Onder een dekentje...

15-10-2018 01:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
... met Sebas!

Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin :love: .

Afbeelding
.
Afbeelding
.
Afbeelding
( :photo: Met dank aan Droppie)

.
Kia NickNickNick 2.0
HeraKia OraKia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte
BlauwtjeRosannaRosa, Roos, Dolfijntje
Boem!Oud blondBlondje, Blondie
DroppieΚιττεηsKit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig
ZusLollypopjePop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi
JaneMaranaMar, Marana
:'( MinionShiftyGeeltje, Mini, Minion
DraakjeGenieinabottleGeestje, Genie, GIaB
SutraSnugSnug
EvaBloosjeBloos
HekskeNanny_Gytha_OggHeksje Nanny, Gytha, Oggy
UiltjeQuaintrelleQuain
LivaTwilightTwilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje
PapakiNachtvlinderVlindertje, Vlinder
LimoentjeYellowLemonYellow, Lemon
Prof. Dr. Duivel (6) Vieze HondVies beest, schone haren, hond, natte hond
(B)EngelkeIngelke_KepringelkeIngelke, Engeltje, Kepringelke
ArwenCoconuts12Coco, Nuts, Noot, Nootje
Choo chooCh86Ch
SterretjeCaitriona*Cait, Riona, Tri
WolletjeSgaap_2015Wolletje, Schaapje, Skaapje
BubbelsPhoebe-returnsPhoebe, Feebie, Ret, Bubbly
PattyCeciCC, Ceci
BoompjePhoolanPhoo, Phooltje, Phoolan, Lan
DappertjeCourageKoer, Courage, Courtje
La Fleur BelgiqueBloemBloempje, Bloem, Fleur
GlamourGlitterBepGlitter, Glittertje, Bep, Beppie
NachtjeWalpurgisnachtWall-e, Wal, Nacht, Nachtje


.

Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
walpurgisnacht schreef:
27-12-2018 18:28
genomineerd is dat goed nieuws . In dat geval :jump:
Geen idee ;-D
Alle reacties Link kopieren
walpurgisnacht schreef:
27-12-2018 18:28
genomineerd is dat goed nieuws . In dat geval :jump:
ik heb geen idee :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
we zijn dus in de verontstelling dat het goed nieuws.
Alle reacties Link kopieren
walpurgisnacht schreef:
27-12-2018 18:48
we zijn dus in de verontstelling dat het goed nieuws.
meer gewoon nieuws. En ik vind het wel een zeer terechte nominatie
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Gaan we dan iedereen een dikke knuffel geven ook de azijnpissers.
Alle reacties Link kopieren
Coconuts12 schreef:
26-12-2018 20:22
Ik ben al onderweg!
Afbeelding
gheheh :-D
Damned if I don’t
Waarom is dit nou echt werkelijk het enige topic waar je niet allerlei stempels opgeplakt krijgt en waar iedereen vriendelijk is?
Zitten hier alleen maar superforummers :proud: ?
(Ik krijg op een ander topic weer eens oordelende en onaardige, kort door de bocht reacties naar mijn hoofd geslingerd. As usual...)

En waarom open ik een topic met de wetenschap dat dit nou eenmaal de norm is op dit forum? Ik leer het ook nooit...
Waar kan ik me aanmelden voor de cursus 'Olifanthuid creëren ;) ?

Ok, niks aan de hand, geen drama.. :whistle:
( :swear: :swear: :swear:)
Alle reacties Link kopieren
Ow, dat moest ik opzoeken Lollypopje, maar ik heb het gered tot en met kerstmis. ;-D Tja, kwestie van de radio niet al te vaak aan hebben haha.

Yes, genomineerd!

Ik denk Phoebje omdat er hier een soort zelfregulerend karakter is ofzo.
Viva is niet meer zo leuk als vroeger helaas.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Adem in, adem uit ... Ze kunnen er ook niets aan doen of zo. Onderhuidse behoeftes aan knussels die ze zichzelf niet toestaan, waardoor ze naar gaan doen, zoiets. Net zoiets als wat ik krijg als ik te laat eet :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat Viva niet meer zo leuk is als vroeger, ik denk eerder dat als je er langer bent de niet leuke dingen meer gaan opvallen. Als je nieuw bent zie je vaak vooral de leuke dingen.

Dat valt me ook op op een kinksite waar ik zit. Één keer in de zoveel tijd roept er weer iemand dat vroeger de site en/of de scene veel leuker was. Toen was er nog respect, kon je meer jezelf zijn, etc...


Terwijl kinksters en vivaforummers net echte mensen zijn. Je hebt leuke en je hebt 'minder leuke'. Die laatste groep is niet nieuw, die was er altijd al. Alleen in sommige periodes vallen ze meer op. Of als de omgeving vertrouwd raakt, gaan ze je meer opvallen, omdat je na het eerste enthousiasme van het nieuwe ook de andere kanten gaat zien.

Voor mij persoonlijk is er maar één manier om daar mee om te gaan. Focussen op de dingen en de mensen die wel leuk zijn. De rest negeren of er om lachen of de ramptoerist uithangen :proud:

Ik denk dat dat ool de kracht is van dit topic. Hier word geen ruimte gegeven aan dat negatieve, maar gefocust op de mooie en leuke dingen die ons bind.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Enneh Phoebje, ik heb het topic even gelezen. Het werd wat hard gezegd, maar misschien zat er wel een kern van waarheid in. Een prille vriendschap moet gewoon een beetje vanzelf lopen toch? :hug:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Dank lieve mensen, het gaat wel weer hoor gelukkig.
Courage, daar zat idd ook wel een kern van waarheid in en er zaten ook goede reacties tussen.
Die reactie bedoel ik ook niet.
En natuurlijk ben ik niet perfect maar een vriendschap is tussen twee mensen dus ook verantwoordelijkheid van allebei.
En als er dan mensen gaan roepen enkel na 1 nogal verdedigende en beetje sarcastische reactie van mij dat ze wel snappen dat die jongen geen initiatief neemt/niet wil en dat ik alles fout doe en in de slachtofferrol zit, dat is nogal kort door de bocht. (En ik vroeg hoe dit loslaten en mee omgaan. Niet wat doe ik fout? Ik had een negatief zelfbeeld in het verleden, zeggen wat ik allemaal fout doe, dat kan ik zelf nog steeds erg goed. Heb ik geen ander voor nodig)
Maar goed dat is het karakter nou eenmaal hier...
Anyway ik vind het fijn dat dat hier niet zo gaat...

Goedemorgen!
anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 28-12-2018 07:13
20.96% gewijzigd
Nanny_Gytha_Ogg schreef:
27-12-2018 23:19
Adem in, adem uit ... Ze kunnen er ook niets aan doen of zo. Onderhuidse behoeftes aan knussels die ze zichzelf niet toestaan, waardoor ze naar gaan doen, zoiets. Net zoiets als wat ik krijg als ik te laat eet :proud:
Dit zal het zijn, ik begrijp het ineens helemaal.. ;-D

Lollypop, duidelijk uitgelegd, klopt ook wel wat je zegt denk ik. (En het is ook lekker makkelijk om vervelend te reageren op een forum. Blijkbaar is het voor sommigen lastig om te bedenken dat er een echt mens aan de andere kant zit, die vraagt hoe moet ik hier mee omgaan. Dan te gaan roepen 'je doet ook alles fout', is voor sommigen blijkbaar veel leuker en makkelijker dan de echte vraag te beantwoorden..)

Focussen dus op de reacties waar je echt wat aan hebt, goed idee...!

Nogmaals Goedemorgen allen!
Bedankt dat jullie lief zijn.. ;-D :smooch:
Alle reacties Link kopieren
Phoebje, het is veel leuker om lief te zijn. :)
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
|Courage| schreef:
28-12-2018 08:04
Phoebje, het is veel leuker om lief te zijn. :)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :rolling:
goeiemorgen allen
Alle reacties Link kopieren
Pheebs: Wat Popje zegt. Nare posters negeren en meepikken waar je iets mee kan. Ik kreeg ooit in een topic over 'cadeau voor thuisverpleging' naar mijn hoofd geslingerd dat ik neerbuigend en arrogant was.... Omdat ik de fantastische verzorgster van mijn schoonmoeder wiens kinderen tekeningen voor haar maakten een bedankje wilde geven...

Vandaag is tuttel en feestdag: ik ga straks met BFF uit eten en naar Cats! Zin in!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
@Blond dat topic weet ik nog. Heel bizar was dat.

En heel veel plezier vandaag :)

@Bubbles Inderdaad de stomme mensen negeren. Er lopen hier gewoon een aantal onredelijke en stijfkoppige mensen rond.
Ik snap dat die dingen je raken en daardoor kun je aan jezelf gaan twijfelen, maar doe dat niet. Focus je op de goede mensen die het beste met je voor hebben 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Thnx Blond en Lolly!
Is dat echt gezegd, echt waar halen ze het toch vandaan...
Iets minder naar dan die opmerking naar jou, maar ik kreeg dus te horen dat ik altijd maar in een slachtofferrol zit. (Omdat ik enkel teleurgesteld ben in iemand en dat pijn doet aangezien ik helaas niet van steen ben)

Dank lieverds, ik val voortaan gewoon alleen jullie lastig met mn sh*t, scheelt een hoop getwijfel... ;-D
(Ik weet overigens echt wel dat onaardige reacties weinig over mij zeggen, maar ik ben er toch gevoelig voor helaas)

Fijne dag Blond, veel plezier, Cats is leuk!!!!
Ik doe overigens al twee dagen geen ene reet :proud: en ik vind dat heerlijk!
Vriend heeft niet zoveel tijd, er is een vriend bij hem die in het buitenland woont.
Mis ik hem, ja natuurlijk maar ook wel ff lekker dat ik ff kan doen waar ik zin in heb... :cat: :sheep: :nerd:
*Komt even binnen vliegen*

@Hond, wat fijn je weer te zien, ik had je gemist :smooch:

Fijn om te lezen dat iedereen de kerst goed is doorgekomen.

@Pheebs, ik heb even het TO gelezen waar je naar refereerde. Ik begrijp wat je bedoelt en wil ook een beetje voor mij waarschuwen. Ik ben lief en heel direct in mijn vragen en opmerkingen. Ik snap dan ook heel goed wat de ander bedoelde met slachtofferrol en zou dat n.a.v. jouw posts daar best gezegd kunnen hebben. Hier meeschrijven is iig geen garantie dat er geen mening gegeven wordt over gedrag en manier van communiceren. En dat is ook naar mij toe hoor. We zien het hier alleen niet als oordeel, maar echt als mening. Gegeven vanuit een goede intentie. Ik ben vandaag niet zo heel goed in uit leggen wat ik bedoel. Ik bedoel het iig goed :redrose:

Heb even een paar pittige dagen achter de kiezen (klein fysiek iets, dat wel mega pijnlijk is) en er komen er nog een paar pittige aan. Vandaar dat ik er niet was en ook de komende dagen afwezig zal zijn (of even kort binnen vlieg zoals nu). No worries, alles komt goed en er zijn hele lieve knusselaars die heel goed voor me zorgen :heart:

Ik wens jullie allemaal in ieder geval alvast een hele fijne jaarwisseling. Op naar een jaar waar al jullie dromen uit mogen komen :lips:
Meningen zijn niet hetzelfde als oordelen over iemand die je niet kent.
(Een mening, daar kan ik wel tegen)

En daar vraag ik ook niet om in dat topic. Ik vraag om tips hoe om te gaan met teleurstelling, niet meer niet minder.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan je wel volgen hoor Genie. Bij mij betekent knussels en onder een dekentje dat je ook steunende dingen zegt die soms eerst even pijn doen.

Fijn dat je weer even langs kwam vliegen ondanks je...

Afbeelding

... dagen.

Dikke knuf iedereen!
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat je pijn snel weg is Genie!

Heb eigenlijk niet zo veel te melden.
Beleef even niet zo veel, heb heerlijk vakantie en voer geen bal uit!
Jij ook vast een fijne jaarwisseling, Genie :lips:
En ja, het was duidelijk toch een griepje. Manlief is nog steeds ziek, dus ik mag zo alleen de boodschappen doen. Oordoppen in en gaan met die banaan!
goeiemorgen allen
Genie een fijne oud en nieuw toegewenst .
Nanny fijn toch dat je alleen boodschappen doet . Je moet toch eten .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven