Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje

.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
@Nanny wel fijn dan dat het wachtte tot je thuis was. Wel vervelend dat het nog niet over is 💋

Lieve Coco ik wens je toe dat de tijd dat het goed gaat steeds langer mag duren 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik leer net bij de top2000 dat er kennelijk mensen zijn die de muziek plannen waarop ze gaan bevallen en ik vraag me dan af.... waarom 🤦
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
25-12-2018 22:42
@Nanny wel fijn dan dat het wachtte tot je thuis was. Wel vervelend dat het nog niet over is 💋

Lieve Coco ik wens je toe dat de tijd dat het goed gaat steeds langer mag duren 💋
Dank je, lief 💋
lollypopje schreef:
25-12-2018 22:43
Ik leer net bij de top2000 dat er kennelijk mensen zijn die de muziek plannen waarop ze gaan bevallen en ik vraag me dan af.... waarom 🤦
Mss dat ze daardoor meer ontspannen kunnen zijn? Een andere reden kan ik zo niet bedenken.
Balen van je buik Nanny!
Heb even 5 pagina's bijgelezen, kan niet overal meer op reageren maar ik weet wel dat ik graag eens kom eten bij Blondje, en heb mijn twijfels of het gezellig partyen is met Hondje...

Fijne 2e Kerstdag nog even allemaal! Gisteren was hier al een heel relaxte gezellige dag, met mijn familie over de vloer. Vandaag naar de schoonfamilie, wordt vast ook weer gezellig. En dan morgen weer lekker werken, daar is het druk in deze tijd maar het is wel een gezellige drukte.
Hier ook vandaag lekker helemaal niets. Het uitgebreide kerstontbijt hebben we helemaal overgeslagen omdat we nog lagen te slapen, en de uitgebreide kerstlunch doen we er ook niet voor in de plaats. Zonde van het lekkere eten ;-) dus dat komt later deze week wel of zo. Vanavond dan maar iets met rijst en kip of zo, iets lichts, en morgen kijken we weer verder. En lezen en gamen, dat wil ik veel gaan doen vandaag!
Coconuts12 schreef:
25-12-2018 23:11
Mss dat ze daardoor meer ontspannen kunnen zijn? Een andere reden kan ik zo niet bedenken.
Geen idee, maar heb hier geleerd dat een bevalling plannen op dat niveau vrij zinloos is.

Maar ik hoop nu dat die vrouw na haar bevalling komt vertellen of dat nummer ook echt heeft aan gestaan.

En wat ik mij ook afvraag bij het idee van bevallen op een nummer of dat nummer dan steeds op repeat gaat of dat haar partner het op moet zetten bij de laatste pers als het kind er uit komt.

vragen, vragen, vragen.
en fijne tweede kerstdag iedereen
goeiemiddag
Nanny : is het geen buikgriep .
Jullie hebben een 2de kerstdag ,in dat geval een fijne 2de kerstdag.
En coco ik heb ook af en toe dat het gewoon minder gaat . Niets om voor te schamen .
stomme kwf billboards. Ik snap het idee, maar toch stom.
Marana-- schreef:
26-12-2018 11:21
Balen van je buik Nanny!
Heb even 5 pagina's bijgelezen, kan niet overal meer op reageren maar ik weet wel dat ik graag eens kom eten bij Blondje, en heb mijn twijfels of het gezellig partyen is met Hondje...

Fijne 2e Kerstdag nog even allemaal! Gisteren was hier al een heel relaxte gezellige dag, met mijn familie over de vloer. Vandaag naar de schoonfamilie, wordt vast ook weer gezellig. En dan morgen weer lekker werken, daar is het druk in deze tijd maar het is wel een gezellige drukte.
Zeker wel, voor visite trek ik Ganzenbord uit de kast.
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
26-12-2018 12:54
Ik ♥ ganzenbord, cola zero én naturel nootjes :A:
-Bloem- schreef:
26-12-2018 13:06
Ik ♥ ganzenbord, cola zero én naturel nootjes :A:
Terecht. :high5:
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
26-12-2018 13:11
Terecht. :high5:
:cheer:
Ik heb Whammagadon overleefd tot 2e kerstdag, omdat iemand skyradio opwilde 😒
ViezeHond schreef:
26-12-2018 12:54
Ik ben al onderweg!
Afbeelding
Wie wil er nou skyradio op, en vooral deze tijd van het jaar? ;-D Dan kom je zeker in Whamhalla inderdaad ...
Al heb je het een week langer volgehouden dan ik. Mijn mams nam me mee naar de mc donalds.
Dag liefkes! Ik had even een ' ik sta in de ruststanddag'. Emotioneel, moe en een lijf dat stop zegt. Maar na een dagje rust voel ik me wel weer ok gelukkig.

Hondje: je party ingrediënten spreken me niet heul erg aan. Maar feesten met het beestje lijkt me heel leuk!

Hoop dat jullie allemaal weer een beetje bij getrokken zijn en nog lekker even vrij zijn.

En eh: Zoals Coco en ik het al eeuwen eens zijn: Buiken zijn gewoon stom!
Knussies! (Ik kan gul zijn want ik heb een auto vol meegekregen)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Coconuts12 schreef:
26-12-2018 20:22
Ik ben al onderweg!
Afbeelding
Dat plaatje! :HA:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
walpurgisnacht schreef:
26-12-2018 12:39
goeiemiddag
Nanny : is het geen buikgriep .
Kan inderdaad. Het kwam wel heel erg ineens bij ons allebei tegelijk, maar toch ... In ieder geval voelen we ons ook allebei weer een stuk beter nu :D
Wat ruststanddagen inlassen is sowieso een goed idee denk ik. Zeker met de rare dagen deze tijd van het jaar.
goeiemorgen allen
Een leuke 2de kerst gehad.
Nanny dat is geen slecht idee.
Moggel!
Ik was druk afgelopen dagen, ben dus momenteel even aan het bijkomen met natuurlijk de top 2000 (Flappie net!! :rolling: :love: :$ :peep:) maar ik heb een erg leuke kerst gehad!
Ik hoop jullie ook, fijne dag allen.
We zijn genomineerd :proud:

viewtopic.php?t=434094
lollypopje schreef:
27-12-2018 17:10
We zijn genomineerd :proud:

viewtopic.php?t=434094
Yeeeeaaaahhhh :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Gefeliciteerd allen :proud:
genomineerd is dat goed nieuws . In dat geval :jump:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven