never a failure, always a lesson
Vanmorgen, op weg naar mijn werk. Ik moet overstappen van de trein naar de bus, dus ik stap op de roltrap naar beneden richting busstation. Te laat zie ik dat de muts voor mij een dikke tas over de hele traptrede onder haar heeft gelegd. En denk maar niet dat ze die oppakt als we bijna beneden zijn. Gevolg: hele kudde mensen valt over elkaar heen omdat dat ding de trap blokkeert. Serieus..
Hier in het station is er roltrap naar boven naar de perrons, en daarnaast een smallere gewone trap.

Als de trein aankomt, wandelt die hele mensenmassa dus naar beneden via de trap. En toch zijn er altijd een paar mensen die ook perse via dié trap naar boven willen lopen, ipv gewoon de roltrap te nemen.
quote:clemance schreef op 29 april 2015 @ 10:25:

''Nee, inderdaad.''

Sowieso, winkelmedewerkers die niet weten wat er is. Laats nog:

"ik zag op internet deze tafel in het zwart, is die er nog?"

"Uhm... even denken... nee die hebben we niet meer in het assortiment"

Loop ik verder, staat hij gewoon verderop in de showroom.

Of in de AH als ik een pak drinken zoek dat niet meer in het schap staat. Zegt de vakkenvuller: nee die hebben we helaas niet meer. Loop ik verder, staan ze ergens in een bonusschap.

Zeg dan gewoon dat je het niet weet, dan zoek ik wel verder!
quote:AnAppleADay schreef op 01 mei 2015 @ 11:17:

[...]

Zeg dan gewoon dat je het niet weet, dan zoek ik wel verder!Ja, dat dus.
Ik erger me eraan, dat 2 bosjes tulpen (van de Jumbo voor 5 euro) langer staan dan een groot duur boeket van de bloemist.

Ik krijg nogal vaak een boeket bloemen, en allemaal redden ze het nog niet om een week mooi te staan. De rozen gaan nooit open en krijgen direct bruine randjes, en de andere bloemen hangen na een paar dagen al slap (behalve gerbera's). En het maakt niks uit van welke bloemist, allemaal zijn ze even snel gaar. Zo zonde!
Ik erger me aan mensen die in de supermarkt andersom lopen. Niet dat dit verboden is, maar IK vind het handig als iederen netjes in de rij loopt, van ingang tot uitgang.
Parleenz: ik vind het juist irritant dat je 'in de goede richting' hoort te lopen.. ik loop nou eenmaal graag tegen de richting in . (Mmm met andere woorden: waarschijnlijk ben je mij tegen gekomen in de winkel..)

Momenteel erger ik mij aan mijn hoofd die zeer doet. Zouden ze ergens nog een guillotine hebben staan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven